Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMA tijd nodig heeft voor het werkt.

4-FMA tijd nodig heeft voor het werkt.

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
Ketaboer23Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeie avond allen op dit forum.

Ik schrijf dit terwijl ik lichtelijk tussen redelijk aan onder invloed ben van 4-FMA.

Ik heb vandaag 2 capsules van dit spul genomen in capsules van 100mg, de eerste capsule was iets minder die bedroeg 80mg.

het tijd stip dat ik ze heb ingenomen was rond 7 uur en de 2e om tussen 8 en half 9.

het heeft heel lang geduurd voordat het op kwam, dus voor de gene die het ooit ook eens willen proberen hou er rekening mee dat dit zeker een poosje kan duren voor je er wat van merkt. Nu merk ik er redelijk wat van en ben er niet echt ontevreden mee maar ook niet super enthousiast over dit middel. Voornamelijk de klamme zweet handjes die je er van krijgt en de manier hoe ik dit bericht aan het schrijven ben.

voor de rest is het redelijk mellow achtig, beetje wazig alsof je een klein beetje mdma op hebt. Nu ben ik er voor nu wel klaar mee mede doordat het zo lang geduurd heb en ik er niet echt meer op zat te wachten het nog zou werken het me aardig uit de stemming hebt gehaald, maar nu ik dit weet ga ik zeker nog is proberen en er anders tegen aan te kijken.

Voor nu ga ik er lekker in, eten lukt trouwens ook gewoon dus ben benieuwd hoe slapen gaat worden. Maar heb er vertrouwen in.

Het was misschien een rommelige post, tis niet de meest helderste creatie van me. Maar het ging me toch ff om het waarschuwen dat 4-FMA vrij lang kan duren voor je het begint te merken, dus mocht je dit willen gebruiken hou er rekening mee dat het op zich laat wachten, zodat je niet als mij op het moment het werkt er eigenlijk al klaar mee bent en de werking niet optimaal kan ervaren.
C
CeSterLid
01-01-2024, 00:00
#2
oeps.... (zie bericht in 'welke drug gebruik jij") :upsidedown:
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ik heb gemerkt is dat een grote dosis vanaf het begin het beste werkt. Ik pak dan 150mg en daarmee ben ik de gehele rit zoet. De ene keer duurt het langer dan de andere keer voor het inkickt.

Ik heb een keer bijna 2 uur moeten wachten en een andere keer was ik na een uur al in de piek.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Druggers zei:
Ik heb een keer bijna 2 uur moeten wachten en een andere keer was ik na een uur al in de piek.
Klik om te vergroten...
Je moet eens proberen biologie te studeren, dan kom je erachter hoe complex organismes zijn en hoeveel factoren kunnen meespelen bij de in werktijd. Zoals bijvoorbeeld alleen al het “vouwen” van proteïnes al zoveel mogelijkheden heeft als het ontstaan van het heelal, en nog wat daar bovenop.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."