#1
Ik vind het een goed idee dat je MDAI wantrouwt, omdat je dan juist wat minder gaat onderzoeken 😂Wantrouwen is goed in chemie want dan ga je extra onderzoeken. "Is deze batch voldoende gekoeld? Ah, ik geloof het wel" is niet iets wat je in een laboratorium wilt horen.
