Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZelf capsules vullen

Zelf capsules vullen

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,
Ik wil voor de eerste maal zelf mn capsules vullen en heb wel wat vragen, het zou in eerste instantie voor 3-FA zijn, omdat dit vooral enkel nog als poeder wordt aangeboden en ook wel ferm prijsverschil. 6-APB zou dan volgen.

Ik heb nog nooit eerder mijn gebruikelijke stim rc's in poedervorm gekocht n dus ook steeds oraal genomen. Dus ga ook maar per 1gr bestellen om dit uit te testen.

Het gaat om gelatine doorzichtige capsules, maat "1" die volgens de webshop (dutch-smart) goed is voor 400mg, maar deze dosis zal gebaseerd zijn bij gebruik van zo'n capsule machine?
Zijn 100 stuks voor €4,50 dus spotgoedkoop n verzending is €6,95 😆

Als ik op onderstaande tabel afga, lijkt maat 1 ideaal, met inhoud van 288-576mg. Daar ik de capsules met 3-FA 100-200mg poeder zou vullen en bij meeval, wat later ook met 6-APB 130-180mg.
Maar ik las hier elders dat iemand in maat 0 maar 100mg 3mmc kreeg.
Ter vergelijking, bij al mijn bestellingen van stims in capsules (2-FA, 4-FMA, 6-APB, 3-FA, 3-MMC, 3-CMC), is dit formaat "3" met lengte van ca 15mm en diameter van ca 5mm.

Dan het volgende, heb je zo'n capsule machine nodig? Want deze drukt het poeder natuurlijk goed aan en is die tabel daarop gebaseerd?
Of lukt het ook zonder, want zo'n capsule machine is eerder voor grotere oplage, terwijl het hier puur voor enkele stuks zou zijn.
En met dat in gedachte, is indd msschn grotere maat v capsule nodig.
En vul je dan maar 1 helft vd capsule, aangezien je de andere helft er moet in/over drukken? En druk je zo'n capsule makkelijk in elkaar.

Heb sowieso een Carat CTP-250 precisie-weegschaal tot 0,001g nauwkeurig.
Heb ook mini trechtertje met opening van 5mm en snuiflepeltje dat zeker klein genoeg is om te vullen.

Dus shoot ulle ervaringen en tips maar😉

Screenshot_20230704_001125_Chrome.jpg
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Nihilist88 als jij zegt enkel tot 200mg te gaan dan moet dat wel lukken toch, vooral met trechtertje. De dichtheid van die stoffen ligt als het goed is rond de 1g/cm3, dus dan zou je er volgens die tabel 480mg in kunnen krijgen.

Alleen vraag ik me af waarom je het dan niet gwn in een vloeitje stopt 😆

Nihilist88 zei:
Maar ik las hier elders dat iemand in maat 0 maar 100mg 3mmc kreeg.
Klik om te vergroten...
Dat is wel erg weinig, misschien is die vergeten een beetje aan te stampen of had die geen trechter. Maar als je het niet vertrouwt kun je altijd een maatje groter halen, kan sws geen kwaad.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
@Nihilist88 als jij zegt enkel tot 200mg te gaan dan moet dat wel lukken toch, vooral met trechtertje. De dichtheid van die stoffen ligt als het goed is rond de 1g/cm3, dus dan zou je er volgens die tabel 480mg in kunnen krijgen.
Klik om te vergroten...
Ja denk ook dat maat 1 moet volstaan.
Geneesmiddel zei:
Alleen vraag ik me af waarom je het dan niet gwn in een vloeitje stopt 😆
Klik om te vergroten...
Vertrouw ik gewoon minder, da's papier wat ronddraaien, schrik dat het te snel oplost of opengaat.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wilde 180mg 6apb in een unit van een capsule doen. De berg was zo groot op t weegschaaltje dat ik t niet eens ging proberen. Vraag me af of die 100mg pelletjes daardoor ook echt wel 100 bevatten en niet gewoon minder.

