#1
Op zo'n spul moet je trainen en sporten. Niet gewoon leven en werken anders word je opgeblazen.
Dat doe ik ook ernaast hoor 😊Op zo'n spul moet je trainen en sporten. Niet gewoon leven en werken anders word je opgeblazen.
Sorry hoorWat heeft dit te maken in deze topic?
Kan je beter op bodybuildingforum.nl gaan vragen
Ik ben een vrouw idd haha.Even een vraag: is @Magicalwoman een vrouw? Vrouw en tren... dat is een slechte combi.
Let een beetje op jezelf. AAS en/of drugsgebruik: lees je goed in.Ik ben een vrouw idd haha.
Ik ben van de tren af en gebruik nu anavar voor vrouwen.
Was een leuke kick starter die tren maar werd goed afgeraden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."