Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke disso lijkt het meest op ketamine?

Welke disso lijkt het meest op ketamine?

53 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#1
Experimenteeltje zei:
Thanks,very appreciated👍
Klik om te vergroten...

Psychoactive substance index

Start by entering a title into the form below. You may want to copy and paste the text from the substance breakdown template and fill it in (in accordance with our our guidelines). Please see our Template health overview and click on links for non-existing templates if you want to help us...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
:handok1:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo heb ik hier op df een keertje kunnen lezen dat er iemand was, die deze 3 meo- pcp met geïnjecteerd had, en ook nog eens 50(!!) milligram.
Deze persoon kwam enkele dagen later bij in een psychiatrisch ziekenhuis....
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
3 meo-pcp is een rc, waarmee je verrekte nauwkeurig mee moet omgaan.
Ik zou van dit zeer potente stofje afblijven, als je niet in een diepe langdurige trip wilt komen te verkeren.
De laatste keer dat ik het nam, heb ik mezelf meer dan een uur lang als zijnde "dood" gevoeld....De rest van het gram heb ik vernietigd na dit enkele keren te hebben ervaren.
Maar wil je zo'n analyserende diepe trip hebben, dan is er geen potenter middel....
Klik om te vergroten...
Nee,wat je miss al had gelezen in mijn intro,raak ik al angstig en paranoia van een trekje v/e joint.
Dus ik blijf weg van dit heftig goedje.
Wat een nare ervaring moest dat geweest zijn voor jou,pffgg
Dank je voor the warning,appreciated 😘
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Guapo Temudgin zei:
Dan zal dat wel tussen de oren zitten dat snuiven, letterlijk en figuurlijk :wink:. Hoeveel gooi je in een bommetje? Mhm voor jou niet recreatief? Waarom niet? Wat doet teveel met jou? Ik heb heel lang geleden wel eens een strip Ritalin gegeten waarna ik de hele dag behoorlijk wild was geen idee eigenlijk of het vergelijkbaar is aan speed, in mijn hoofd in ieder geval wel.
Klik om te vergroten...
Ik weeg niks af maar meer als 50/100 mg en max eens 150mg per speed sessie.
Veel Methyl maakt mij onrustig, zweten, trillen, veel te hyper en ik stink als een bunzing naar chemische troep. Geen fijne rush of tintelingen. Ook geen extra dwingende energie om bv te gaan schoonmaken. Bij speed is dat wel.
Een hele strip wordt mijn dood hahahaha….. Als je geen add of adhd hebt werkt Methyl heel anders.

Edit: ik moet wel bekennen dat ik sowieso vel reageer op uppers.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Ik weeg niks af maar meer als 50/100 mg en max eens 150mg per speed sessie.
Veel Methyl maakt mij onrustig, zweten, trillen, veel te hyper en ik stink als een bunzing naar chemische troep. Geen fijne rush of tintelingen. Ook geen extra dwingende energie om bv te gaan schoonmaken. Bij speed is dat wel.
Een hele strip wordt mijn dood hahahaha….. Als je geen add of adhd hebt werkt Methyl heel anders.
Klik om te vergroten...
Ik ben in het bezit van een scale,maar gebruik maar een mespunt van een upper.
Voor 2-fdck weeg ik mijn dosis Keurig af 😉
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ik weeg niks af maar meer als 50/100 mg en max eens 150mg per speed sessie.
Veel Methyl maakt mij onrustig, zweten, trillen, veel te hyper en ik stink als een bunzing naar chemische troep. Geen fijne rush of tintelingen. Ook geen extra dwingende energie om bv te gaan schoonmaken. Bij speed is dat wel.
Een hele strip wordt mijn dood hahahaha….. Als je geen add of adhd hebt werkt Methyl heel anders.

Edit: ik moet wel bekennen dat ik sowieso vel reageer op uppers.
Klik om te vergroten...
Ah ik kom tegenwoordig niet verder meer dan 100mg want als ik 1 nacht wakker blijf dan heb ik last van hallucinaties, vooral auditieve. Nou vind ik hallu's niet zo erg maar ben gewoon niet zo een fan van auditieve. En het is vaak hetzelfde, uit mijn tv komt dan duitse radio en als ik de waterkoker aan zet dan lacht hij me altijd uit alsof het een vogel is. Ben denk ik al te vaak te lang wakker geweest want vroeger had ik het pas na 3+ dagen.

