Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ga nooit in bad na zo n combo zou ik zeggen.. ik heb er wel eens bijgelegen dat ik nog in een laagje van 10cm was verdronken. Doe het ajb niet! en helemaal eens met de tip van draadloze oortjes en muziek. Joris Voorn - The Monk. Ik wist niet wat ik meemaakte.."
"Hi allemaal! Ik was even benieuwd of jullie na het gebruik van keta (2f-ketamine rc) icm xtc ook wel eens een soort van spirituele ervaringen hebben beleeft zoals een ego death of dingen hebben gezien en gevoeld die je dichter bij jezelf hebben doen komen? Ik heb best veel ervaring met allerlei verschillende tripmiddelen zoals lsd en paddos maar de effecten van deze combo zijn redelijk ongeevenaard. Wanneer ik de grens opzoek kan ik met mn ogen dicht bizar veel herinneringen oproepen of beelden creeeren die normaal gesproken ver weg zijn. Het effect is redelijk te sturen vandaar dat ik de laatste keren ook echt richting onderwerpen op persoonlijk vlak ben gaan richten en er dingen gebeurden tijdens de trip waar ik in het dagelijks leven iets mee kan. En me daadwerkelijk beter in mn vel voel zitten dan daarvoor. het is niet direct mijn idee of bedoeling om diep op de ervaringen in te gaan maar ik was in eerste instantie vooral benieuwd of anderen dit ook ervaren hebben? En ja, ik snap dat ik trip van die combinatie etc maar het lijkt een langduriger effect te hebben dan alleen de trip. Benieuwd naar jullie reacties"
"Thanks voor je reactie! Ik vind juist de combo van keta in de xtc comedown heel vet. Maar eens, je moet wel in een veilige en rustige setting zijn om er optimaal van te kunnen genieten. Ik gebruik het daarom eigenlijk ook nooit meer in de club."
"Ja, die super duidelijke beelden vond ik ook bizar. Ik zag oa de plattegrond van Amsterdam en kon inzoomen op elke straat en daardoor heen vliegen. Had je ook dat je daarna echt uitgeput was? Alsof ik net zoveel beelden had geprocessed als in een normale dag. Zo voelde mijn hoofd iig daarna.. Ik vind het wel voor herhaling vatbaar iig.."