Hallo beste medegebruikers,
De vraag begint met het Onderwerp,en welke heeft de meest lange anti depressive werking?
Ik gebruik zo nu en dan 2-fdck 150 mg,en beleef dan een dromige roes en kan dan van kunst en muziek genieten.Ik merk ook een korte anti depressive werking,maar de roes duurt te kort.
Ik wil absoluut niet holen,want flip al als ik wiet rook,word dan angstig en paranoia .
Belangrijk om te melden ik ben depressief en heb adhd en wat angstig.Ja je hebt nooit 1 diagnose.
Dus geen psychedelic voor mij.
Mijn verder gebruik zijn Etizolam en 4-emc en 3-fea.
Zou graag wat anders willen uit proberen,maar ben bang voor een bad trip.
Waar ik bestel zijn deze disso,s beschikbaar.
Dck O-pce 3-meo-pcp Dmxe Hxe Mxpr mxipr
Dus graag wat advies zal ik enorm waarderen.
Kan iemand mij uitleggen wat al die andere disso,s zijn/de werking.
En welke zouden jullie me aanraden gezien mijn verhaal/history.? 2-fdck verdraag ik zeer goed,maar korte werking en de next day weer depri.
Ja ik weet het dat ik voor mentale problemen bij GGz moet zijn.Maar zij kunnen mij niet verder helpen.(complexe problematiek) En soms you need relief.
Hoop dat jullie het begrijpen,trouwens de Meeste psychonauten doen aan zelfmedicatie.
Nou vind dat ik me aardig kwetsbaar heb opesteld,hoop op constructive reacties.
Alvast bedankt and much love
Vr gr Artlover
Love is from the infinite, and will remain until eternity. The seeker of love escapes the chains of birth and death. ~Rumi~ Art is our only salvation from the horror of existence. ...
Ik ben helemaal niet bekend naast 3mmc met al die andere nummers en cijfer varianten 😬.
Enkel Etizolam en dat soort benzo wel eens besteld, nu gewoon eerlijk via Huisarts .
Mag ik 1 a 2 Oxazepam. ( alprazolam maakte me bloed nerveus ) en 1 zolpidem voor de nacht. ( al 2,5 jaar)
Wel neem ik Phenibut in de ochtend als ik down ben, lage dosis. Of kratom.😌
Door kratom ben ik letterlijk, in 1 klap van mijn 4 tramadol overdag af gekomen, ( weg enge nare dromenook )
en neem nu 2 x 5 mg oxy. Geen bijwerking, geen high , wel minder pijn en iets meer energie .
Zowel Phenibut als Kratom kan ik zo laten staan.( Neem dat op drukke,of stressvolle dagen.)
Maar ze hielpen we wel voor 80% door de 3 mmc avond / nacht. De dag erna.
Kratom heeft mijn voorkeur, je kan namelijk moeilijk over doseren . En bijnemen, je wordt dan suf en slaperig .
Lage dosis is kalmerend en maakt je scherp.,( daar heb ik een jaar in een FB groep heel veel ervaringen gelezen en het wordt in gezet om veteranen
Met PTSD te helpen en alcoholisten en heroine verslaafden afkicken , maakt het dragelijk,)
Sowieso zelf veel lezen , Lees maar eens MIJN Medicijn .NL . En dan van alles doorlezen,
Van alle medicatie zie je bij de 1 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ En de ander ⭐️.
GGZ heeft mij jaren niet serieus genomen, betuttelend en geloofden me niet , en pas sinds 2016 een huisarts die voorzichtig ziet met mij wat werkt . Mijn pijn ziet, de oorzaak erkend en meeleeft ..
Na 13 jaar chronische pijn en ADD, eeuwig moe en depressief, nu redelijke balans en meestal goede nachten .
Niets overhaast te werk gaan , probeer wat goed voelt bij jouw klachten en wat je bij lotgenoten vind , en dan zien wat voor jouw kan werken en start laag en geef het een kans ( behalve anti depressiva - die hebben 6 weken vaak nodig en zijn in mijn optiek een laatste station , en een zoektocht binnen dat spectrum welke werkt , wat je weer pas na weken merkt )
Succes met het vinden van rust, balans en stabiele "medicatie" .💪🏼💎