#1
Ik ben er zelf mee gestopt, in het begin viel alles nog wel mee alleen had ik last van agressie als belangrijkste onthoudingsverschijnsel. Na een week komt er een periode die toch wel vele weken kan aanhouden met opnieuw angst en veel zweten: ik heb vele nachten wakker gelegen tot 's ochtends om dan even in slaap te sukkelen (mijn partner snurkt), maar het meest vervelende was dat mijn sociofobie terugkwam en ik zelfs geen telefoon meer durfde opnemen.
Ik ben naar de dokter geweest en kreeg daar telkens een domme uitleg: iedereen zit met angsten, je denkt toch niet dat ik je een gans leven benzo's ga voorschrijven, we zijn terughoudend bij het voorschrijven van benzo's,...
Ondertussen zit je dan zonder werk en zonder inkomen, fijn is anders.
Ik ben naar de dokter geweest en kreeg daar telkens een domme uitleg: iedereen zit met angsten, je denkt toch niet dat ik je een gans leven benzo's ga voorschrijven, we zijn terughoudend bij het voorschrijven van benzo's,...
Ondertussen zit je dan zonder werk en zonder inkomen, fijn is anders.