#1
bedankt voor de tip. ik zoek de informatie op. klinkt prima.
ook las ik net dat rc moeilijker verkrijgbaar werd in belgie.
ook las ik net dat rc moeilijker verkrijgbaar werd in belgie.
toch liever een voorraadje opslaan in geval datJa, en er wordt in Nederland ook wat voorbereid op dat vlak…
Recent is er al een heel netwerk aan rc-handelaren opgerold omdat ze drugs naar de VS verstuurden (en mogelijk verdacht worden van witwassen). Daardoor is de markt voor rc's op dit moment nogal onrustig en is de zekerheid over de inhoud van opgestuurde zakjes drugs flink gedaald, alsmede de beschikbaarheid van verschillende middelen.Ja, en er wordt in Nederland ook wat voorbereid op dat vlak…
Stimulanten taperen werkt meestal niet omdat ze nogal moreish kunnen zijn en bijnemen al snel gebeurt. Met 2-FMA of 4-FMPH kan het misschien omdat ze niet echt euforisch zijn. Moet je in ieder geval sterk voor in je schoenen staan. Ik zou het zelf denk ik niet redden en eerder kiezen voor weggooien en niet in huis halen.in het beste geval proberen taperen om crash te voorkomen? is me vroeger nooit gelukt maar nu heb ik tenminste een reden
toch liever een voorraadje opslaan in geval dat
het is inderdaad moeilijk en lijkt bijna onmogelijk. vroeger wisselde ik vaker af met verschillende soorten stims en dat hielp wel om langzaam aan te stoppen. ... liever zou ik nog even doorgaan. het gaat me best goed nu.Stimulanten taperen werkt meestal niet omdat ze nogal moreish kunnen zijn en bijnemen al snel gebeurt. Met 2-FMA of 4-FMPH kan het misschien omdat ze niet echt euforisch zijn. Moet je in ieder geval sterk voor in je schoenen staan. Ik zou het zelf denk ik niet redden en eerder kiezen voor weggooien en niet in huis halen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."