#1
Nee dat ze aan het verdwijnen zijn in poedervorm, dat werd er gesteld.Er werd gesteld dat dit soort dingen niet meer te koop zouden zijn DUS
Nee dat ze aan het verdwijnen zijn in poedervorm, dat werd er gesteld.Er werd gesteld dat dit soort dingen niet meer te koop zouden zijn DUS
Er is waarschijnlijk meer vraag naar pellets en die zullen ook winstgevender zijn.Hey,
Ik lees al veel jaren mee op deze site waarop ik tot een tijdje geleden toe, al best veel antwoorden op mijn vragen kreeg.
Tot nu toe.
Ik mix al jaren RC benzo's met propyleenglycol en dat waren altijd benzo's die eindigen op "lam" ipv "pam" dus een kort en krachtige werking zoals ik het ervaar. Nu merk ik dat de RC benzo's in poedervorm of de potentere benzo's verdwijnen.
Vroeger bestelde ik flubromazolam of flunitrazolam (tussen de 0.5 en 1 mg)en mixte dit in 500ml PG.
Het enigste wat nu een beetje in de buurt komt wat er verkrijgbaar is in poedervorm is flubromazepam. Waarbij een standaard dosering 8mg is ten opzichte van het 0.5/1mg flubromazolam/flunitrazolam. Dus in verhouding vele malen duurder. Heeft iemand enig idee waarom de poedervarianten verdwijnen? De pellets zijn super duur en werken naar mijn ervaring niet zo goed..
Groetjes!
Het gaat dealers echt alleen maar om het geld hoor.Hmm ja en "veiliger" waarschijnlijk.
Oke, dus?Ik heb laatst nog een halve gram Metizolam gekocht voor weinig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."