Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombo 4-fma / 5-mapb / 5-meo-mipt

Combo 4-fma / 5-mapb / 5-meo-mipt

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Even vooraf: combineren is tricky, nou geldt dat sowieso voor RC's (niet uitgebreid onderzocht op mensen etc., je bent feitelijk je eigen proefkonijn....) maar combo's kunnen onvoorspelbaar uitpakken. Daarnaast zijn effecten altijd deels subjectief. Dit reportje is daarom geen aanbeveling daarom maar voor mij was het een goddelijke ervaring en dat wilde ik toch delen.
Online te vinden / koop zijn o.a. Pink Star en Blue Bliss ( combi 5-mapb/-2fma/5-meo-mipt), ook bekend ans Borax-combo en ooit bedacht als legaal alternatief voor XTC. Mijn ervaring met die pillen is positief, bijna niet van mdma/xtc te onderscheiden. Ik wilde echte net ff wat meer serotonine affiniteit en tegelijk tikje meer stimulatie, vandaar combo met 4-fma i.p.v. 2- fma. 5-meo-mipt in de heel lage dosering van 3mg erbij. Daarnaast 75mg 4-fma en 65mg 5-mapb, dus meer 4-fma in verhouding tot eerder genoemde tabletten voor iets meer "roll". Dat werkte perfect. 3-4 uur ongekende euforie i.c.m. praterigheid en love-feeling. Topte zelfs x en dat is toch eigenlijk wel de king. Als je van golven euforie houdt i.p.v. een iets mindere maar stabiele rush als met bijv. 6-APB. Daarnaast was de euforie nogal overweldigend bij momenten, ik was er bijna een soort van knockout van. Vind ik zelf prettig, maar is niet ieders ding. Verder wel een redelijk heldere headspace en weinig tot geen psychedelische effecten. Verrassend genoeg geen grote kater of dinsdagdip gehad, wel lichte hoofdpijn eind v.d. trip. Ik slik anti-oxidanten en magnesium tegelijk, wellicht helpt dat.
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Waarom 4-fma en 5-mapb tegelijk? Das wel een enorme belasting op je lichaam en receptoren.
Klik om te vergroten...
Ja, zeker als je van beide een hoge dosering zou nemen. Daarom ook gecombineerd een normale dosering van 120-150mg. Ik neem ook nooit bij. Ik zie op het forum soms doseringen en binges voorbijkomen waar zelfs ik van schrik....
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nickjeee zei:
Ja, zeker als je van beide een hoge dosering zou nemen. Daarom ook gecombineerd een normale dosering van 120-150mg. Ik neem ook nooit bij. Ik zie op het forum soms doseringen en binges voorbijkomen waar zelfs ik van schrik....
Klik om te vergroten...
Ook als je van beide een lage dosering neemt is het een zwaardere belasting. Maar goed dat je iig niet bijneemt.

