#1
Goeie avond allen op dit forum.
Ik schrijf dit terwijl ik lichtelijk tussen redelijk aan onder invloed ben van 4-FMA.
Ik heb vandaag 2 capsules van dit spul genomen in capsules van 100mg, de eerste capsule was iets minder die bedroeg 80mg.
het tijd stip dat ik ze heb ingenomen was rond 7 uur en de 2e om tussen 8 en half 9.
het heeft heel lang geduurd voordat het op kwam, dus voor de gene die het ooit ook eens willen proberen hou er rekening mee dat dit zeker een poosje kan duren voor je er wat van merkt. Nu merk ik er redelijk wat van en ben er niet echt ontevreden mee maar ook niet super enthousiast over dit middel. Voornamelijk de klamme zweet handjes die je er van krijgt en de manier hoe ik dit bericht aan het schrijven ben.
voor de rest is het redelijk mellow achtig, beetje wazig alsof je een klein beetje mdma op hebt. Nu ben ik er voor nu wel klaar mee mede doordat het zo lang geduurd heb en ik er niet echt meer op zat te wachten het nog zou werken het me aardig uit de stemming hebt gehaald, maar nu ik dit weet ga ik zeker nog is proberen en er anders tegen aan te kijken.
Voor nu ga ik er lekker in, eten lukt trouwens ook gewoon dus ben benieuwd hoe slapen gaat worden. Maar heb er vertrouwen in.
Het was misschien een rommelige post, tis niet de meest helderste creatie van me. Maar het ging me toch ff om het waarschuwen dat 4-FMA vrij lang kan duren voor je het begint te merken, dus mocht je dit willen gebruiken hou er rekening mee dat het op zich laat wachten, zodat je niet als mij op het moment het werkt er eigenlijk al klaar mee bent en de werking niet optimaal kan ervaren.
Ik schrijf dit terwijl ik lichtelijk tussen redelijk aan onder invloed ben van 4-FMA.
Ik heb vandaag 2 capsules van dit spul genomen in capsules van 100mg, de eerste capsule was iets minder die bedroeg 80mg.
het tijd stip dat ik ze heb ingenomen was rond 7 uur en de 2e om tussen 8 en half 9.
het heeft heel lang geduurd voordat het op kwam, dus voor de gene die het ooit ook eens willen proberen hou er rekening mee dat dit zeker een poosje kan duren voor je er wat van merkt. Nu merk ik er redelijk wat van en ben er niet echt ontevreden mee maar ook niet super enthousiast over dit middel. Voornamelijk de klamme zweet handjes die je er van krijgt en de manier hoe ik dit bericht aan het schrijven ben.
voor de rest is het redelijk mellow achtig, beetje wazig alsof je een klein beetje mdma op hebt. Nu ben ik er voor nu wel klaar mee mede doordat het zo lang geduurd heb en ik er niet echt meer op zat te wachten het nog zou werken het me aardig uit de stemming hebt gehaald, maar nu ik dit weet ga ik zeker nog is proberen en er anders tegen aan te kijken.
Voor nu ga ik er lekker in, eten lukt trouwens ook gewoon dus ben benieuwd hoe slapen gaat worden. Maar heb er vertrouwen in.
Het was misschien een rommelige post, tis niet de meest helderste creatie van me. Maar het ging me toch ff om het waarschuwen dat 4-FMA vrij lang kan duren voor je het begint te merken, dus mocht je dit willen gebruiken hou er rekening mee dat het op zich laat wachten, zodat je niet als mij op het moment het werkt er eigenlijk al klaar mee bent en de werking niet optimaal kan ervaren.