Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijpakken 4mmc

Bijpakken 4mmc

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je moet het zelf uitzoeken.
Ik pak meestal bij wanneer ik voel dat het minder begint te werken, maar ik snuif het ook alleen maar (bijna).
D
Dragon1984Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Over de dosering van 4mmc is genoeg te vinden (e.g. https://psychonautwiki.org/wiki/Mephedrone), maar hoe zit het nu precies met bijpakken?

Voor mdma wordt gezegd max 1x bijpakken met de helft van de 1e dosis. Bij vaker bijpakken krijg je overwegend alleen maar negatieve effecten. In mijn persoonlijke ervaring met mdma is dat meer dan 1x bijpakken bij mij vaak niet goed valt. Ik ga dan overgeven en wordt misselijk enzo en dan is mijn avond voorbij.

Wat ik bij 4mmc interessant vind is dat men vaak zegt dat ze langer door kunnen gaan. Dat is bijvoorbeeld handig op een festival ofzo. Maar hoeveel nemen ze dan steeds bij?
Stel dat ik begin met een gemiddelde dosis van 150mg (oraal), hoe snel neem ik dan weer bij, hoeveel neem ik dan bij en hoe vaak kan ik dan bijpakken?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het punt is meer dat het heel moeilijk is om niet bij te pakken met 4-MMC. Dat spul geeft cravings als fuck omdat de lekkere roes ineens verdwijnt na een uurtje of vier.

Hoe vaker je bijpakt, des te meer last je krijgt van bijwerkingen, meer kans op gezondheidsrisico's en je krijgt er steeds minder plezierige effecten voor terug.

Probeer dus voor jezelf een budget vast te stellen hoeveel je van te voren mag gebruiken op een avond. Als je het bij 200-400 milligram weet te houden dan ben je best goed bezig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."