#1
Ja we hadden het over 2fma idd maar was wel interessant artikel
Oh shit gvd 😂Vond het erg interessant, maar we hadden het over 2-fma, toch? Of mis ik iets?
Hahahaha maar zijn met zn alle alsnog weer wat wijzer gewordenGoed verhaal, verkeerde drug 😅
Goed verhaal, verkeerde drug 😅Ja we hadden het over 2fma idd maar was wel interessant artikel
Snap ik ook meteen de gelijkenis in receptor-affiniteit. Ik vond het al opmerkelijk, maar kennelijk had ik alsnog niet door dat ik zaken aan het verhaspelen was.Goed verhaal, verkeerde drug 😅
Je mist een dubbele dosis 2fma, dan klopt het artikel vast wel.Vond het erg interessant, maar we hadden het over 2-fma, toch? Of mis ik iets?
Wat doe je wanneer je gebruikt hebt? Ik heb een hele tijd rug en nekklachten gehad wanneer ik andere stimulanten gebruikt had maar ik kwam erachter dat het niet per se de drug was. Ik heb niet zo'n goede houding bij het zitten (helemaal onderuit gezakt enzo) en normaal heb ik daar geen last van maar wanneer ik gebruikt had dan zat ik heel lang zo zonder wat te doen behalve geobsedeerd naar m'n scherm staren. Had dat helemaal niet door tot ik een tijdje stopte met gamen en ik ineens bijna geen last meer had.Nou de 2fma rit is zowat voorbij maar ik haat het altijd dat ik zo een last heb aan het eind van mn nek waardoor ik koppijn krijg pffff
Ik heb dat ook in de nek (en schouders)! Wanneer je drugs gebruikt ga je altijd last hebben van je grootste stress punten in je lichaam.Wat doe je wanneer je gebruikt hebt? Ik heb een hele tijd rug en nekklachten gehad wanneer ik andere stimulanten gebruikt had maar ik kwam erachter dat het niet per se de drug was. Ik heb niet zo'n goede houding bij het zitten (helemaal onderuit gezakt enzo) en normaal heb ik daar geen last van maar wanneer ik gebruikt had dan zat ik heel lang zo zonder wat te doen behalve geobsedeerd naar m'n scherm staren. Had dat helemaal niet door tot ik een tijdje stopte met gamen en ik ineens bijna geen last meer had.
In ieder geval helpt het om in beweging te blijven wanneer je gebruikt hebt en af en toe een beetje je rug en nek te stretchen als je al weet dat je last gaat krijgen, en een warme douche die straal tijdje op je nek richten.
Ik snap niet precies wat je bedoelt en hebt geschreven hahaIk denk dat 2fma niet heel v
.i
vloed h6
Gezond, gevarieerd eten. Genoeg rust. Dat levert je meer op dan supplementen 😉Wat is erg handig om te doen, de dagen na gebruik, om uitputting en eventuele katers te bestrijden?
Receptoren worden hopelijk niet uitgeput (want dan is er sprake van neurotoxiciteit). Helaas is dat wel waarschijnlijk. Maar ik denk dat je bedoelt welke receptoren geactiveerd worden. Want dat is relevant voor de drug-effectenOp dit moment (terwijl ik dit aan het typen ben) heb ik 4 pillen 2FMA(50mg per pil dus), verspreid
over 11 uurtjes tijd, ingenomen voor recreatief gebruik en om lekker hyped/energiek te kunnen blijven voor de avond. Ik merk nu dus dat ik best wel lang aan het typen ben en nog steeds niet bij mijn vraag ben gekomen dus het werkt nog zeker lekker door omdat ik maar blijf typen haha
Mijn vraag is:
Wat voor receptoren in je hersenen put 2FMA allemaal uit?
Eigenlijk alle stimulerende middelen verhogen de spierspanning van gladde spierweefsels. Dat zijn spieren die onbewust worden aangestuurd. Voor het plassen is dat relevant, want de bekkenbodemspier blijft daardoor meer gespannen, waardoor het lastiger is om te plassen. Bij sommige stimulerende drugs speelt dit effect sterker dan bij andere middelen. Zo klagen vooral gebruikers van 3-MMC over moeite met plassen.Enige ervaring die ik heb met harddrugs zijn MDMA en coke.
Ik weet dat met MDMA bijvoorbeeld de serotoninegehalte in je hersenen worden uitgeput en dat je ook moet uitkijken met teveel water drinken e.d.(is dat ook zo met 2FMA vraag ik me af terwijl ik dit nu aan het bedenken en tegelijkertijd aan het typen ben). Ik merk ook op het moment wanneer ik het toilet bezoek voor een kleine boodschap, dus niet de grote boodschap maar echt specifiek de kleine, mijn blaas (om het even netjes te houden) niet in één keer leeg is als ik denk dat ik klaar ben maar dus nog steeds moet gaan blijven zitten op het toilet om nog te moeten doordrukken voordat het echt klaar en leeg is. Hebben andere gebruikers van dit spul dat ook want met MDMA gaat je toiletbezoek wel lastig maar als het klaar is dan is het ook klaar wat met 2FMA dus hierbij niet het geval is bij mij. Let me know want ben echt benieuwd of dit normaal is en herkenbaar.
1. Niet te veel 4-FMA nemenNog een laatste vraag en dan hou ik echt op met mijn ellenlange bericht met vragen
Wat is erg handig om te doen, de dagen na gebruik, om uitputting en eventuele katers te bestrijden? Denk met deze vraag bijvoorbeeld aan bepaalde vitamines aanvullen, even een poosje de alcohol laten staan, goede beweging en structuur aanhouden etc.
Ik zat ondertussen een intense race op Trackmania te rijden, dat zal het wel zijn. Ik denk dat ik probeerde te zeggen dat ik niet verwacht dat 2fma veel invloed heeft op serotonine.Ik snap niet precies wat je bedoelt en hebt geschreven haha![]()
Vond het erg interessant, maar we hadden het over 2-fma, toch? Of mis ik iets?Ik heb even een review erbij gepakt, en dit zijn grofweg de bevindingen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."