Ik probeer nooit naar andere mensen hun dosering te kijken want dat moeten ze zelf weten.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Waarom 4-fma en 5-mapb tegelijk? Das wel een enorme belasting op je lichaam en receptoren.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb gezien dat @Nickjeee al eerder enthousiast heeft gepost over de combinatie van alleen 4-fma en 5-mapb.
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
Ja ik heb gezien dat @Nickjeee al eerder enthousiast heeft gepost over de combinatie van alleen 4-fma en 5-mapb.
Klik om te vergroten...
Ja dat ben ik maar ik was mijn oude inloggegevens kwijt..... Nuff said over deze combi denk ik 😂
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kom regelmatig vendors tegen die deze combinatie nu als 1 pellet aanbieden. 75 mg 5-MAPB + 30 mg 4-FMA en 3 mg 5-MEO-MIPT. Dat scheelt een hoop gehannes met een weegschaaltje en overdosering met de 5-MEO-MIPT ligt dat minder op de loer. Iemand al ervaring hier met deze zgn. Maxtc zoals ze deze vaak nu noemen. Ook wel bekend als Borax 2.0.
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
VJ_LSD72 zei:
Ik kom regelmatig vendors tegen die deze combinatie nu als 1 pellet aanbieden. 75 mg 5-MAPB + 30 mg 4-FMA en 3 mg 5-MEO-MIPT. Dat scheelt een hoop gehannes met een weegschaaltje en overdosering met de 5-MEO-MIPT ligt dat minder op de loer. Iemand al ervaring hier met deze zgn. Maxtc zoals ze deze vaak nu noemen. Ook wel bekend als Borax 2.0.
Klik om te vergroten...
Kwam die toevallig nu ook tegen. Persoonlijk heb ik geen moeite met iets meer 5-meo-mipt maar je moet er van houden dat het dan wel trippy wordt. Ik had misschien patent aan moeten vragen op m'n formule 😂. Anyway, probeer t eens uit zou ik zeggen. Ik denk alleen dat alles los wat goedkoper is en je kan een beetje schuiven met alles om je "sweet spot" te vinden. Ligt bij mij op iets meer 4-fma en iets minder 5-mapb.
A
AtomicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb die zogenaamde maxtc gebruikt. Het is meer dan 20 jaar geleden dat ik xtc gebruikte en sindsdien heb ik enkel af en toe geblowd en drink ik al eens een zwaarder bier of 2 of 3. Ik had echter geen probleem om na al die tijd dat xtc gevoel te herkennen. Het is niet identiek maar toch erg die kant uit. Dat gevoel van close zijn met mensen, veel praten en alles aangenaam vinden. Roezend op gaan in muziek of andere dingen. Lichamelijk had ik niet af en toe die spontane tintelingen die me konden doen rillen van genot maar had ik wel 2 of 3 uur niet veel stimulatie nodig om dat gevoel terug te ervaren. Erg gevoelig voor sensualiteit ook. Absoluut geen probleem om een erectie te hebben gedurende die 2 of 3 uur op de piek van die roes maar daar verder niets met gedaan, spijtig genoeg misschien. Ik voelde wel niet die onweerstaanbare dwang om te dansen maar als ik als ik er voor koos was ik echt wel vertrokken met iets minder fysieke drive dan ik me van vroeger herinnerde, maar toch. Ik merkte dat als ik iets wou lezen ik me wel moest concentreren op wat er stond: focus lag toch net iets anders en mijn zicht was toch ook niet helemaal hetzelfde . Trillend zicht heb ik niet gehad maar dat heb ik vroeger ook maar 2 keer echt meegemaakt.
Ik ben 45, ik weeg 75 en heb zo 1 “bol” gepakt. Na een half uur voelde ik iets opkomen dat vanaf dan meer dan een uur opbouwde naar het “plafond” dat zo een 3 uur of iets langer duurde. Dan ben ik langzaam aan terug afgezakt naar minder intense niveaus. Zo een 6 en half uur na inname ben ik naar bed gegaan en heb ik zo een 6 of 7 uur een lichte slaap gehad. De dag nadien heb ik nog 2 uur gedut in de namiddag en dan ben ik s’avond’s nog gaan tafelen met een paar biertjes tot laat in de avond. Ik voelde nog een nastimulatie die ik als aangenaam ervoer. Niets intens en wel aangenaam in de omgang met andere mensen. Al bij al een mooie ervaring. Ik ben er zeker van dat ik in oktober ergens er terug voor ga gaan. Misschien doe ik dan 1 pil en een kwart: eens kijken hoe dat zich verhoudt tot wat ik juist beschreven heb. Ik ben positief dus.
Oh ja: ik schrijf dit een week na de feiten en ik heb de afgelopen week niets onaangenaams ervaren qua kater of zo. Op donderdag misschien net iets minder drive maar dat leek meer op het effect van een kort nachtje dan wat anders.
En ook nog: ik heb voor, tijdens en na alfa lipon-zuur, magnesium en vitamine-combo’s gebruikt, in meer dan royale hoeveelheden. En tijdens gebruik elk uur een blikje ice-tea gedronken.
Voila: zo ben ik wel volledig geweest denk ik. Lol
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom 4-fma en 5-mapb tegelijk? Das wel een enorme belasting op je lichaam en receptoren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."