Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag advies: 6-APB - kiezen tussen poeder of pillen

Vraag advies: 6-APB - kiezen tussen poeder of pillen

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#1
Poeder, zonder twijfel. Je kan precies afwegen en de inhoud van de pellets is discutabel. De vraag is of de geadverteerde 100mg ook daadwerkelijk 100mg is.
Poeder afwegen is even een dingetje (goede weegschaal met 3 cijfers achter de punt, capsules groot genoeg voor de hoeveelheid want het is nogal een fluffy poedertje) maar dan weet je wel exact hoeveel je naar binnen harkt. Beetje gerommel met vullen maar oké, ik heb dat er wel voor over.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maanden geleden heb ik 6-APB in poedervorm (kleur: gebroken wit, fijne poeder) en bij een andere vendor als pillen gekocht.
De pillen zijn neon-gele ovale boom/explosie-pillen met aan de achterkant zo'n mooi snijvlak halverwege.

Poeder en pillen heb ik allebei laten testen.
Test-uitslagen van beiden was (grofweg?) hetzelfde: Poeder en pillen bevatten als hoofdcomponent 6-APB allebei ook een significante hoeveelheid 5-APB. Hoeveel/percentage konden ze helaas niet zeggen.
Daarnaast weet ik van de pillen én poeder helaas ook niet of het bijvoorbeeld succinaat of HCl is. Dat konden ze wellicht niet testen?

Nu wilde ik gaan voor 150 mg poeder of 1,5 pil, om in 1x keer in te nemen.
Poeder kan je natuurlijk nauwkeuriger doseren, maar ik lees daarnaast ook goede ervaringen over deze pillen.
Plus; poeder én pillen bevatten allebei 5-APB.
Maar gezien de testresultaten ben ik in dubio...

Geven jullie, die ervaring hebben met 6-APB, in dit geval de voorkeur aan poeder of die gele ovale boom-pillen?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
JeetjeMineetje zei:
Maanden geleden heb ik 6-APB in poedervorm (kleur: gebroken wit, fijne poeder) en bij een andere vendor als pillen gekocht.
De pillen zijn neon-gele ovale boom/explosie-pillen met aan de achterkant zo'n mooi snijvlak halverwege.

Poeder en pillen heb ik allebei laten testen.
Test-uitslagen van beiden was (grofweg?) hetzelfde: Poeder en pillen bevatten als hoofdcomponent 6-APB allebei ook een significante hoeveelheid 5-APB. Hoeveel/percentage konden ze helaas niet zeggen.
Daarnaast weet ik van de pillen én poeder helaas ook niet of het bijvoorbeeld succinaat of HCl is. Dat konden ze wellicht niet testen?

Nu wilde ik gaan voor 150 mg poeder of 1,5 pil, om in 1x keer in te nemen.
Poeder kan je natuurlijk nauwkeuriger doseren, maar ik lees daarnaast ook goede ervaringen over deze pillen.
Plus; poeder én pillen bevatten allebei 5-APB.
Maar gezien de testresultaten ben ik in dubio...

Geven jullie, die ervaring hebben met 6-APB, in dit geval de voorkeur aan poeder of die gele ovale boom-pillen?
Klik om te vergroten...
Die pillen zojuist ook binnen, allemaal ander formaat, niet zoals een jaar eerder van diezelfde vendor. En zoals hierboven al gezegd, discutabel. Ik ga voortaan ook poeder afwegen!
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
MarcieMarc zei:
Poeder, zonder twijfel. Je kan precies afwegen en de inhoud van de pellets is discutabel. De vraag is of de geadverteerde 100mg ook daadwerkelijk 100mg is.
Poeder afwegen is even een dingetje (goede weegschaal met 3 cijfers achter de punt, capsules groot genoeg voor de hoeveelheid want het is nogal een fluffy poedertje) maar dan weet je wel exact hoeveel je naar binnen harkt. Beetje gerommel met vullen maar oké, ik heb dat er wel voor over.
Klik om te vergroten...
Fijn dat je reageert, dat waardeer ik echt.
Aangezien ik een capsule (mijn eerste!) ga vullen doe ik dat wel met de hand, met zo'n microspatel.
Een precisieweegschaal heb ik gelukkig al.
Nu alleen nog een kalibratiegewicht met kalibratiecertificaat, en dan ben ik compleet qua gereedschap.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hebbenze? zei:
Die pillen zojuist ook binnen, allemaal ander formaat, niet zoals een jaar eerder van diezelfde vendor. En zoals hierboven al gezegd, discutabel. Ik ga voortaan ook poeder afwegen!
Klik om te vergroten...
Dan wordt het poeder! Bedankt voor je reactie.
De pillen ga ik bewaren voor later.
Eind deze maand zal ik wel een tripreport delen hoe het het heeft uitgepakt.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#6
JeetjeMineetje zei:
Fijn dat je reageert, dat waardeer ik echt.
Aangezien ik een capsule (mijn eerste!) ga vullen doe ik dat wel met de hand, met zo'n microspatel.
Een precisieweegschaal heb ik gelukkig al.
Nu alleen nog een kalibratiegewicht met kalibratiecertificaat, en dan ben ik compleet qua gereedschap.
Klik om te vergroten...
Heb een weegschaal gekocht met calibratiegewicht. Vullen is wel even puzzelen en prutsen maar wellicht word ik er nog beter in. Heb ook te kleine caps (maat 2).
Ik weeg bepaal eerst wat ik in de capsule wel aan gewicht. Dan weeg ik in dit geval 90mg poeder af, dan weeg ik de cap (60mg) en set de scale dan op 0 en vul de cap met het poeder. Dan pas kom je erachter dat die zweetvingers icm zo'n gelatine cap en dat poeder een leuke combinatie is voor een plakkerige orgie. Maar eenmaal de rust gevonden, en wat minder zweterig, komt het al met al best goed, weeg je de gevulde cap en lees je (ong) 90mg af. En dan weer opnieuw beginnen voor de volgende 90mg, wat een avontuur. Maar...... ik ga wel grotere caps bestellen, dat is mijn lering uit deze les.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
JeetjeMineetje zei:
Maanden geleden heb ik 6-APB in poedervorm (kleur: gebroken wit, fijne poeder) en bij een andere vendor als pillen gekocht.
De pillen zijn neon-gele ovale boom/explosie-pillen met aan de achterkant zo'n mooi snijvlak halverwege.

