#1
Wow, 60 mg. Dat is best een stevige dosering of niet?Dit heb ik een paar keer geslikt in een capsule, 60 mg. Vond het ook wel fijn spul.
Whahaa, hoe gaat het met eten? Krijg je het nog weg?
Eten altijd! Ik kan vreetkicks hebben op pep hahaha
Wow, 60 mg. Dat is best een stevige dosering of niet?Dit heb ik een paar keer geslikt in een capsule, 60 mg. Vond het ook wel fijn spul.
Whahaa, hoe gaat het met eten? Krijg je het nog weg?
Wow, 60 mg. Dat is best een stevige dosering of niet?
Over het algemeen zijn deze wikis vrij conversatief met de doseringen.Zo voelde het niet. Over het algemeen heb je ook meer nodig als je slikt, en minder als je snuift?
![]()
2-FMA
2-Fluoromethamphetamine (also known as 2-FMA) is a novel stimulant substance of the amphetamine class. It is a structural analog of methamphetamine and is related to 2-FA, 3-FA, and 4-FMA. 2-FMA produces its stimulant effects through action at dopamine and norepinephrine receptors in the brain.m.psychonautwiki.org
Dat is echt onmogelijk te zeggen zonder weegschaal. Met zulke stofjes houd ik mijn hart vast als ik lees dat mensen een hoeveelheid door 3 delen en daar weer losse deeltjes van maken.Hoeveel heb je ongeveer gehad?
Heerlijk! Net wakker. Wel 1,0 mg alprazolam genomen voor het slapen gaan, maar gewoon 7 uur gepakt haha.Een gezellige avond zo te lezen! Hebben jullie nog lekker geslapen?
Hoeveel heb je ongeveer gehad?
Klopt, is onmogelijk te zeggen.Dat is echt onmogelijk te zeggen zonder weegschaal. Met zulke stofjes houd ik mijn hart vast als ik lees dat mensen een hoeveelheid door 3 delen en daar weer losse deeltjes van maken.
Hier ben ik het niet mee eens. Stofjes waar bij de dosering zo nauw komt kun je niet verantwoordelijk gebruiken zonder weegschaal. Ik vind het daarom belangrijk om te vermelden, zodat als iemand informatie over 2-fma opzoekt en dit leest ze geen voorbeeld nemen aan jouw manier.kun je dit wel met enige verantwoordelijkheid
Feitelijk heb je natuurlijk gelijk. Maar ieder zijn manieren.Hier ben ik het niet mee eens. Stofjes waar bij de dosering zo nauw komt kun je niet verantwoordelijk gebruiken zonder weegschaal. Ik vind het daarom belangrijk om te vermelden, zodat als iemand informatie over 2-fma opzoekt en dit leest ze geen voorbeeld nemen aan jouw manier.
Mooi natuurlijk dat je wel wat kan hebben, maar ik lees dat dit je eerste keer was. Dus je had eigenlijk geen idee wat het met je zou doen en hoe je op een dosis zou reageren. Eigenlijk weet je nu nog steeds niet hoe veel je nodig hebt.
Sorry dat ik in herhaling val maar dat weet je niet. Ook niet ongeveer. Eye balling is gewoon geen manier om het aantal mg te bepalen.Ik hou gewoon niet zo van wegen en toch weet ik nu ongeveer wat een goede dosis is voor mij.
Ik ben niet op zoek naar het aantal mg, maar naar de juiste dosis die ik zelf kan inschatten en wat voor mij goed voelt.Sorry dat ik in herhaling val maar dat weet je niet. Ook niet ongeveer. Eye balling is gewoon geen manier om het aantal mg te bepalen.
Dat je bij zoiets als speed of coke een eyeball dosis doet snap ik wel want daar maakt (bij recreatief gebruik) 20-30 mg meer niet zo veel uit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."