Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn er (aangetoonde) lichaam schade van 2fma?

Zijn er (aangetoonde) lichaam schade van 2fma?

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hippie Langwaus zei:
Is er bekend of 2-FMA significant ernstiger toxische effecten heeft dan Methamfetamine? Hierbij het liefst ook de eventuele schadelijkheid van metabolieten meegewogen. Toxische effecten in dierproeven zijn, hoewel ethisch omstreden, wel rete-informatief.
Klik om te vergroten...
Dit is een informatieve vraag. Ik gum "dierproeven" even uit want dat gaan we dus niet doen. (maar inderdaad rete-informatief).
l
lientje amfetamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik het nu soms op een zaterdag de laatste paar weken maar ik zou zeker oppassen met dit spul op de lange termijn. Ik heb nog 6 pellets die ik rustig ga opmaken dit jaar en volgend jaar maar ik denk niet meer dat ik het bestel.

Ik heb onlangs een uitgebreide post neergezet hier op het forum voor degene die geintresseerd zijn, wellicht wel op het verkeerde subforum bij nader inzien. Ik beschrijf hier de effecten tijdens het trippen maar ook met de nadruk op de na-effecten die bij dit fluor spul zeker aanwezig zijn.

Het is een heerlijke stimulant maar de lange termijn problemen zijn zeker wel een dingetje, ik wil mensen niet bang maken en het is nog altijd natte vingerwerk maar van de rapportjes die ik overal heb gezien op bv Reddit en BlueLight kunnen er nog weleens nare dingen tevoorschijn komen op lange termijn.

Zoals New Dawn al citeerde: cardio-toxicity die je hartkamer langzaam maar zeker perforeert via metabolieten die langzaam maar zeker in je vet op worden geslagen en weer worden losgelaten, problemen met zicht, problemen met lever en nieren.

Zelf ondervind ik na het weekend ook wel wat lichamelijke schade dat zich in de loop van de week rustig herstelt, maar goed, het lichaam heeft geen oneindig herstelvermogen en dan loop je de kans met je kop tegen de lamp aan te lopen.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#3
lientje amfetamientje zei:
Ik gebruik het nu soms op een zaterdag de laatste paar weken maar ik zou zeker oppassen met dit spul op de lange termijn. Ik heb nog 6 pellets die ik rustig ga opmaken dit jaar en volgend jaar maar ik denk niet meer dat ik het bestel.

Ik heb onlangs een uitgebreide post neergezet hier op het forum voor degene die geintresseerd zijn, wellicht wel op het verkeerde subforum bij nader inzien. Ik beschrijf hier de effecten tijdens het trippen maar ook met de nadruk op de na-effecten die bij dit fluor spul zeker aanwezig zijn.

Het is een heerlijke stimulant maar de lange termijn problemen zijn zeker wel een dingetje, ik wil mensen niet bang maken en het is nog altijd natte vingerwerk maar van de rapportjes die ik overal heb gezien op bv Reddit en BlueLight kunnen er nog weleens nare dingen tevoorschijn komen op lange termijn.

Zoals New Dawn al citeerde: cardio-toxicity die je hartkamer langzaam maar zeker perforeert via metabolieten die langzaam maar zeker in je vet op worden geslagen en weer worden losgelaten, problemen met zicht, problemen met lever en nieren.

Zelf ondervind ik na het weekend ook wel wat lichamelijke schade dat zich in de loop van de week rustig herstelt, maar goed, het lichaam heeft geen oneindig herstelvermogen en dan loop je de kans met je kop tegen de lamp aan te lopen.
Klik om te vergroten...
En je gaat dit spul toch voorzichtig opmaken? 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."