Dit weekend 3mmc pellets genuttigd waar 200in zat (van voor de ban) maar betwijfel zeer sterk of t wel 200 was😂😂 het had nooit gepast in dat formaat plus t effect was minder dan de 150mg bitcoins die er voor bestonden
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
Vertrouw ik gewoon minder, da's papier wat ronddraaien, schrik dat het te snel oplost of opengaat.
Klik om te vergroten...
Heb dat idd weleens gehad dat ik hem niet weggeslikt kreeg en alles in m'n smoel kwam, goor man. Maar voorderest best prima oplossing vind ik zelf.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Geneesmiddel zei:
Heb dat idd weleens gehad dat ik hem niet weggeslikt kreeg en alles in m'n smoel kwam, goor man. Maar voorderest best prima oplossing vind ik zelf.
Klik om te vergroten...
Bweikes, kank goe geloven dat da smerig is, al die poeder in je mond🤢
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hebbenzekezine? zei:
Ik wilde 180mg 6apb in een unit van een capsule doen. De berg was zo groot op t weegschaaltje dat ik t niet eens ging proberen. Vraag me af of die 100mg pelletjes daardoor ook echt wel 100 bevatten en niet gewoon minder.

Dit weekend 3mmc pellets genuttigd waar 200in zat (van voor de ban) maar betwijfel zeer sterk of t wel 200 was😂😂 het had nooit gepast in dat formaat plus t effect was minder dan de 150mg bitcoins die er voor bestonden
Klik om te vergroten...
Jua want capsules en pellets v vendors zijn echt klein e.
Bwa heb nu vr eerste keer 3-FA en 6-APB poeder besteld en ga het dan wel proberen in zo'n vloeitjes nr binnen te slikken. Gebruik geen vloeitjes, maar bij enkele bestellingen zaten er is mini goodiebags bij waaronder pakjes vloeitjes, dus gebruik ik da wel😉
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Geneesmiddel
Gisterenmiddag geleverd (3-FA en 6-APB poeder en Bromazolam pellets), echt was verpakt als ne pro jom, deed doosje open, ingewikkeld mé papier as zot, nix ruimte vrij n goe beschermd, daarin zat envelop mé bubbelplastiek, daarin tgekende zwarte zakje en daarin alles nog is 20 x in plasticfolie gewikkeld n daar eindelijk 3 zakjes.

Er kwam wel een chemische geur vrij, zeker als ik de 3-FA en 6-APB ging nawegen.
De 3-FA is spierwit en wat kleine stukjes en minder droog ivm 6-APB, dat eerder beige kleur heeft en er veel fijner en droger uitziet.

Weegschaaltje nemen, amper gebruikt, sowieso eerst ff kalibreren en dan idem leeg zakje met label v zelfde grootte tarreren. Amai die geur bleef n was tja chemich prikkelend.
Soit wegen die 2 poedertjes, 3-FA was itsipitsi meer 1.056gr en 6-APB er bijna pal op 1.003gr
Beide zakjes poeder apart verpakken, eerst in keukenpapier plooien, daarna nog eens in aluminiumfolie, met alcoholstift op de aluminiumfolie het stofje noteren en dan beide in dat groter zwart zakje en dan in apart plastieken doosje.

Gisterenavond 1ste maal zo'n bommetje dmv vloeitje met 3-FA poeder. Lol moest ik daarom zo inpakken😆
Alle benodigdheden nemen, weegschaaltje, latex handschoenen, vloeitjes, een snuif schepje/lepeltje n 3-FA ofcourse, ja ask zoiets doe n nieuw is vr mij, ben ik über gefocust, geordend (altijd).

En de geur kwam toch wel vd 3-FA, chemische, wat zure en bittere geur. Raar dat ge da bij 3-FA pellets niet ruikt.
Met eerdere dosissen en gebruik 3-FA pellets en capsules in gedachten, nl starten met 140 of 150mg, mr stapelde wel meermaals tot 250-300mg.

Nu was het ook bedoeling 1 bommetje n denk dat je ook niet tijdens rush ff rustig 2de bommetje maakt.
Dus had ca degelijke dosis in gedachten nl 150-170mg, het werd uiteindelijk 165mg (0.165gr op de weegschaal) in bakje op de weegschaal. Ging chill met dat klein lepel-schepje. En ja met die geur in gedachten, wou ik extra voorzichtig zijn.
Pakte lang vloeitje, het kleine afweegbakje met de 165mg 3-FA n via teutje kon ik dit makkelijk in vloeitje doen. Niks gemorst. Nu mmm, ff vast nemen n bekijken, mmm das best smal zo'n vloeitje. Poeder wat spreiden en het midden, langs 1 kant toe vouwen, zo had ik gesloten onderkant waar al het poeder in ging, draaide bovenaan goed aan, voelde n zag dat het goed zat n knipte het overtollige vh vloeitje vanboven af. Wreef n rolde zachtje over mn 1ste 3-FA bommetje, kwam niks poeder uit, want wou da echt ni open in mn mond. Ni treuzelen en pakte glas met Coolbest jus d'orange en ging echt lekker vlotjes naar binnen, veel vlotter dan sommige medicatie of supplementen.

