#1
Oprechte vraag, zijn er RCs die jij nog niet hebt gebruikt?
honderden .....Oprechte vraag, zijn er RCs die jij nog niet hebt gebruikt?
lol ,dat is 25% van de getrouwde heheIk vond het een amfetamine die stiekem het frikandellenbos ingaat terwijl die getrouwd is.
lol ,dat is 25% van de getrouwde hehe
kwa rc amfetamine
welke plaats zou je hem zetten
voor mijn gevoel kwam die aardig overeen met 4-fma
dat tog wel in me top 3 staat kwa amfetamine rc s op het moment legaal verkrijgbaar
neem je meestal de dosis kwa mg over van trip sheet etc ?1: 4-fa
2: 3-fa
De rest vond ik een keer leuk en niet boeiend genoeg om als amfetamine/dex/meth alternatief te gebruiken.
Te flauw, te weinig stimulatie of euforie en te kort werkend.
Dexamfetamine blijft koning
Met eerste keren altijd eerst /light common tripsit/psychonaut wiki dosissen. Daarna uur of 5 uur an reddit posts lezen en daar dan een high dose uithalen + beste roa. Die zijn dan vaak ook hoger als websites als tripsit enzo maar vaak wel beter en getest en beschreven.neem je meestal de dosis kwa mg over van trip sheet etc ?
ik vond er een hoop ook niks aan
maar sommige op dubbele dosis zijn ongeëvenaard op amf gebied
ik noem maar een 2-fma
dat is stuiteren als je de dosis overtreed
4-fa heb ik nooit gehad
3-fa had ik op lage dosis wel de focus maar geen rush of space
super hoge dosis won ik 2 toernooien op pokerstars en zag ik door de kaarten heen
betrapte mezelf op mijn geachte gang
ik dacht dat ik na het winnen allemaal mensen om me heen had alsof ik aan een echte tafel zat met echte mensen hehe
vroeg zelfs in de chatt of er ook echte mensen waren ,de weg kwijt
welke roa en mg had je gebruikt trouwens met 3-mma?
HAHAHAHA WATIk vond het een amfetamine die stiekem het frikandellenbos ingaat terwijl die getrouwd is.
Vapen en roken beide 25/25+25 mgneem je meestal de dosis kwa mg over van trip sheet etc ?
ik vond er een hoop ook niks aan
maar sommige op dubbele dosis zijn ongeëvenaard op amf gebied
ik noem maar een 2-fma
dat is stuiteren als je de dosis overtreed
4-fa heb ik nooit gehad
3-fa had ik op lage dosis wel de focus maar geen rush of space
super hoge dosis won ik 2 toernooien op pokerstars en zag ik door de kaarten heen
betrapte mezelf op mijn geachte gang
ik dacht dat ik na het winnen allemaal mensen om me heen had alsof ik aan een echte tafel zat met echte mensen hehe
vroeg zelfs in de chatt of er ook echte mensen waren ,de weg kwijt
welke roa en mg had je gebruikt trouwens met 3-mma?
DOC is anders; die heeft twee methoxygroepen en een chloor-groep op de vierde positie.Effe partypoopen (and once again late to the party) maar ik was ook nieuwschierig maar 3-MMA. Vooral omdat redoses bij 3-MMC bij mij erg meeviek, ik werd er gewoon praatzamer door (in gezelschap vanzelfsprekend) en voelde me vrij ok en energiek voor een paar uren, niet te lang, niet te slecht om goed op te slapen en hoewel in NL de prijs lager ligt, viel deze in BE heel goed mee.
Dus desondanksd at ik eigenlijk al "my guilty pleasures" gevonden heb tussen tientallen die niet werken heeft deze wel mijn intresse opgewerkt.
Wat viel me op? De eerste batches werden gelabeld met de verkorting: 3-methyl-methamfetamine
Effe dubbel posten van het 3-MMA vraagtrhead, dit heeft me gewoon erg nieuwschierig gemaakt en mss kan iemand hier de waarheid bevestigen of ontkrachten;
3-MMA lijkt nog steeds een mysterie, moeilijk er iets van te vinden
Als je er iets van vindt dan lijkt het fantastisch voor de gebruiker.
Maar ik heb iets vreemds ondervonden.
Ze heten het kort: 3-methyl-methamfetamine
Maar voluit zou het: N-methyl-1-(3-methylphenyl)propan-2-amine zijn....
Wat eigenlijk identiek is aan het verboden DOC van indertijd.... Zou men een loophole gevonden hebben? K'zou het wel eens willen proberen, vroeg in de ochtend want het stimulerene lijkt lang te duren (daarom dat ik niet kan genieten van 6 apb en mn 5-6 gram aangekocht tijndens m'n zoektocht naaar iets wat me kon doen trippen of euforie bezrogen... deze leek alle boxes te ticken, maar ik hield geen rekening met de stim, da's altijd m'n fout geweest... van alles wat ik heb geprobeerd geniet ik enkl van CBD (ja, je leest het jiust, wiet zonder de high, die maakt me namelijk misselijk), coke, maar te duur voor wat het maar biedt en last but not least, NEP en F2-ketamine, die geven me rust EN energie zonder te overdoen, dus zoek ik nu vooral in de dissasociatives (en nog steeds een goed slaapmiddl).
But back on topic, ervaring met 3-MMA? Nu ik dit heb uitgvonden via een chemicus ben ik echt wel benieuwd hoe men dat terug legaal kon maken gewoon onder een andere naam terwijl de chemische naam en formule behouden werd (als dat überhaupt klopt).
Toch iets om over na te denken voor een van ons het probeert want als ik het me goed herinner werd DOC verantwoordelijk gesteld voor redelijk wat doden, al werd het vooral toegedient in vloeibare wijze tot 6 mg.
![]()
DOC
4-Chloro-2,5-dimethoxyamphetamine (also known as DOC) is a lesser-known psychedelic substance of the amphetamine class. It is a member of the DOx family of psychedelic amphetamines, which are known for their long duration and mixture of psychedelic and stimulant effects.psychonautwiki.org
Ik be geen chemicus, enkel amateur chemistry liefhebber die soms z'n eigen dingetjes maakt (niet om te verkopen nee, dus geen zorgen) sooo... If I'm wrong, please correct me in the comments briefly, and extendedly in PM so I can learn from my overcautious mistakes.
Thank you!
Ik dank je! Idd bekeken en helemaal begrepen. Ik schrok wel effe toen ik de eerste charts zag, mogelijks was het verkeerde info. Ik vond diezelfde info wel terug op verschillende bronnen maar zo gaat dat als er nieuwe info opduikt, voor men zelf onderzoekt kopiëert mende ander met de melding dat dit vooral giswerk en anecotische uitleg is of zo... goeie disclaimer, zo blijkt maar weer want ik liep er vlak in!DOC is anders; die heeft twee methoxygroepen en een chloor-groep op de vierde positie.
3-MMA staat voor 3-methyl-methoxy-amfetamine.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."