Poeder en pillen heb ik allebei laten testen.
Test-uitslagen van beiden was (grofweg?) hetzelfde: Poeder en pillen bevatten als hoofdcomponent 6-APB allebei ook een significante hoeveelheid 5-APB. Hoeveel/percentage konden ze helaas niet zeggen.
Daarnaast weet ik van de pillen én poeder helaas ook niet of het bijvoorbeeld succinaat of HCl is. Dat konden ze wellicht niet testen?

Nu wilde ik gaan voor 150 mg poeder of 1,5 pil, om in 1x keer in te nemen.
Poeder kan je natuurlijk nauwkeuriger doseren, maar ik lees daarnaast ook goede ervaringen over deze pillen.
Plus; poeder én pillen bevatten allebei 5-APB.
Maar gezien de testresultaten ben ik in dubio...

Geven jullie, die ervaring hebben met 6-APB, in dit geval de voorkeur aan poeder of die gele ovale boom-pillen?
Klik om te vergroten...
Ja ik heb ook 6-APB gehad met wat 5-APB erin. Daarvan heb ik gewoon 150 milligram genomen.

Tegenwoordig is het bijna altijd het succinaatpoeder. HCl werd eigenlijk alleen in de begintijd sporadisch aangeboden.

Maar met een nieuwe batch is het altijd een goed idee om eerst even rustig aan te doen. Je kan later altijd nog wat meer nemen. Persoonlijk geef ik daarom zelf altijd de voorkeur aan poeder, want dat kan ik ook gewoon zelf afwegen. Dan doe je er eens een keer 20-30 milligram minder van ofzo, en dan heb je gelijk weer gecompenseerd voor de mogelijkheid dat het misschien toch sterker was dan je verwachtte :wink:
k
king92Lid
01-01-2024, 00:00
#8
JeetjeMineetje zei:
Maanden geleden heb ik 6-APB in poedervorm (kleur: gebroken wit, fijne poeder) en bij een andere vendor als pillen gekocht.
De pillen zijn neon-gele ovale boom/explosie-pillen met aan de achterkant zo'n mooi snijvlak halverwege.

Poeder en pillen heb ik allebei laten testen.
Test-uitslagen van beiden was (grofweg?) hetzelfde: Poeder en pillen bevatten als hoofdcomponent 6-APB allebei ook een significante hoeveelheid 5-APB. Hoeveel/percentage konden ze helaas niet zeggen.
Daarnaast weet ik van de pillen én poeder helaas ook niet of het bijvoorbeeld succinaat of HCl is. Dat konden ze wellicht niet testen?

Nu wilde ik gaan voor 150 mg poeder of 1,5 pil, om in 1x keer in te nemen.
Poeder kan je natuurlijk nauwkeuriger doseren, maar ik lees daarnaast ook goede ervaringen over deze pillen.
Plus; poeder én pillen bevatten allebei 5-APB.
Maar gezien de testresultaten ben ik in dubio...

Geven jullie, die ervaring hebben met 6-APB, in dit geval de voorkeur aan poeder of die gele ovale boom-pillen?
Klik om te vergroten...
Je hoort hier verschillende verhalen over. Voor iedereen werkt het ook anders. Wij hebben poeder en de pilvorm geprobeerd. Bij ons werkt de pil beter. Gewoon voor je zelf uitproberen.

Wij hebben 150 / 180 en 200 mg (suicinaat) geprobeerd en 200mg is voor ons way to go.

Meer dan 200mg heeft bij ons nare effecten zoals hoofdpijn en nekpijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."