Had ik geweten dat zo easy was, want echt mn uitleg laat het wrsschlk heel wat lijken, mr pakt dat van het afwegen tem het naar binnen slikken max 3min duurde.

Uiteindelijk kocht ik steeds nadrukkelijk capsules of pellets voor geen gedoe. Maar poeder is giga voordeliger vs capsules en pellets.

En moet zeggen, dit 3-FA poeder is duidelijk potenter, zuiverder maw, de rush is intenser en langer, hier hou ik het bij zo 1 bommetje, bij die pellets was vaak craving mee gemoeid.

Voor te bewaren ist msschn wa delicater, allé kan daar wel obsessief in zijn, die poeder in zijn verpakking zoals hierboven reeds beschreven. Bewaar deze 2 in apart plastiek afgesloten bakje n staat verder bij de rest v rc's en alle medicatie op kamertemperatuur n bij te warm, airco aan. Is nu in woonkamer 17.7° en buiten 24.4° 😁

Lap text derbij😜
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
translate.google.nl
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nihilist88 zei:
@Geneesmiddel
Gisterenmiddag geleverd (3-FA en 6-APB poeder en Bromazolam pellets), echt was verpakt als ne pro jom, deed doosje open, ingewikkeld mé papier as zot, nix ruimte vrij n goe beschermd, daarin zat envelop mé bubbelplastiek, daarin tgekende zwarte zakje en daarin alles nog is 20 x in plasticfolie gewikkeld n daar eindelijk 3 zakjes.

Er kwam wel een chemische geur vrij, zeker als ik de 3-FA en 6-APB ging nawegen.
De 3-FA is spierwit en wat kleine stukjes en minder droog ivm 6-APB, dat eerder beige kleur heeft en er veel fijner en droger uitziet.

Weegschaaltje nemen, amper gebruikt, sowieso eerst ff kalibreren en dan idem leeg zakje met label v zelfde grootte tarreren. Amai die geur bleef n was tja chemich prikkelend.
Soit wegen die 2 poedertjes, 3-FA was itsipitsi meer 1.056gr en 6-APB er bijna pal op 1.003gr
Beide zakjes poeder apart verpakken, eerst in keukenpapier plooien, daarna nog eens in aluminiumfolie, met alcoholstift op de aluminiumfolie het stofje noteren en dan beide in dat groter zwart zakje en dan in apart plastieken doosje.

Gisterenavond 1ste maal zo'n bommetje dmv vloeitje met 3-FA poeder. Lol moest ik daarom zo inpakken😆
Alle benodigdheden nemen, weegschaaltje, latex handschoenen, vloeitjes, een snuif schepje/lepeltje n 3-FA ofcourse, ja ask zoiets doe n nieuw is vr mij, ben ik über gefocust, geordend (altijd).

En de geur kwam toch wel vd 3-FA, chemische, wat zure en bittere geur. Raar dat ge da bij 3-FA pellets niet ruikt.
Met eerdere dosissen en gebruik 3-FA pellets en capsules in gedachten, nl starten met 140 of 150mg, mr stapelde wel meermaals tot 250-300mg.

Nu was het ook bedoeling 1 bommetje n denk dat je ook niet tijdens rush ff rustig 2de bommetje maakt.
Dus had ca degelijke dosis in gedachten nl 150-170mg, het werd uiteindelijk 165mg (0.165gr op de weegschaal) in bakje op de weegschaal. Ging chill met dat klein lepel-schepje. En ja met die geur in gedachten, wou ik extra voorzichtig zijn.
Pakte lang vloeitje, het kleine afweegbakje met de 165mg 3-FA n via teutje kon ik dit makkelijk in vloeitje doen. Niks gemorst. Nu mmm, ff vast nemen n bekijken, mmm das best smal zo'n vloeitje. Poeder wat spreiden en het midden, langs 1 kant toe vouwen, zo had ik gesloten onderkant waar al het poeder in ging, draaide bovenaan goed aan, voelde n zag dat het goed zat n knipte het overtollige vh vloeitje vanboven af. Wreef n rolde zachtje over mn 1ste 3-FA bommetje, kwam niks poeder uit, want wou da echt ni open in mn mond. Ni treuzelen en pakte glas met Coolbest jus d'orange en ging echt lekker vlotjes naar binnen, veel vlotter dan sommige medicatie of supplementen.

