#1
6apb is erg belastend al van zichzelf. Niet combineren. Ook vind ik dat 6apb al genoeg energie geeft. Niet echt nodig om nog harder te gaan.
6-APB is vooral meer cardiotoxisch (=gevaarlijk voor het hart) vanwege affiniteit voor 5-HT2B. Dat maakt het combineren met andere stimulerende middelen dus extra riskant (naast de neurotoxiciteit). Het percentage mensen wat last krijgt van dergelijke klachten is niet te geven, omdat er natuurlijk heel veel kennis ontbreekt bij gebruik van rc's, laat staan bij combinatiegebruik met rc's.Vandaar dat ik met de gedachte speel om 6-APB met een upper als speed of 4-FA te combineren. Ik kwam hierover op het forum wel wat topics tegen maar die waren wel heel erg oud dus ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die positieve (of negatieve) ervaringen mee hebben met genoemde combo's. Ik ben me ervan bewust dat het combineren van bijv MDMA en speed de neurotoxiciteit verhoogd, en ik neem aan dat dit ook geld voor de combo's 6-APB en speed of 4-FA. Ik hoef niet kneiterhard te gaan dus ik doseer sowieso niet super hoog, dus tenzij er gevallen bekend zijn van mensen die meteen dood neervielen door deze combo's ben ik wel bereid om wat te experimenteren. Ik neem sowieso altijd veel vitamientjes, anti-oxidantjes en eet van tevoren goed om de schade zoveel mogelijk te beperken.
De synergie tussen 6-APB en 2C-B is minder groot dan die van MDMA en 2C-B. Maar het werkt alsnog wel lekker. Altijd een goede manier om de cravings en chagrijnige gevoelens van het uitwerken van de space te omzeilen.ps. Als de piek van de 6-APB afneemt wil ik er nog een (halfje) 2-CB in gooien, lijkt mij een mogelijk leuke variant van een RC Schulgintje. Ben benieuwd of het synergie heeft met de zogenaamde psychedelische effecten van 6-APB (welke ik zelf nooit heb ervaren, maar aldus psychonautwiki).
Wel ervaring mee dus?...Zou er geen speed of 4-fa bij doen. De gewenste effecten staan niet in verhouding met de mate waarmee de kater versterkt wordt, in mijn ervaring.
JaWel ervaring mee dus?...
Alright ik ga het niet doen, klinkt onverstandig. Mij geeft het niet die oempf die ik bijv van pep, 4f en in mindere mate van X krijg maar dan is het maar kiezen of delen in dit geval6apb is erg belastend al van zichzelf. Niet combineren. Ook vind ik dat 6apb al genoeg energie geeft. Niet echt nodig om nog harder te gaan.
Even for the record 4-FMA is niet hetzelfde als 4-FA heZou je dan niet misschien 4-fma op zichzelf te pakken? Is voor mij de go to drug op festival/feest en wil veel dansen en lekker helder
Voor mij is G hiervoor hét middel. Had geen idee dat je dit met 2CB ook kon bewerkstelligen, interessant.Altijd een goede manier om de cravings en chagrijnige gevoelens van het uitwerken van de space te omzeilen.
Mijn ervaring als ik 2-CB neem ná XTC o.i.d. is dat ik echt een enorme spacende couch potato word, die niets meer wil ondernemen en ook weinig meer kan communiceren met anderen. Dat is op zich thuis natuurlijk wel lekker, maar op een feestje of festival natuurlijk wat minder. Andersom (eerst de 2-CB) overigens nergens last van.De synergie tussen 6-APB en 2C-B is minder groot dan die van MDMA en 2C-B. Maar het werkt alsnog wel lekker. Altijd een goede manier om de cravings en chagrijnige gevoelens van het uitwerken van de space te omzeilen.
Mijn ervaring als ik 2-CB neem ná XTC o.i.d. is dat ik echt een enorme spacende couch potato word, die niets meer wil ondernemen en ook weinig meer kan communiceren met anderen. Dat is op zich thuis natuurlijk wel lekker, maar op een feestje of festival natuurlijk wat minder. Andersom (eerst de 2-CB) overigens nergens last van.
Ik heb geen idee of dit een normale reactie is en of meer mensen hier last van hebben, maar aangezien je dit op een festival wilt doen wellicht wel iets om mee te nemen.
maat ik deel je mening helemaal.indien je g tolerantie hoog is. ik pak altijd 1 4f laat die inwerken en wanneer de piek er uit is. verleng ik mijn space met af een toe een dosis g en een puntje 4mmc. Werkt al jaren top. wellicht een tip. Maar sws een vraag:Even for the record 4-FMA is niet hetzelfde als 4-FA heHet effect van 4-FA (ook wel bekend als 4-FMP) is totaal niet te vergelijken met dat van 4-FMA. Maar misschien maakte je een typefoutje hoor
4-FMA wordt door de RC vendors vaak als alternatief voor 4-FA neergezet maar hell no.
4-FA is echt m'n favo party drug nr 1 ever voor festivals, love it. De energie, de lichamelijke tintelingen en high tijdens de piek, helder en scherp ipv dat wause van X. Maar 4-FA piekt bij mij vrij kort en ik las altijd dat later bijnemen geen zin heeft. De energie effecten werken wel nog lang door na de piek op een fijne manier (niet "strak staan") maar de body high en meer entactogene effecten nemen bij mij snel af (denk na zo'n 2 uurtjes). Maar misschien moet ik het bijnemen van 4-FA nog even wat beter onderzoeken want is alweer een tijd geleden dat ik daar in ben gedoken.
Groot nadeel van 4-FA is wel dat ik er echt niet op slaap helaas. Dus vanuit dat oogpunt is bijnemen voor mij ook niet zo'n heel goed idee misschien. Vaak ga ik dan daarom over op GHB, dat vloeit wel lekker in elkaar over en vangt bij mij de dip als het middel is uitgewerkt (bij X ervaar ik die dip veel sterker na een avondje gebruik) perfect op met warme gevoelens.
Nou misschien dan 4-FA icm met later wat Gerrit! Bedankt eenieder. Wat ben ik blij met dit forum zeg!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."