#1
Hey @Starshine ben benieuwd hoe je het hebt gehad en wat je uiteindelijk gebruikt hebt en of dat beviel.
Psychedelics waarmee je nog geen ervaring hebt voor het eerst nemen op een feestje lijkt me gedoemd om te mislukken.
2C-E lijkt me wat te heftig voor op een feest, of in ieder geval niet echt een feestvibe geven. 2C-C is heel erg chill. Kan fijn zijn maar ik kan me ook voorstellen dat iets stimulerends fijner is op een feestje.
Ketamine vind ik afgrijselijk. 2C-B-FLY ken ik niet.
Ik zou sowieso een dag nuchter inlassen of een dag rustig wat alcohol drinken.
Mjah, weet ook nog niet zo goed wat ik van se 2fdck vind. Maar heb nog niet hoger dan 300mg geprobeerd. Zie het niet als iets geschikts voor een feest. Krijg de dagen erna wel een hele fijne moodboost.
Misschien een idee om dan de ketamine op woensdagavond te nemen ofzo. Zit je met een goede stemming tijdens de feestdagen![]()
Ik bedenk me net dat als je de headspace wel aandurft je een candy flip kunt doen met de 1P en MDMA. Bewaren voor je favoriete act op zondag.
Goedenavond,
Ik ben stiekem ook wel benieuwd @Starshine, hoe was het??😮
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."