#1
Ik merk de laatste tijd inderdaad dat de weekenden dat ik niets gepland heb (die de laatste tijd toch vaker voorvallen dan anders) sneller geneigd ben om eens een paar lijntjes 3C en 2F te pakken om een beetje af te kunnen schakelen. Zeker omdat de mentale kater goed te doen is in de week erop ligt hier best wel wat risico om het níet te doen in de weekenden. Probleem is ook dat ik momenteel nog een voorraadje heb liggen wat het gemakkelijker maakt om in 't weekend toch nog ff wat te pakken.Als dit de laatste tijd vaker gebeurt gebruik je misschien gewoon te vaak en te veel? Less is more, en zorg dat je voldoende lange pauzes neemt.
Zorg dat je gezond eet, probeer een gezond slaapritme aan te houden en je maag en darmen zo min mogelijk te belasten.
En als het niet lukt minder/minder vaak te gebruiken is het misschien tijd om hulp te zoeken![]()
Voldoende lange pauzes heb ik vaker gelezen, maar wat is dat in het geval van deze RC's? Doordat ik het mentaal namelijk totaal niet moeilijk heb achteraf vind ik dit dus moeilijk in te schatten. Iets wat bijv. met XTC wel heel goed is aan te voelen.