#1
Herkenbaar.
Als ik te lang dit spul gebruik wordt ik helaas wel knal manisch.
Als ik te lang dit spul gebruik wordt ik helaas wel knal manisch.
Kan je niet nog even een milligramweegschaal (0.001) kopen? Ze zijn al te krijgen vanaf 30 euro, en mogelijk redden ze wel je leven. Vind ik best een goede prijs-kwaliteitverhouding.Beste forumleden,
Ik heb 2 weken geleden 0,3g 3-Me-PCP, waarvan ik ongeveer 150-160 mg heb weggesnoven, gespreid ovee aantal dagen. Ik begon eerst met een kleine sleutelpuntje en het gaf een lichte dissociatie die op die van 3-MeO-PCP leel, maar wat nucherder. Een lijn van 1cm breed en 0,3cm dik geeft een middel 3-MeO-PCP-achtige dissociatie maar nucherder.
3-MeO-PCP is echt heel potent. Ik heb ooit een keer 25 mg genomen en toen zat ik echt op het randje van een delier. Dat is echt geen stof waarmee je moet eyeballen.Deze stof is ook potenter dan 3-MeO-PCP, maar het lijkt er wel op.
3-MeO-PCP is echt heel potent. Ik heb ooit een keer 25 mg genomen en toen zat ik echt op het randje van een delier. Dat is echt geen stof waarmee je moet eyeballen.
Dat is wel een voordeel want ik vond 3-MeO-PCP wel erg lekker eigenlijk.Ik vond het trouwens heel erg op 3-MeO-PCP lijken. Niet zo onderscheidend als sommige andere dissos.
Dat is wel een voordeel want ik vond 3-MeO-PCP wel erg lekker eigenlijk.
Maar heeft het ook dat je er zeg maar 2 uur lang het gevoel krijgt dat je in een lekker warme en zachte cocon zit, en daarna een soort kille nastimulatie die nog wel enigszins gedissocieerd is maar niet heel warm of chill?
Ah okee. Ja 2-FDCK vind ik om die reden dus echt totaal kut. Dus ik twijfel een beetje hoe 3-Me-PCP bij mij zou landen.Bij mij is dat echt heel verschillend per keer of ik dat kille krijg. En dat geldt echt voor elke disso; de ene soort geeft wel meer kans dan de ander.
Maar bij alle keren (ong. 10 keer) 3-Me had ik er geen last van... Ik had er bij 3-MeO ook nooit zo veel last van, alleen na dagen opeenvolgend gebruik.
Ik lees dat veel mensen bij 2F-DCK er ook last van hebben, en dat is de disso bij uitstek voor mij die dat niet heeft, altijd blijheid/euforie, heerlijk na chillen met dagen van antidepressieve uitwerking erna. Dus is ook persoonsgebonden denk ik...
Ah okee. Ja 2-FDCK vind ik om die reden dus echt totaal kut. Dus ik twijfel een beetje hoe 3-Me-PCP bij mij zou landen.
Maar eerlijk gezegd ben ik de levensfase wel een beetje voorbij waarin ik zoveel mogelijk nieuwe stoffen als een soort bucket list wilde afwerken. Dusja, misschien ooit eens in de toekomst.
Mee eens. Vind ze niet mega verschillen.Ja, snap ik, dan zou ik 3-Me lekker aan je voorbij laten gaan, voegt echt niks toe aan ervaring als je 3-MeO hebt gedaan.
Nouja bij 3-MeO-PCP vond ik die eerste uurtjes zo lekker dat ik die nog wel eens gewoon af en toe zou willen doen. Maar ik had een tijdje dat ik gewoon te veel drugs gebruikte; maakte allemaal niet zoveel uit wat voor middel. En om mezelf daar een beetje tegen te beschermen heb ik de 3-MeO-PCP weggedaan. Want daar had ik een gram van ofzo. Maarja, dan kun je dus nog 40 keer ff goed van 't padje af zijn. Helaas werd het daarna ineens verboden, samen met 3-MMC. Dat verbod had ik dan weer niet zien aankomen. En dat vind ik soms nog wel eens een beetje jammer.Ja, snap ik, dan zou ik 3-Me lekker aan je voorbij laten gaan, voegt echt niks toe aan ervaring als je 3-MeO hebt gedaan.
Nouja bij 3-MeO-PCP vond ik die eerste uurtjes zo lekker dat ik die nog wel eens gewoon af en toe zou willen doen. Maar ik had een tijdje dat ik gewoon te veel drugs gebruikte; maakte allemaal niet zoveel uit wat voor middel. En om mezelf daar een beetje tegen te beschermen heb ik de 3-MeO-PCP weggedaan. Want daar had ik een gram van ofzo. Maarja, dan kun je dus nog 40 keer ff goed van 't padje af zijn. Helaas werd het daarna ineens verboden, samen met 3-MMC. Dat verbod had ik dan weer niet zien aankomen. En dat vind ik soms nog wel eens een beetje jammer.
Ik heb al wat ervaring in eyeballen en ik maak echt mini lijntjes. Ik zou misschien ook volumetrisch doseren kunnen overwegen. Het lijkt misschien niet, maae ik doe wel voorzichtig en begin met zeer kleine hoeveelheden.Kan je niet nog even een milligramweegschaal (0.001) kopen? Ze zijn al te krijgen vanaf 30 euro, en mogelijk redden ze wel je leven. Vind ik best een goede prijs-kwaliteitverhouding.
3-MeO-PCP is echt heel potent. Ik heb ooit een keer 25 mg genomen en toen zat ik echt op het randje van een delier. Dat is echt geen stof waarmee je moet eyeballen.
3-Me-PCP is echt supernieuw en er is haast geen info over beschikbaar. Dus fijn dat je je ervaring met ons deelt! Maar let je ook een beetje op jezelf?
Come-up is iets van 15 minuten max en de piek ongeveer 2 uur. Daarna zwakt het snel af naar dissociatie met stimulatie die best lang duurt, je voelt het volgende dag nog.Kan je trouwens ook wat zeggen over de werkingsduur?
Come-up, piek, come-down en after effects?
Dat klopt, hoge doses of herdoseren kunnen psychoses en manie opwekken.Lijkt wel een psychotomimeticum.
Ja bah wat een raar spul.Dat klopt, hoge doses of herdoseren kunnen psychoses en manie opwekken.
Hahah, dissociatieven hebben idd erg aparte eigenschappen. Het is wel bekend dat mensen ervan houden, of er juist totaal niets van moeten hebben.Ja bah wat een raar spul.
Heb een tijdje ketamine gespoten (intramusculair) totdat ik de beruchte k-pains kreeg. Toen jarenlang gestopt. Paar dagen geleden dus 3me-pcp maar bah, niets meer voor mij.Hahah, dissociatieven hebben idd erg aparte eigenschappen. Het is wel bekend dat mensen ervan houden, of er juist totaal niets van moeten hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."