Had ik geweten dat zo easy was, want echt mn uitleg laat het wrsschlk heel wat lijken, mr pakt dat van het afwegen tem het naar binnen slikken max 3min duurde.

Uiteindelijk kocht ik steeds nadrukkelijk capsules of pellets voor geen gedoe. Maar poeder is giga voordeliger vs capsules en pellets.

En moet zeggen, dit 3-FA poeder is duidelijk potenter, zuiverder maw, de rush is intenser en langer, hier hou ik het bij zo 1 bommetje, bij die pellets was vaak craving mee gemoeid.

Voor te bewaren ist msschn wa delicater, allé kan daar wel obsessief in zijn, die poeder in zijn verpakking zoals hierboven reeds beschreven. Bewaar deze 2 in apart plastiek afgesloten bakje n staat verder bij de rest v rc's en alle medicatie op kamertemperatuur n bij te warm, airco aan. Is nu in woonkamer 17.7° en buiten 24.4° 😁

Lap text derbij😜
Klik om te vergroten...
Jij lult ook makkelijk vijf kwartier in een uur hè 😂
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
HappyMind zei:
Jij lult ook makkelijk vijf kwartier in een uur hè 😂
Klik om te vergroten...
Ik vind dat net wel leuk aan'm :tearsofjoy: , dat onbezonnen typen vanuit gevoel. Ik lees'm graag
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voor poeders gebruik ik twee maten capsules:

00

De "kleine" maat voor bijna alles. Het meeste past hier wel in en het is net groot genoeg om met het schaaltje van je mg weegschaal de stof erin te kieperen. Het is klein genoeg om makkelijk door te slikken.


000

De grote maat voor als er meer in moet of als de stof erg fluffy is waardoor het meer ruimte inneemt.

Supersimpel om deze capsule te vullen met het schaaltje van je mg weegschaal.

Voor sommige mensen is het wel even slikken om deze in te kunnen nemen. 😁


1 Is in mijn ervaring te klein om handig te gebruiken. Kan je net niet handig vullen en er past minder in dan de 00 die je voor vrijwel hetzelfde bedrag kan kopen.


20230708_123018.jpg
Hier de maten 1, 00 en 000.

Ze zijn als test gevuld met Phenibut-HCl (wat erg compact is waardoor er meer dan gemiddeld van in een capsule past) en dit zijn de hoeveelheden per capsule:

1 => 500mg
00 => 700mg
000 => 1100mg
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nihilist88 zei:
mmm das best smal zo'n vloeitje.
Klik om te vergroten...
Ik doe hem door de helft en vouw er dan een ijshoorntje van. Dat is super eenvoudig en dan is de bovenkant heel breed zodat alles er makkelijk ingaat en die draai je ook weer makkelijk dicht als je klaar bent.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Geneesmiddel zei:
Ik doe hem door de helft en vouw er dan een ijshoorntje van. Dat is super eenvoudig en dan is de bovenkant heel breed zodat alles er makkelijk ingaat en die draai je ook weer makkelijk dicht als je klaar bent.
Klik om te vergroten...
Aah goeie tip voor in de toekomst😉 Bye bye te dure pellets en capsules 😜
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
mandragora zei:
Ik vind dat net wel leuk aan'm :tearsofjoy: , dat onbezonnen typen vanuit gevoel. Ik lees'm graag
Klik om te vergroten...
That's me😁 Resem irriteren zich eraan, met een paar op kop, boeieee😆
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb maat 2 caps en probeerde daar 160mg 6apb in de vrotten, dat gaat dus niet. Nu maar 2x 80 gedaan, werkt net zo goed. (hoop ik).
Voor MDMA gaat maat 2 prima overigens.
t
the dose it the poisonLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik had in mijn clonazolam tijd een oranje staafje met 2 scoops.
ene uiteinde 5mg en aan de andere uiteinde 20mg.
ging super snel in lege capsules.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."