Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan donderdag t/m zondag feestjes. Tips voor mijn selectie van middelen?

Van donderdag t/m zondag feestjes. Tips voor mijn selectie van middelen?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey @Starshine ben benieuwd hoe je het hebt gehad en wat je uiteindelijk gebruikt hebt en of dat beviel.
S

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Starshine
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Aankomende week donderdag t/m zondag ga ik iedere dag naar een psychedelic trance feest (ter vervanging van Psy-Fi) en daar heb ik wat tips voor nodig op het gebied van drugs.

Dit in deze categorie geplaatst aangezien het bijna allemaal RC's zijn. Excuus als dit de verkeerde categorie is.

Donderdag en vrijdag zijn nacht feestjes en zaterdag en zondag van 's middags t/m de nacht.

Ik heb de volgende drugs ter beschikking:

- 1P-LSD
- 2CB-FLY
- 2C-E
- 2C-C
- 2FDCK
- MDMA

Die zondag is voor mij DE dag en dan wil ik graag de 1P-LSD proberen. Nog geen ervaring mee.

Wat zouden jullie nog aanraden voor in ieder geval één van de dagen ervoor, rekening houdend met kruis tolerantie. Dat moet niet in de weg zitten voor die LSD ervaring van zondag.

2FDCK lijkt mij niet zo geschikt tijdens een feest, al ken ik wel weer mensen die ketamine op die manier gebruiken.

Ik heb een paar weken terug al eens 10mg 2CB-FLY geprobeerd en vond dat wel een geschikte party vibe geven. Heb ook een klein beetje ervaring met de 2FDCK.

Daarnaast gebruik ik dagelijks kratom (wat voor psychedelica wel eens vervelend wil zijn, aangezien het een 5HT2A antagonist, wat weer de belangrijkste psychedelische serotonine receptor is), maar kan niet (meer) goed zonder functioneren. Kan het wel uitstellen tot na het moment van innemen psychedelica.

Bedankt alvast voor het meedenken en reacties.

Liefs!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelics waarmee je nog geen ervaring hebt voor het eerst nemen op een feestje lijkt me gedoemd om te mislukken.

MDMA zou ik bewaren voor de laatste dag zodat je geen last krijgt van de comedown met nog een dag te gaan oid.

2C-E lijkt me wat te heftig voor op een feest, of in ieder geval niet echt een feestvibe geven. 2C-C is heel erg chill. Kan fijn zijn maar ik kan me ook voorstellen dat iets stimulerends fijner is op een feestje.

Ketamine vind ik afgrijselijk. 2C-B-FLY ken ik niet.

Ik zou sowieso een dag nuchter inlassen of een dag rustig wat alcohol drinken.
S
StarshineLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Psychedelics waarmee je nog geen ervaring hebt voor het eerst nemen op een feestje lijkt me gedoemd om te mislukken.
Klik om te vergroten...

Zo zou ik zelf ook reageren als iemand anders deze post had gemaakt. Wel ben ik best ervaren met het handelen van de psychedelische headspace (ook al zijn er veel verschillen). Zal sowieso laag doseren.

2C-E lijkt me wat te heftig voor op een feest, of in ieder geval niet echt een feestvibe geven. 2C-C is heel erg chill. Kan fijn zijn maar ik kan me ook voorstellen dat iets stimulerends fijner is op een feestje.
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad. Het mag voornamelijk stimulerend zijn 😊 Lekker dansen! 2C-E is inderdaad niet echt de beste keuze, heb gisteren er nog over in pihkal gelezen.

Ketamine vind ik afgrijselijk. 2C-B-FLY ken ik niet.
Klik om te vergroten...

Mjah, weet ook nog niet zo goed wat ik van 2fdck vind. Maar heb nog niet hoger dan 300mg geprobeerd. Zie het niet als iets geschikts voor een feest. Krijg de dagen erna wel een hele fijne moodboost.

2CB-FLY is wel fijn. Duurt wel erg lang met een trage comeup en comedown. Is stimulerend en entactogeen. Kwa psychedelisch effect valt het mee (/tegen?). Alles is wat meer HD en mooiere kleuren. Niet echt psychedelisch. Mogelijk wel in hogere doseringen maar dat zal ik tijdens een feestje niet doen.

Ik zou sowieso een dag nuchter inlassen of een dag rustig wat alcohol drinken.
Klik om te vergroten...

Ja, ik wil in ieder geval 2 dagen iets doen waarvan de zondag dus de 1P-LSD. Alchohol drink ik niet.

Bedankt voor je reactie!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Starshine zei:
Mjah, weet ook nog niet zo goed wat ik van se 2fdck vind. Maar heb nog niet hoger dan 300mg geprobeerd. Zie het niet als iets geschikts voor een feest. Krijg de dagen erna wel een hele fijne moodboost.
Klik om te vergroten...

Misschien een idee om dan de ketamine op woensdagavond te nemen ofzo. Zit je met een goede stemming tijdens de feestdagen :wink:

Ik bedenk me net dat als je de headspace wel aandurft je een candy flip kunt doen met de 1P en MDMA. Bewaren voor je favoriete act op zondag.
S
StarshineLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
Misschien een idee om dan de ketamine op woensdagavond te nemen ofzo. Zit je met een goede stemming tijdens de feestdagen :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, ik denk dat ik dat inderdaad ga doen 😊

Ik bedenk me net dat als je de headspace wel aandurft je een candy flip kunt doen met de 1P en MDMA. Bewaren voor je favoriete act op zondag.
Klik om te vergroten...

Ook aan gedacht! Maar ja, ik heb nog 0 ervaring met LSD en ik denk dat het wel goed is om het te ervaren zoals het is. Maar wie weet!

Ach, ik denk dat ik me bij je eerste tip hou. De middelen die ik wel al ken, maar toch wel echt de LSD hoor.

Omdat 2CB-FLY behoorlijk lang duurt zou ik dat zaterdag wel willen doen. Weet iemand of dat issues met kruis tolerantie geeft voor de zondag?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor zover ik weet (van horen zeggen, niet uit ervaring) kun je 2C-B nemen voor LSD maar niet andersom. Op zich een cruciaal detail. Google nog eventjes om daar zeker van te zijn anders verspil je misschien iets…

Heel veel plezier nog trouwens!
S
StarshineLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt dupont! 🙏
S
StarshineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heey, morgen wordt het de 2CB-FLY en zondag de 1P-LSD 😊 Ik kom er zeker op terug, bedankt voor de interesse!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cool, ben benieuwd 👍
P
PsychojohnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goedenavond,
Ik ben stiekem ook wel benieuwd @Starshine, hoe was het??😮
S
StarshineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychojohn zei:
Goedenavond,
Ik ben stiekem ook wel benieuwd @Starshine, hoe was het??😮
Klik om te vergroten...

De 2CB-FLY viel me enorm tegen in deze setting. Was inmezelf gekeerd en dus helemaal niet sociaal. Ontzettend mentaal gestimuleerd maar geen energie om te dansen ofzo.

De dag erna zou ik dus 1P-LSD nemen, maar door de tegenvaller deed ik het niet om zeker te weten dat dit wel een leuke dag zou zijn. En dat was het! Nog een kwartje XTC genomen voor de laatste uurtjes.

2CB-FLY zal ik niet meer in een feest setting nemen, het lijkt me toch leuker in een huiskamer setting
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."