Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc doet niks

3cmc doet niks

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
roerdomp24Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.

Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Omdat je receptoren leeg zijn, je krijgt hooguit nog een strak gevoel en hartritmestoornissen van deze hoeveelheden.
Serieus minderen of liefst stoppen voorlopig.
Dit werkt niet en je maakt jezelf kapot zo...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stoppen met gebruiken. Je zit al ver boven een normale dosis.
r
roerdomp24Lid
01-01-2024, 00:00
#4
DjYella zei:
Omdat je receptoren leeg zijn, je krijgt hooguit nog een strak gevoel en hartritmestoornissen van deze hoeveelheden.
Serieus minderen of liefst stoppen voorlopig.
Dit werkt niet en je maakt jezelf kapot zo...
Klik om te vergroten...
Raar dat ik het wel merk als ik het snuif
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#5
roerdomp24 zei:
Raar dat ik het wel merk als ik het snuif
Klik om te vergroten...
Niet zoals het eerst was, maar stop alsjeblieft even met gebruiken. Je hebt al teveel op.
r
roerdomp24Lid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Stoppen met gebruiken. Je zit al ver boven een normale dosis.
Klik om te vergroten...
Raar dat ik het wel merk als ik het snuif
r
roerdomp24Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zal er mee stoppen want idd dit wordt roekeloos, maar het is zo vreemd dat als ik 100mg snuif wel een enorme kick krijg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."