#1
3 meo-pcp is de heftigste rc, die ik ooit gehad heb.
Je raakt volkomen fucked up, zware, diepe trips krijg je ervan...
Je raakt volkomen fucked up, zware, diepe trips krijg je ervan...
3 meo-pcp is de heftigste rc, die ik ooit gehad heb.
Je raakt volkomen fucked up, zware, diepe trips krijg je ervan...
Klopt!Ik geloof dat 2-FDCK van de RC-varianten veel/het meest (? ben niet zeker) op ketamine lijkt (door velen wel als iets minder interessant beschreven…), maar daar kan ik zelf niet echt iets over zeggen op basis van persoonlijke ervaring omdat ik pas 1 of 2 keer 2-FDCK heb gedaan in zeer lage dosering.
Nou wat ik heb begrepen ,houden de antidepressive effecten Langer aan met ket,en is de beleving ook anders.Want het word tegenwoordig ingezet als therapeutische therapie.Klopt!
Is gewoon de legale keta..
Bijna geen verschil
Nou dat van die zie ik zeker af,bedankt voor je input.3 meo-pcp is de heftigste rc, die ik ooit gehad heb.
Je raakt volkomen fucked up, zware, diepe trips krijg je ervan...
Dank je wel voor je uitgebreide reactie,en ik hoop idd wat meer info van mede forummers te krijgen,over hun ervaring met disso,s.Dat is een volledig persoonlijke ervaring. Ik vind 3-MeO-PCP niet perse heftiger of minder heftig dan ketamine, het is anders. Helderder, soort van stimulerend, actiever, minder verdovend, ik vind het zelf ook minder trippy/‘psychedelisch’. Wel heel erg dosisafhankelijk want doseer je iets te hoog dan wordt het heftige shit en dan kun je er echt flink scheef van raken, met gevaar voor een gevoel van valse nuchterheid en manieën. Omdat het zo’n enorm potent spul is telt elke mg. En ons type weegschaaltjes kunnen een afwijking geven die toch wel significant kan zijn m.b.t. het effect.
Ketamine is in die zin veiliger te doseren, omdat het minder potent is. Als je geen K-hole of een te heftig effect wil, kun je het best langzaam (!) stapelen tot het niveau wat wenselijk is.
Ik geloof dat 2-FDCK van de RC-varianten veel/het meest (? ben niet zeker) op ketamine lijkt (door velen wel als iets minder interessant beschreven…), maar daar kan ik zelf niet echt iets over zeggen op basis van persoonlijke ervaring omdat ik pas 1 of 2 keer 2-FDCK heb gedaan in zeer lage dosering.
@Experimenteeltje: Ik hoop dat andere forummers met meer disso-ervaring je wat verder kunnen helpen met je vragen, al blijft het altijd moeilijk te zeggen wat in jouw specifieke situatie het meest verstandig is denk ik.
Nou wat ik heb begrepen ,houden de antidepressive effecten Langer aan met ket,en is de beleving ook anders.Want het word tegenwoordig ingezet als therapeutische therapie.
Dank je voor je input,ik heb zelf nog geen echte ket gehad.Alleen dus 2-fdck,maar vind het te kort.
Ja wij zitten hier nog in het experimenteer proces.In de U.K and U.S zijn ze al veel verder.
Kijk als ik een draaglijk bestaan heb,hoef ik niet zo nodig van alles te proberen.
Ik zie het gebruik van rc,s dus ook tweeledig.
Het helpt me als ik het niet meer trek,en de GGz schiet te kort.Ik heb zelf mijn leven gered.
Zonder was ik er miss al niet meer geweest.
Het vult de ontbrekende stukjes aan in de brain.
Korte termijn.
Ik geloof ook dat de wetenschap kan leren van bepaalde stoffen.Mensen gaan niet voor niets dokteren.Mdma shrooms psychedelics worden allemaal pos ingezet voor herstel.
