Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb bij gebruik van XTC vaak last van maagzuur en (daardoor) ook van misselijkheid. Erg vervelend en een behoorlijke domper op m'n trip. Ik lees dat je vooraf omeprazol kunt gebruiken om de maagzuur productie te remmen. Nu valt omeprazol bij mij vaak slecht (misselijkheid), maar ik kan wel aan Pantoprazol komen. Dit zou vergelijkbaar moeten zijn, maar ik wordt er niet misselijk van (Gewoon even uitgeprobeerd ). Weet iemand hoe snel pantoprazol werkt? Hoe lang voor het XTC gebruik kan ik deze het beste innemen en hoeveel?"
"Jesse Pinkvrouw zei: Hmm.. jouw lichaam vind xtc waarschijnlijk gewoon echt niet leuk. Ik moet soms wel overgeven maar dan is het met 1x overgeven wel gedaan. Als je echt maagzuur krijgt en het je trip beïnvloed moet je misschien naar je lichaam luisteren en xtc laten liggen ipv het met andere middelen bestrijden.. Klik om te vergroten... Nou, dat valt wel mee denk ik. Ik lees genoeg mensen die last van maagzuur krijgen van mdma en lees er genoeg die daar oplossingen voor hebben (tabletten, omeprazol). Lees alleen weinig over pantoprazol, waarvan ik weet dat ik die goed kan verdragen."
"Spyro zei: Ik moet altijd kotsen van MDMA. Maar zodra het eruit is ga ik altijd lekker... Veel mensen hebben dit overigens. Niet gek ook met wat je in je lijf stopt. Klik om te vergroten... Klopt, met maagzuur blijf ik dan echter dat nare gevoel houden. Daarom zoek ik daar een oplossing voor."
"Over de dosering van 4mmc is genoeg te vinden (e.g. https://psychonautwiki.org/wiki/Mephedrone), maar hoe zit het nu precies met bijpakken? Voor mdma wordt gezegd max 1x bijpakken met de helft van de 1e dosis. Bij vaker bijpakken krijg je overwegend alleen maar negatieve effecten. In mijn persoonlijke ervaring met mdma is dat meer dan 1x bijpakken bij mij vaak niet goed valt. Ik ga dan overgeven en wordt misselijk enzo en dan is mijn avond voorbij. Wat ik bij 4mmc interessant vind is dat men vaak zegt dat ze langer door kunnen gaan. Dat is bijvoorbeeld handig op een festival ofzo. Maar hoeveel nemen ze dan steeds bij? Stel dat ik begin met een gemiddelde dosis van 150mg (oraal), hoe snel neem ik dan weer bij, hoeveel neem ik dan bij en hoe vaak kan ik dan bijpakken?"