Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gemberthee zei: Waar ik de trip vooral aan het beleven was, was hij de trip aan het analyseren met zijn gedachten en had hij weer gedachten over al die gedachten en het ging zo maar door. Klik om te vergroten... Haha deze is zo herkenbaar. Gedachten hebben over gedachten, dan alweer zo snel een nieuwe hebben dat je niet eens tijd hebt om de vorige uit te spreken naar de rest en vervolgens denken "ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe snel mijn hoofd nu werkt. Wtf, dat is ook maar een rare uitdrukking, ergens met je hoofd niet bij kunnen" en dan een kwartier nadenken of dat dan betekent dat je je hoofd dichterbij moet houden. Maar zonder gekheid: topreport en zo te horen een toptrip. ๐"
"TimdeR zei: Punt vooraf: Weet niet of het ok is om dit topic een grote kick te geven? Dit weekend was het weer zover. Twee vrienden zeiden stellig dat xtc iets anders is dan mdma, omdat ''in xtc vaak speed zit''. Misschien is dit wel de grootste fabel in de drugwereld. Waar komt dit in hemelsnaam vandaan?! Was dit ooit (20-30 jaar geleden) zo? Klik om te vergroten... Dat is binnen mijn vriendengroep ook nog altijd de heersende gedachte en ik krijg het er niet uitgepraat Zij geven aan dat er wel speed in moet zitten omdat ze veel harder gaan op pillen dan op kristallen. Mijn theorie is dat ze in werkelijkheid gewoon snel veel hogere dosissen pakken bij pillen en dat daardoor in vergelijking kristallen altijd meer mellow lijken. Edit: ik zie dat dat in de reacties hierboven ook al genoemd is. Dan moet het toch bijna wel waar zijn."
"Neo-Shulginist zei: De synergie tussen 6-APB en 2C-B is minder groot dan die van MDMA en 2C-B. Maar het werkt alsnog wel lekker. Altijd een goede manier om de cravings en chagrijnige gevoelens van het uitwerken van de space te omzeilen. Klik om te vergroten... Mijn ervaring als ik 2-CB neem nรก XTC o.i.d. is dat ik echt een enorme spacende couch potato word, die niets meer wil ondernemen en ook weinig meer kan communiceren met anderen. Dat is op zich thuis natuurlijk wel lekker, maar op een feestje of festival natuurlijk wat minder. Andersom (eerst de 2-CB) overigens nergens last van. Ik heb geen idee of dit een normale reactie is en of meer mensen hier last van hebben, maar aangezien je dit op een festival wilt doen wellicht wel iets om mee te nemen."
"Dit topic vind ik toch de moeite waard om eens een eerste post aan te wijden, super nuttig en leerzaam, ik ga deze zeker vaker raadplegen! Wat ik me hierbij wel afvraag: ik denk dat dit de allereerste plaats ooit is waar ik lees dat er slechts een laag risico is bij het combineren van MDMA en speed. Ik dacht dat dit juist zeer neurotoxisch was en in combinatie een nog grotere belasting op het hart opleverde. Kan iemand mij hier meer over vertellen?"
"Klinkt logisch, thanks voor de uitleg! Dan inderdaad goed om er toch nog wel even bij stil te staan dat de algemene risico's sowieso buiten deze tabel vallen. Voor de zekerheid laat ik dat arme lichaam van mij gewoon lekker met 'rust' en blijf ik dat vooral niet doen. ๐"
"Hey allen, Wat zijn jullie ervaringen met drugstestcentra? Ik had mij voorgenomen om wat verantwoordelijker om te gaan met mijn drugsgebruik en het daarom ook wat vaker te laten testen. Dit heb ik eerder wel via vrienden laten doen, maar nu pas 1x zelf. Ik merk echter dat mijn enthousiasme om dat te doen na het eerste bezoek gelijk wat gedaald is. Ik wilde in dit geval mijn 4MMC laten testen in Tilburg en na ruim een uur wachten + wat zuurtestjes was de conclusie dat er in ieder geval geen 3MMC in zat. De precieze samenstelling was nog inconclusive, want daarvoor was logischerwijs een labtest nodig. Echter daar werd direct van gezegd dat de kans dat ze die zouden uitvoeren nihil was. Omdat ik dit middel eerder zelf al had uitgeprobeerd en al een tijdje geleden gekocht had, zou dit namelijk geen gezondheidsrisico meer zijn. Nu snap ik dat het de bedoeling is dat men eerst test en dan pas gebruikt, maar dat was nu eenmaal even niet zo. Ik kan deze feedback natuurlijk voor volgende keer meenemen en in een dergelijk geval gewoonweg aangeven dat ik het recent kocht en nog niet gebruikt heb, maar ik vond het toch een beetje raar. Volgens mij werken ze dan in de hand dat men incorrecte informatie verschaft en dan weten ze juist minder over de Nederlandse drugsmarkt. Anyway, ik zou graag wat meer ervaringen horen om zo te besluiten of ik dit binnenkort nog een kans ga geven. Is het bijvoorbeeld altijd zo druk in bepaalde periodes, zijn jullie ooit voor niets daar geweest en krijgen jullie altijd de informatie die jullie zoeken? Kan dit ook nog verschillen per locatie en/of soort middel? Liefs, Althea"
"Thanks voor jullie reacties! Als ik het goed begrijp zijn jullie (ondanks dat het beter had gekund) beiden in ieder geval dus nog nooit voor niets geweest, dat geeft mij toch weer goede hoop. Misschien over een tijdje nog eens proberen met een wat meer standaard vraag, als het festivalseizoen echt over is en het wellicht ook minder druk is."
"En op de provisorische manier: A4tje o.i.d. dubbelvouwen, spul ertussen en met iets ronds zoals een bus deo eroverheen rollen. Werkt prima en kun je het papiertje gelijk als trechter gebruiken om het terug het zakje in krijgen.โ๐ผ"