Trouwens hele interessante docu tip "dosed"
Over de benefits van Iboga and shrooms.
OP heeft ADHD dus in niet te grote hoeveelheid prima te doen lijkt mij.Uppers hebben als groot nadeel dat zij tot een nacht tot plafonddienst leiden...
Bedankt voor je reactie,en wat goed van je vriendin dat ze zich heeft opgewerkt.Okey als ik tijd heb zal ik eens kijken.
Goed dat je zelf stappen hebt ondernomen.
Helaas is de GGZ ook zo een instelling.
Je zou verwachten dat een land als ons met de middelen en kennis die we hebben zulke instellingen goed voor elkaar heeft maar het tegendeel is waar.
Een vriendin van mij, een lieve meid, is niet al te slim en heeft totaal geen mensen kennis, heeft een opleiding gedaan psychologie voor het NFI.
Ze begreep het niet en moest elk jaar over doen tot ze elke keer er net door kwam.
Maar dat kan dus.. Totaal ongeschikt voor dat onderwerp maar als je maar blijft proberen kom je er wel doorheen.
Nu gaat ze voor het Pieterbaan centrum dus de psychologische testen afnemen en heeft ze een macht gekregen die iemand kan tekenen voor het leven. Zoals ik zei.. een lieve meid maar als ik voor zou stellen dat zij degene is die bepaald of je TBS gaat krijgen zou ik echt bang zijn en boos.
Dat is dus het probleem omdat ze uiteindelijk toch het papiertje heeft gehaald zit ze daar toch.
En niemand toen aan de bel toen ze elke keer faalde. En dus duidelijk niet de eigenschappen bezit om de functie te vervullen.
Daarom ook kunnen zulke officiële instellingen een rotzooitje zijn.
Ik koop wel een vaker 2 gram keta en doe daar 3 dagen mee.
Microdoses!
Dan begin ik in de ochtend met mini lijntjes en zo ga ik 3 dagen door met dat.
Ik neem het niet om te spacen, maar mijn complete gedachtegang veranderd dus in een positieve manier.
Ik zou zeggen probeer het en je kijk op het leven veranderd compleet.
Bedankt voor je reactie,ik probeer regelmatig een upper,maar moet daarbij ook downers gebruiken ,anders vlieg ik idd naar het plafond.Waarom probeer je niet eens een upper?
Die redenering snap ik niet. Als je adhd hebt kun je sneller slapen na een upper?OP heeft ADHD dus in niet te grote hoeveelheid prima te doen lijkt mij.
Bedankt voor je reactie,ik probeer regelmatig een upper,maar moet daarbij ook downers gebruiken ,anders vlieg ik idd naar het plafond.
Een upper helpt maar werkt een benzo tolerantie in de hand.Ik gebruik een cathinione en 3-fea en 3- fpm.Maar word heel onrustig,dus moet in balans met downers gebruiken.
Het is erg lastig,want ritalin werkte destijds averechts.
Nou ik heb wel last van mijn adhd in extreme mate,enorme onrust alsof een Mieren kolonie zich in mijn lijf begeeft.OP heeft ADHD dus in niet te grote hoeveelheid prima te doen lijkt mij.
Niet bommen en kleinere hoeveelheden? Ik heb zelf add, als ik 50mg snuif dan droom ik lekker hoor.Die redenering snap ik niet. Als je adhd hebt kun je sneller slapen na een upper?
Ik heb ook adhd en lig bijna 24 uur wakker na bv 1 bommetje speed.
Yep precies,ben overgevoelig wat dat betreft.Die redenering snap ik niet. Als je adhd hebt kun je sneller slapen na een upper?
Ik heb ook adhd en lig bijna 24 uur wakker na bv 1 bommetje speed.
Yep precies,dus moet beide nemen,En ben al verslaafd aan benzo,s.Uppers hebben als groot nadeel dat zij tot een nacht tot plafonddienst leiden...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."