Oh dat is niet goed! Alles behalve chill dus :/. Mhm dan vraag ik me toch wel af of ik wel AA heb, het is een diagnose van 15+ jaar geleden en heb er eigenlijk ook nooit wat mee gedaan. Ik reageer alleen fel op cafeïne heb nooit begrepen hoe mensen de hele dag koffie of energy drank kunnen drinken. Als ik dat doe dan weet ik zeker dat ik niet slaap, dan ben ik rusteloos en grote kans dat ik steeds denk dat ik naar de wc moet.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Guapo Temudgin zei:
Ah ik kom tegenwoordig niet verder meer dan 100mg want als ik 1 nacht wakker blijf dan heb ik last van hallucinaties, vooral auditieve. Nou vind ik hallu's niet zo erg maar ben gewoon niet zo een fan van auditieve. En het is vaak hetzelfde, uit mijn tv komt dan duitse radio en als ik de waterkoker aan zet dan lacht hij me altijd uit alsof het een vogel is. Ben denk ik al te vaak te lang wakker geweest want vroeger had ik het pas na 3+ dagen.

Oh dat is niet goed! Alles behalve chill dus :/. Mhm dan vraag ik me toch wel af of ik wel AA heb, het is een diagnose van 15+ jaar geleden en heb er eigenlijk ook nooit wat mee gedaan. Ik reageer alleen fel op cafeïne heb nooit begrepen hoe mensen de hele dag koffie of energy drank kunnen drinken. Als ik dat doe dan weet ik zeker dat ik niet slaap, dan ben ik rusteloos en grote kans dat ik steeds denk dat ik naar de wc moet.
Klik om te vergroten...
Sommige mensen denken dat wanneer je heftig op stimulants reageert,je geen adhd hebt.
Dat is onzin,want ieders brein reacts different.
Strattera of anti psychotica word ook ingezet.
Dat maakt het allemaal zo complex.
I become crazy overwhelmed 🤪
Ben gek op kunst dus deze zijn toepasselijk.
Fijne dag vr gr
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#8
Experimenteeltje zei:
Sommige mensen denken dat wanneer je heftig op stimulants reageert,je geen adhd hebt.
Dat is onzin,want ieders brein reacts different.
Strattera of anti psychotica word ook ingezet.
Dat maakt het allemaal zo complex.
I become crazy overwhelmed 🤪
Ben gek op kunst dus deze zijn toepasselijk.
Fijne dag vr gr
Klik om te vergroten...
Ik weet alleen dat ik prettig gestoord ben wat een ander vindt mag hij of zij weten toch.
Haha goede quote maar waarom niet 2 verschillende :3
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Guapo Temudgin zei:
Ah ik kom tegenwoordig niet verder meer dan 100mg want als ik 1 nacht wakker blijf dan heb ik last van hallucinaties, vooral auditieve. Nou vind ik hallu's niet zo erg maar ben gewoon niet zo een fan van auditieve. En het is vaak hetzelfde, uit mijn tv komt dan duitse radio en als ik de waterkoker aan zet dan lacht hij me altijd uit alsof het een vogel is. Ben denk ik al te vaak te lang wakker geweest want vroeger had ik het pas na 3+ dagen.

Oh dat is niet goed! Alles behalve chill dus :/. Mhm dan vraag ik me toch wel af of ik wel AA heb, het is een diagnose van 15+ jaar geleden en heb er eigenlijk ook nooit wat mee gedaan. Ik reageer alleen fel op cafeïne heb nooit begrepen hoe mensen de hele dag koffie of energy drank kunnen drinken. Als ik dat doe dan weet ik zeker dat ik niet slaap, dan ben ik rusteloos en grote kans dat ik steeds denk dat ik naar de wc moet.
Klik om te vergroten...
Nacht wakker is voor mij ook funest. Daarom probeer ik al in de namiddag met speed te stoppen.

Methyl werkt als medicatie bij mij met de aangegeven dosering nu goed. Na lange wenperiode.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Nacht wakker is voor mij ook funest. Daarom probeer ik al in de namiddag met speed te stoppen.

Methyl werkt als medicatie bij mij met de aangegeven dosering nu goed. Na lange wenperiode.
Klik om te vergroten...
Scheelt ook weer de kans op een pepkater, die zijn echt verschrikkelijk. Ah dat is fijn, uiteindelijk maar toch! :mrgreen:
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Experimenteeltje zei:
Hoe kan ik het proberen als geen echte keta heb??
Klik om te vergroten...

