#1
Ja hoor dat is prima, Weet je.. Eigenlijk dacht ik 250mg te bestellen maar heb per ongeluk 500mg besteld. 250mg was het minimale wat er was en dat is al teveel, en dacht dat gekozen te hebben tot ik de factuur zag.. Achteraf heb ik het eigenlijk ook helemaal niet nodig. Echt zo'n impulsieve aankoop die ik dan doe met ontremming van broma na t slapen en stims op, later denk ik, wat moet ik er eigenlijk mee... terwijl ik al honderden benzo's in huis heb. Zo heb ik wel meer dingen in bulk gekocht die ik eigenlijk niet nodig heb zoals 100 gram melatonine om maar iets te noemen... De deals liggen soms voor t grijpen, die pak ik op zo'n moment.@ILoveRCs toch nog een gewetensvraag (als dat mag hoor). Jouw Benzo gebruik klinkt sporadisch, enkel als landing gear na stims. Waarom dan 500 dosissen? Ik heb ook nooit wat recreatiefs aan Benzo’s gevonden maar ben toch 3x hooked geworden, en heb 3 keer afgebouwd wat vreselijk was. Heb jij wel eens afgebouwd of een maand niks genomen?
Dat is toch wel erg vervelend dat je er 3x verslaafd aan bent geraakt, hoe is dat ontstaan als ik mag vragen, terwijl je ze ook nooit recreatief leuk vond om te gebruiken. Dat afbouwen lijkt me echt vreselijk met benzo's, hoop dat nooit te hoeven ervaren, maar denk t niet eigenlijk.
Maar.. heb me wel een keer gerealiseerd door iemand waarmee ik sprak over stims en benzo's. dat benzo's ervoor zorgen dat ik "niet op de blaren hoef te zitten" na stims. dus gewoon slapen, geen kater, en dat voelde wel als een soort hack, en eigenlijk ook iets wat m'n ondergang kan betekenen. Toen heb ik al mijn stims en benzo's aan een maat gegeven voor 3 weken, uit zelfbescherming. om weer ff tot de realisatie te komen dat ik zowel stims als benzo's niet nodig heb. En dit ging helemaal prima. Daarna kwam ik ze weer ophalen. Dus nee een maand niet, maar wel 3 weken. Daarom heb ik het ook nooit hoeven afbouwen omdat t altijd 1x per week was en bij die 3 weken geen verschil merkte.
Ben wel blij dat ik zulke mogelijkheden heb en het ook wel zie aankomen tegenwoordig. Het is maar goed dat ik vroeger geen toegang had tot RC benzo's want dat was echt fout afgelopen met mijn jaren lange amphetamine verslaving.