Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen aantal keer 3-Me-PCP

Een aantal keer 3-Me-PCP

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Herkenbaar.

Als ik te lang dit spul gebruik wordt ik helaas wel knal manisch.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste forumleden,

Ik heb 2 weken geleden 0,3g 3-Me-PCP, waarvan ik ongeveer 150-160 mg heb weggesnoven, gespreid ovee aantal dagen. Ik begon eerst met een kleine sleutelpuntje en het gaf een lichte dissociatie die op die van 3-MeO-PCP leel, maar wat nucherder. Een lijn van 1cm breed en 0,3cm dik geeft een middel 3-MeO-PCP-achtige dissociatie maar nucherder. Deze stof is ook potenter dan 3-MeO-PCP, maar het lijkt er wel op. Deze stof is ook heel caustic voor je neus. Ik heb zelfs een aantal keer 3-Me-PCP hole gehad. Deze holes leken op die van 3-MeO-PCP, maar nucherder en een beetje aan de kant van 2F-DCK (eigen ziel volgen, toernooien voor eigen ziel). De hole kreeg ik na de lijnen van 2-3cm lang en ongeveer 0,4cm dik. De dag na het gebruik voelde ik me gereset, met god mode maar tegelijkertijd was ik heel suf. Ik had onder invloed ook wat gedachtes over het leven, hienamaals, maatschappij en het leven.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
dissoliefhebber zei:
Beste forumleden,

Ik heb 2 weken geleden 0,3g 3-Me-PCP, waarvan ik ongeveer 150-160 mg heb weggesnoven, gespreid ovee aantal dagen. Ik begon eerst met een kleine sleutelpuntje en het gaf een lichte dissociatie die op die van 3-MeO-PCP leel, maar wat nucherder. Een lijn van 1cm breed en 0,3cm dik geeft een middel 3-MeO-PCP-achtige dissociatie maar nucherder.
Klik om te vergroten...
Kan je niet nog even een milligramweegschaal (0.001) kopen? Ze zijn al te krijgen vanaf 30 euro, en mogelijk redden ze wel je leven. Vind ik best een goede prijs-kwaliteitverhouding.

dissoliefhebber zei:
Deze stof is ook potenter dan 3-MeO-PCP, maar het lijkt er wel op.
Klik om te vergroten...
3-MeO-PCP is echt heel potent. Ik heb ooit een keer 25 mg genomen en toen zat ik echt op het randje van een delier. Dat is echt geen stof waarmee je moet eyeballen.

3-Me-PCP is echt supernieuw en er is haast geen info over beschikbaar. Dus fijn dat je je ervaring met ons deelt! Maar let je ook een beetje op jezelf?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan je trouwens ook wat zeggen over de werkingsduur?
Come-up, piek, come-down en after effects?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
3-MeO-PCP is echt heel potent. Ik heb ooit een keer 25 mg genomen en toen zat ik echt op het randje van een delier. Dat is echt geen stof waarmee je moet eyeballen.
Klik om te vergroten...

Als ik de doses zie die hij(?) van HXE nam, zou tolerantie nog wel een rol kunnen spelen...

25 mg was voor mij een startdosis bij 3-Me-PCP 😟 maar helemaal eens, eyeballen is echt niet aan te raden, zeker niet met de manie en delusions of sobriety die dit soort spul oplevert.

Ik vond het trouwens heel erg op 3-MeO-PCP lijken. Niet zo onderscheidend als sommige andere dissos.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Purplext zei:
Ik vond het trouwens heel erg op 3-MeO-PCP lijken. Niet zo onderscheidend als sommige andere dissos.
Klik om te vergroten...
Dat is wel een voordeel want ik vond 3-MeO-PCP wel erg lekker eigenlijk.

Maar heeft het ook dat je er zeg maar 2 uur lang het gevoel krijgt dat je in een lekker warme en zachte cocon zit, en daarna een soort kille nastimulatie die nog wel enigszins gedissocieerd is maar niet heel warm of chill?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Dat is wel een voordeel want ik vond 3-MeO-PCP wel erg lekker eigenlijk.

Maar heeft het ook dat je er zeg maar 2 uur lang het gevoel krijgt dat je in een lekker warme en zachte cocon zit, en daarna een soort kille nastimulatie die nog wel enigszins gedissocieerd is maar niet heel warm of chill?
Klik om te vergroten...

Bij mij is dat echt heel verschillend per keer of ik dat kille krijg. En dat geldt echt voor elke disso; de ene soort geeft wel meer kans dan de ander.
Maar bij alle keren (ong. 10 keer) 3-Me had ik er geen last van... Ik had er bij 3-MeO ook nooit zo veel last van, alleen na dagen opeenvolgend gebruik.

Ik lees dat veel mensen bij 2F-DCK er ook last van hebben, en dat is de disso bij uitstek voor mij die dat niet heeft, altijd blijheid/euforie, heerlijk na chillen met dagen van antidepressieve uitwerking erna. Dus is ook persoonsgebonden denk ik...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Purplext zei:
Bij mij is dat echt heel verschillend per keer of ik dat kille krijg. En dat geldt echt voor elke disso; de ene soort geeft wel meer kans dan de ander.
Maar bij alle keren (ong. 10 keer) 3-Me had ik er geen last van... Ik had er bij 3-MeO ook nooit zo veel last van, alleen na dagen opeenvolgend gebruik.