Gewoon in je kringen vragen uiteindelijk weet iemand wel wat.
Ik kan je niet helpen al zou ik wel een eigen dealer topic willen hebben maar dat mag helaas niet. 😛
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
Experimenteeltje zei:
Hallo beste medegebruikers,

De vraag begint met het Onderwerp,en welke heeft de meest lange anti depressive werking?
Ik gebruik zo nu en dan 2-fdck 150 mg,en beleef dan een dromige roes en kan dan van kunst en muziek genieten.Ik merk ook een korte anti depressive werking,maar de roes duurt te kort.
Ik wil absoluut niet holen,want flip al als ik wiet rook,word dan angstig en paranoia .
Belangrijk om te melden ik ben depressief en heb adhd en wat angstig.Ja je hebt nooit 1 diagnose.
Dus geen psychedelic voor mij.
Mijn verder gebruik zijn Etizolam en 4-emc en 3-fea.
Zou graag wat anders willen uit proberen,maar ben bang voor een bad trip.
Waar ik bestel zijn deze disso,s beschikbaar.
Dck O-pce 3-meo-pcp Dmxe Hxe Mxpr mxipr
Dus graag wat advies zal ik enorm waarderen.
Kan iemand mij uitleggen wat al die andere disso,s zijn/de werking.
En welke zouden jullie me aanraden gezien mijn verhaal/history.? 2-fdck verdraag ik zeer goed,maar korte werking en de next day weer depri.
Ja ik weet het dat ik voor mentale problemen bij GGz moet zijn.Maar zij kunnen mij niet verder helpen.(complexe problematiek) En soms you need relief.
Hoop dat jullie het begrijpen,trouwens de Meeste psychonauten doen aan zelfmedicatie.
Nou vind dat ik me aardig kwetsbaar heb opesteld,hoop op constructive reacties.
Alvast bedankt and much love
Vr gr Artlover

Love is from the infinite, and will remain until eternity. The seeker of love escapes the chains of birth and death. ~Rumi~ Art is our only salvation from the horror of existence. ...
Klik om te vergroten...


Ik ben helemaal niet bekend naast 3mmc met al die andere nummers en cijfer varianten 😬.
Enkel Etizolam en dat soort benzo wel eens besteld, nu gewoon eerlijk via Huisarts .
Mag ik 1 a 2 Oxazepam. ( alprazolam maakte me bloed nerveus ) en 1 zolpidem voor de nacht. ( al 2,5 jaar)

Wel neem ik Phenibut in de ochtend als ik down ben, lage dosis. Of kratom.😌
Door kratom ben ik letterlijk, in 1 klap van mijn 4 tramadol overdag af gekomen, ( weg enge nare dromenook )
en neem nu 2 x 5 mg oxy. Geen bijwerking, geen high , wel minder pijn en iets meer energie .

Zowel Phenibut als Kratom kan ik zo laten staan.( Neem dat op drukke,of stressvolle dagen.)
Maar ze hielpen we wel voor 80% door de 3 mmc avond / nacht. De dag erna.
Kratom heeft mijn voorkeur, je kan namelijk moeilijk over doseren . En bijnemen, je wordt dan suf en slaperig .
Lage dosis is kalmerend en maakt je scherp.,( daar heb ik een jaar in een FB groep heel veel ervaringen gelezen en het wordt in gezet om veteranen
Met PTSD te helpen en alcoholisten en heroine verslaafden afkicken , maakt het dragelijk,)

Sowieso zelf veel lezen , Lees maar eens MIJN Medicijn .NL . En dan van alles doorlezen,
Van alle medicatie zie je bij de 1 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ En de ander ⭐️.
GGZ heeft mij jaren niet serieus genomen, betuttelend en geloofden me niet , en pas sinds 2016 een huisarts die voorzichtig ziet met mij wat werkt . Mijn pijn ziet, de oorzaak erkend en meeleeft ..
Na 13 jaar chronische pijn en ADD, eeuwig moe en depressief, nu redelijke balans en meestal goede nachten .

Niets overhaast te werk gaan , probeer wat goed voelt bij jouw klachten en wat je bij lotgenoten vind , en dan zien wat voor jouw kan werken en start laag en geef het een kans ( behalve anti depressiva - die hebben 6 weken vaak nodig en zijn in mijn optiek een laatste station , en een zoektocht binnen dat spectrum welke werkt , wat je weer pas na weken merkt )

Succes met het vinden van rust, balans en stabiele "medicatie" .💪🏼💎
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb beide 2F en gewoon DCK geprobeerd (of was het nu FDCK...) 40 mg wordt al als een dikke dosis aanzien en de werking is ook heftiger.

Het was eens leuk, zeker niet over the top, maar ikzelf blijf 2F prefereren.
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Experimenteeltje zei:
Eens,iedereen heeft een andere brain chemistry,ik ben ook Hsp,er,dus extra gevoelig.En dat maakt het zo complex.
En frustrerend natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Eens, iedereens lichaam is anders en zal dus ook iets heftiger of milder reageren op een bepaalde stof.
Je kunt dus discussiëren wat je wil maar het is gewoon een kwestie van je eigen lichaam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."