Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst time 2-FMA

First time 2-FMA

36 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Dit heb ik een paar keer geslikt in een capsule, 60 mg. Vond het ook wel fijn spul.



Whahaa, hoe gaat het met eten? Krijg je het nog weg?
Klik om te vergroten...
Wow, 60 mg. Dat is best een stevige dosering of niet?

Eten altijd! Ik kan vreetkicks hebben op pep hahaha
O
OlderPsyErLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb veel ervaring met 2FA, geloof dat het vergelijkbaar is met 2FMA.

Gebruik het meestal functioneel, wat meer concentratie, focus, zin. Bij wat grotere hoeveelheden ook een lichte euforie.

Ben benieuwd naar jouw ervaringen.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gang 2 zit erin, letterlijk en figuurlijk!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
John Trap zei:
Wow, 60 mg. Dat is best een stevige dosering of niet?
Klik om te vergroten...

Zo voelde het niet. Over het algemeen heb je ook meer nodig als je slikt, en minder als je snuift?

m.psychonautwiki.org

2-FMA

2-Fluoromethamphetamine (also known as 2-FMA) is a novel stimulant substance of the amphetamine class. It is a structural analog of methamphetamine and is related to 2-FA, 3-FA, and 4-FMA. 2-FMA produces its stimulant effects through action at dopamine and norepinephrine receptors in the brain.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Zo voelde het niet. Over het algemeen heb je ook meer nodig als je slikt, en minder als je snuift?

m.psychonautwiki.org

2-FMA

2-Fluoromethamphetamine (also known as 2-FMA) is a novel stimulant substance of the amphetamine class. It is a structural analog of methamphetamine and is related to 2-FA, 3-FA, and 4-FMA. 2-FMA produces its stimulant effects through action at dopamine and norepinephrine receptors in the brain.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
Klik om te vergroten...
Over het algemeen zijn deze wikis vrij conversatief met de doseringen.
Een lichte dosis is vaak toch echt wel subtiel.

Persoonlijk zou ik voor het lagere eind van een common dosage gaan voor de eerste keer gezien dit vaker toch wel een wat duidelijker effect geeft maar niet onhandelbaar is.

De dosering van psychedelica is vrijwel altijd zeer correct imo.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lol het is pas 12 minuten sinds mijn laatste post. Dacht echt al een uur ofzo.

Deze shit combineert echt goed met wiet!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo, weer thuis! Inmiddels een sterwaardige maaltijd, inclusief flessen wijn en een goede whisky na het dessert, verder.

Ik begin vertrouwen te krijgen in dit goedje. Zojuist op het oog een mini lijntje erin gejast. Ik ken de gevaren van eyeballen, maar voel die gevaren op dit moment niet. Geen vervelende hartslag of opgefokt gevoel. Het voelt allemaal wel prima. Vooral veel lol met mijn meisje en zin om nog lekker een wijntje te doen, een jointje te draaien en de PlayStation aan te zetten.

Ik heb veel ervaring met dex, dit is wel wat minder euforisch. De activiteit is er daarentegen weldegelijk. Maar je wordt er ook wel lekker gek van. Merk vooral dat ik zin heb om al mijn leipe gedachten eruit de spuwen. En dat wordt op dit moment ook allemaal lekker met volle armen omarmt door mijn inmiddels ook goed aangeschoten vriendinnetje!

Ik chill hem lekker door. Voor mij hierna nog maximaal één minilijntje, daarna is het klaar voor vanavond. Ben benieuwd naar de nastimulatie, heb gehoord dat die wel lang door kan gaan. Maar no slaap = ok.

Hou jullie op de hoogte!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meisje inmiddels K.O.

Ik gooi wat wiet in de mix!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Een gezellige avond zo te lezen! Hebben jullie nog lekker geslapen?
Hoeveel heb je ongeveer gehad?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
Hoeveel heb je ongeveer gehad?
Klik om te vergroten...
Dat is echt onmogelijk te zeggen zonder weegschaal. Met zulke stofjes houd ik mijn hart vast als ik lees dat mensen een hoeveelheid door 3 delen en daar weer losse deeltjes van maken.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Een gezellige avond zo te lezen! Hebben jullie nog lekker geslapen?
Hoeveel heb je ongeveer gehad?
Klik om te vergroten...
Heerlijk! Net wakker. Wel 1,0 mg alprazolam genomen voor het slapen gaan, maar gewoon 7 uur gepakt haha.

