Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschil 2FA, 3FA en 4FMP? Ervaringen met 2FA vloeibaar?

Verschil 2FA, 3FA en 4FMP? Ervaringen met 2FA vloeibaar?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Joelala zei:
Tnx voor je reactie. Heb 2F aangeschaft. Enig idee combo met sos mocht t niet zo boeiend zijn? En werkingsduur? 2 dagen wakker weinig zin in, haha
Klik om te vergroten...
Zou deze middelen niet combineren. Het combineren van stimulerende middelen is sowieso af te raden gezien de verhoogde kans op ongewenste bijwerkingen, verhoogde kans op hartklachten, onvoorspelbare effecten en hevigere kater.

Als je voor een feestje gaat dan zou ik het bij 1 van de 2 houden. 2-FA wordt ook weleens gebruikt als ritalin vervanger dacht ik, maar not sure. Dus dat is niet de euforie die je zoekt. Ook sterk af te raden btw, zelfmedicatie met RC's.

Is pep geen optie voor je?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Joelala zei:
Bij pep de angst te groot dat ik niet slaap. Ook niet echt euforie. Vroeger combineerde ik 4FMP met XTC en dat was echt een super combi. Wil nu niet erg naar de gedver gaan, maar me gewoon lekker vrolijk en energievol voelen. Daarnaast drink ik geen alcohol meer, dus sowieso opnieuw op zoek naar m’n beste partydrugs. Nog tips?
Klik om te vergroten...
Sos
J
JoelalaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ik! Beetje combineren met de 2FA? Eerst sos of andersom ? 🙏
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Joelala zei:
Heb ik! Beetje combineren met de 2FA? Eerst sos of andersom ? 🙏
Klik om te vergroten...
FredKroket zei:
Zou deze middelen niet combineren. Het combineren van stimulerende middelen is sowieso af te raden gezien de verhoogde kans op ongewenste bijwerkingen, verhoogde kans op hartklachten, onvoorspelbare effecten en hevigere kater.
Klik om te vergroten...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Joelala ik heb je topic even in het juiste subforum voor research chemicals geplaatst.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Joelala zei:
Wilde graag 4-FMP, maar is nergens meer te krijgen. Heb ooit 4FA bij de sjamaan gekocht en dit beviel wel. Vrij licht wel. Was nu uitverkocht, dus verkoper gaf me 2FA.
Klik om te vergroten...
Even voor de duidelijkheid, je hebt het over 4-fluoro-methylphenidate? Want dat is een stof in een totaal andere categorie als fluoramphetamines zoals 4-fa en 2-fa. Als ik die clown in mijn handen krijg die ervoor heeft gezorgd dat we de verkeerde afkorting gebruiken.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#7
3-FA is wel top spul kan dat ook zeker aanraden als je vervanger zoekt.
J
JoelalaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hi!

Zaterdag een feestje. Wilde graag 4-FMP, maar is nergens meer te krijgen. Heb ooit 4FA bij de sjamaan gekocht en dit beviel wel. Vrij licht wel. Was nu uitverkocht, dus verkoper gaf me 2FA.

Heeft iemand hier ervaring mee? Geeft het wel een beetje vrolijkheid en zin om te kletsen en dansen?

🙏🙏🙏
J
JoelalaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tnx voor je reactie. Heb 2F aangeschaft. Enig idee combo met sos mocht t niet zo boeiend zijn? En werkingsduur? 2 dagen wakker weinig zin in, haha
J
JoelalaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij pep de angst te groot dat ik niet slaap. Ook niet echt euforie. Vroeger combineerde ik 4FMP met XTC en dat was echt een super combi. Wil nu niet erg naar de gedver gaan, maar me gewoon lekker vrolijk en energievol voelen. Daarnaast drink ik geen alcohol meer, dus sowieso opnieuw op zoek naar m’n beste partydrugs. Nog tips?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Joelala zei:
Hi!

Zaterdag een feestje. Wilde graag 4-FMP, maar is nergens meer te krijgen. Heb ooit 4FA bij de sjamaan gekocht en dit beviel wel. Vrij licht wel. Was nu uitverkocht, dus verkoper gaf me 2FA.

Heeft iemand hier ervaring mee? Geeft het wel een beetje vrolijkheid en zin om te kletsen en dansen?

🙏🙏🙏
Klik om te vergroten...
Naar ik meen is 2-FA alleen stimulerend en niet echt euforisch. 4-FA wel en dat is online nog steeds te krijgen dacht ik. Mag je alleen geen links doorsturen hier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."