Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies ASAP RC combi aub

Advies ASAP RC combi aub

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
a
a_forestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het domste dat ik nu kan doen is meer nemen toch? Dit is juist een overdosis?
Ik weet het wel, en heb zoiets eerder gehad met een andere drug, maar zou toch graag willen dat iemand me geruststelt

Want iets in mij zegt: neem nog een klein beetje, dat helpt tijdelijk, terwijl de benzo gaat werken.
Ik heb een kwart pil (kwart van 3mg) genomen
a
a_forestLid
01-01-2024, 00:00
#2
In het Engels want ook op Reddit geplaatst

Help please / RC question urgent / Advise ASAP please

Serious Question

You were the best subreddit I could think of right now.

I'm trying to google but I don't feel well and hope this is faster.

Can someone please advise me:

I took the RC 4-MPD (https://en.wikipedia.org/wiki/4-Methylpentedrone). In total about 0,5 grams. Over the course of about 14 hours.

My knees etc were purple and spotty for a bit, right now a lot less but I still have patchy skin. I'm shaking a lot and have a headache

I want to take a benzo (bromazolam) to feel better and to hopefully help against the current (after) effects.

Please advise me whether I should. I think it's all right but I would feel better if someone knew or googled it for me.

I've got bromazolam in pills of 3mg, I'm thinking about taking half

/
Ik weet dat het dom was, ik krijg hulp van VVN
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je iets van een vaatverwijder in huis? Bijvoorbeeld l-citrulline, tafalafil, l-arginine? Zou sowieso voldoende blijven drinken en eten.

Iniedergeval NIET MEER BIJNEMEN! Dit is een craving die praat, er zit 0 logica achter de gedachte om dezelfde drug bij te nemen die je in deze problemen heeft gebracht.
a
a_forestLid
01-01-2024, 00:00
#4
XMR zei:
Heb je iets van een vaatverwijder in huis? Bijvoorbeeld l-citrulline, tafalafil, l-arganine? Zou sowieso voldoende blijven drinken en eten.
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je reactie. Nee, niet voor zover ik weet.
Dank voor het advies
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
a_forest zei:
Het domste dat ik nu kan doen is meer nemen toch?
Klik om te vergroten...
Hahaha, ja niet bijnemen.

XMR zei:
Heb je iets van een vaatverwijder in huis? Bijvoorbeeld l-citrulline, tafalafil, l-arganine?
Klik om te vergroten...
Zou een lage dosis aspirine, bijvoorbeeld 100 mg, niet ook kunnen werken? Aspirine is een bloedverdunner. Dat zou ook moeten helpen bij vernauwde bloedvaten. Is redelijk veilig ook, dus kan geen kwaad om het te proberen.
a
a_forestLid
01-01-2024, 00:00
#6
OtherShore zei:
Hahaha, ja niet bijnemen.


Zou een lage dosis aspirine, bijvoorbeeld 100 mg, niet ook kunnen werken? Aspirine is een bloedverdunner. Dat zou ook moeten helpen bij vernauwde bloedvaten. Is redelijk veilig ook, dus kan geen kwaad om het te proberen.
Klik om te vergroten...
Ook bedankt voor je reactie!

Ja, domme gedachte natuurlijk..

Ik heb helaas geen aspirine in huis maar ik was van plan paracetamol te nemen. Wel goed idee om aspirine in huis te halen
a
a_forestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is wel weer een nieuwe wake-up call, tjonge.

Ik hoop dat het oké is als ik hier nog ff wat gedachten en zo achterlaat. Ik probeer nu rustig te zitten en te typen, maar ik kan waarschijnlijk beter gaan liggen dus dat doe ik zo ook.
Ik voel de benzo nog niet dus ik denk erover nog een kwart te nemen.

Edit: Ik was nog een halverwege een verhaal over hoe het zo ver is gekomen en mijn ervaring, maar ik maak hem (voor nu tenminste) niet af. Want who cares, en ik moet rustig aan doen.
Als iemand nog interesse heeft of commentaar/advies wil achterlaten, let me know, dan zal ik het later misschien nog delen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
a_forest zei:
Dit is wel weer een nieuwe wake-up call, tjonge.

Ik hoop dat het oké is als ik hier nog ff wat gedachten en zo achterlaat. Ik probeer nu rustig te zitten en te typen, maar ik kan waarschijnlijk beter gaan liggen dus dat doe ik zo ook.
Ik voel de benzo nog niet dus ik denk erover nog een kwart te nemen.

Edit: Ik was nog een halverwege een verhaal over hoe het zo ver is gekomen en mijn ervaring, maar ik maak hem (voor nu tenminste) niet af. Want who cares, en ik moet rustig aan doen.
Als iemand nog interesse heeft of commentaar/advies wil achterlaten, let me know, dan zal ik het later misschien nog delen
Klik om te vergroten...
Bespreek wat er gebeurd is eerlijk bij VVN. Verder zijn er al goede adviezen gegeven voor actue verlichting.

Ohja en spoel de 4-MPD die je nog over hebt maar lekker door de WC.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."