Maar ik slaap overigens altijd wel redelijk na uppers.

Wel een beetje stijve spieren in mijn nek en kaak, maar denk dat dat na een warme douche wel wegtrekt.

Het was een erg geslaagd avondje in ieder geval! 2-FMA houdt je heerlijk scherp bij een drankje teveel. Als je dan nog wiet erbij doet, wordt je wel even een andere dimensie van vaagheid ingegooid. In de positieve zin!

Daarbij geeft het echt een bepaalde mate van ongeremdheid, onder andere gezien mijn bestelling van een extra 5 gram 2-FMA van gisterenavond..
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Dat is echt onmogelijk te zeggen zonder weegschaal. Met zulke stofjes houd ik mijn hart vast als ik lees dat mensen een hoeveelheid door 3 delen en daar weer losse deeltjes van maken.
Klik om te vergroten...
Klopt, is onmogelijk te zeggen.

Maar ik kan wel wat hebben hoor. En zolang je aan de veilige kant (lees minilijntjes) blijft en goed naar je lichaam luistert, kun je dit wel met enige verantwoordelijkheid op deze manier doen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
John Trap zei:
kun je dit wel met enige verantwoordelijkheid
Klik om te vergroten...
Hier ben ik het niet mee eens. Stofjes waar bij de dosering zo nauw komt kun je niet verantwoordelijk gebruiken zonder weegschaal. Ik vind het daarom belangrijk om te vermelden, zodat als iemand informatie over 2-fma opzoekt en dit leest ze geen voorbeeld nemen aan jouw manier.

Mooi natuurlijk dat je wel wat kan hebben, maar ik lees dat dit je eerste keer was. Dus je had eigenlijk geen idee wat het met je zou doen en hoe je op een dosis zou reageren. Eigenlijk weet je nu nog steeds niet hoe veel je nodig hebt.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganggang💯 zei:
Hier ben ik het niet mee eens. Stofjes waar bij de dosering zo nauw komt kun je niet verantwoordelijk gebruiken zonder weegschaal. Ik vind het daarom belangrijk om te vermelden, zodat als iemand informatie over 2-fma opzoekt en dit leest ze geen voorbeeld nemen aan jouw manier.

Mooi natuurlijk dat je wel wat kan hebben, maar ik lees dat dit je eerste keer was. Dus je had eigenlijk geen idee wat het met je zou doen en hoe je op een dosis zou reageren. Eigenlijk weet je nu nog steeds niet hoe veel je nodig hebt.
Klik om te vergroten...
Feitelijk heb je natuurlijk gelijk. Maar ieder zijn manieren.

Ik hou gewoon niet zo van wegen en toch weet ik nu ongeveer wat een goede dosis is voor mij.

Maar voor beginnende gebruikers, zonder tolerantie en ervaring met andere uppers, is het inderdaad altijd goed om hun dosissen exact af te wegen!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
John Trap zei:
Ik hou gewoon niet zo van wegen en toch weet ik nu ongeveer wat een goede dosis is voor mij.
Klik om te vergroten...
Sorry dat ik in herhaling val maar dat weet je niet. Ook niet ongeveer. Eye balling is gewoon geen manier om het aantal mg te bepalen.

Dat je bij zoiets als speed of coke een eyeball dosis doet snap ik wel want daar maakt (bij recreatief gebruik) 20-30 mg meer niet zo veel uit.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Sorry dat ik in herhaling val maar dat weet je niet. Ook niet ongeveer. Eye balling is gewoon geen manier om het aantal mg te bepalen.

Dat je bij zoiets als speed of coke een eyeball dosis doet snap ik wel want daar maakt (bij recreatief gebruik) 20-30 mg meer niet zo veel uit.
Klik om te vergroten...
Ik ben niet op zoek naar het aantal mg, maar naar de juiste dosis die ik zelf kan inschatten en wat voor mij goed voelt.

Maar ik heb je overigens al gelijk gegeven hoor!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb je kunnen pitten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."