Ik lees dat veel mensen bij 2F-DCK er ook last van hebben, en dat is de disso bij uitstek voor mij die dat niet heeft, altijd blijheid/euforie, heerlijk na chillen met dagen van antidepressieve uitwerking erna. Dus is ook persoonsgebonden denk ik...
Klik om te vergroten...
Ah okee. Ja 2-FDCK vind ik om die reden dus echt totaal kut. Dus ik twijfel een beetje hoe 3-Me-PCP bij mij zou landen.
Maar eerlijk gezegd ben ik de levensfase wel een beetje voorbij waarin ik zoveel mogelijk nieuwe stoffen als een soort bucket list wilde afwerken. Dusja, misschien ooit eens in de toekomst.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Ah okee. Ja 2-FDCK vind ik om die reden dus echt totaal kut. Dus ik twijfel een beetje hoe 3-Me-PCP bij mij zou landen.
Maar eerlijk gezegd ben ik de levensfase wel een beetje voorbij waarin ik zoveel mogelijk nieuwe stoffen als een soort bucket list wilde afwerken. Dusja, misschien ooit eens in de toekomst.
Klik om te vergroten...

Ja, snap ik, dan zou ik 3-Me lekker aan je voorbij laten gaan, voegt echt niks toe aan ervaring als je 3-MeO hebt gedaan.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Purplext zei:
Ja, snap ik, dan zou ik 3-Me lekker aan je voorbij laten gaan, voegt echt niks toe aan ervaring als je 3-MeO hebt gedaan.
Klik om te vergroten...
Mee eens. Vind ze niet mega verschillen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Purplext zei:
Ja, snap ik, dan zou ik 3-Me lekker aan je voorbij laten gaan, voegt echt niks toe aan ervaring als je 3-MeO hebt gedaan.
Klik om te vergroten...
Nouja bij 3-MeO-PCP vond ik die eerste uurtjes zo lekker dat ik die nog wel eens gewoon af en toe zou willen doen. Maar ik had een tijdje dat ik gewoon te veel drugs gebruikte; maakte allemaal niet zoveel uit wat voor middel. En om mezelf daar een beetje tegen te beschermen heb ik de 3-MeO-PCP weggedaan. Want daar had ik een gram van ofzo. Maarja, dan kun je dus nog 40 keer ff goed van 't padje af zijn. Helaas werd het daarna ineens verboden, samen met 3-MMC. Dat verbod had ik dan weer niet zien aankomen. En dat vind ik soms nog wel eens een beetje jammer.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Nouja bij 3-MeO-PCP vond ik die eerste uurtjes zo lekker dat ik die nog wel eens gewoon af en toe zou willen doen. Maar ik had een tijdje dat ik gewoon te veel drugs gebruikte; maakte allemaal niet zoveel uit wat voor middel. En om mezelf daar een beetje tegen te beschermen heb ik de 3-MeO-PCP weggedaan. Want daar had ik een gram van ofzo. Maarja, dan kun je dus nog 40 keer ff goed van 't padje af zijn. Helaas werd het daarna ineens verboden, samen met 3-MMC. Dat verbod had ik dan weer niet zien aankomen. En dat vind ik soms nog wel eens een beetje jammer.
Klik om te vergroten...

Ah zo... Ik heb verschillende keren grammen ingekocht en weer weggespoeld (ja sorry visjes in de Theems...) Het is prachtig spul, maar lastig om vanaf te blijven inderdaad...

Ik kan er nog wel aankomen, maar beter dat het niet in m'n huis ligt.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Kan je niet nog even een milligramweegschaal (0.001) kopen? Ze zijn al te krijgen vanaf 30 euro, en mogelijk redden ze wel je leven. Vind ik best een goede prijs-kwaliteitverhouding.


3-MeO-PCP is echt heel potent. Ik heb ooit een keer 25 mg genomen en toen zat ik echt op het randje van een delier. Dat is echt geen stof waarmee je moet eyeballen.

3-Me-PCP is echt supernieuw en er is haast geen info over beschikbaar. Dus fijn dat je je ervaring met ons deelt! Maar let je ook een beetje op jezelf?
Klik om te vergroten...
Ik heb al wat ervaring in eyeballen en ik maak echt mini lijntjes. Ik zou misschien ook volumetrisch doseren kunnen overwegen. Het lijkt misschien niet, maae ik doe wel voorzichtig en begin met zeer kleine hoeveelheden.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Kan je trouwens ook wat zeggen over de werkingsduur?
Come-up, piek, come-down en after effects?
Klik om te vergroten...
Come-up is iets van 15 minuten max en de piek ongeveer 2 uur. Daarna zwakt het snel af naar dissociatie met stimulatie die best lang duurt, je voelt het volgende dag nog.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb laatst wat 3me-pcp gebruikt. Niet mijn ding. 1,5 dag erna nog enorme mist in m’n hoofd en gaten in m’n geheugen. Niet kunnen slapen of half slaap, niet weten wat werkelijkheid is en wat wel. Lijkt wel een psychotomimeticum. Niet voor herhaling vatbaar bah.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Indigo Seeker zei:
Lijkt wel een psychotomimeticum.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, hoge doses of herdoseren kunnen psychoses en manie opwekken.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geneesmiddel zei:
Dat klopt, hoge doses of herdoseren kunnen psychoses en manie opwekken.
Klik om te vergroten...
Ja bah wat een raar spul.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Indigo Seeker zei:
Ja bah wat een raar spul.
Klik om te vergroten...
Hahah, dissociatieven hebben idd erg aparte eigenschappen. Het is wel bekend dat mensen ervan houden, of er juist totaal niets van moeten hebben.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geneesmiddel zei:
Hahah, dissociatieven hebben idd erg aparte eigenschappen. Het is wel bekend dat mensen ervan houden, of er juist totaal niets van moeten hebben.
Klik om te vergroten...
Heb een tijdje ketamine gespoten (intramusculair) totdat ik de beruchte k-pains kreeg. Toen jarenlang gestopt. Paar dagen geleden dus 3me-pcp maar bah, niets meer voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."