Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB 155 mg (te lage dosering)

6-APB 155 mg (te lage dosering)

56 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijpakken van 6-APB is in principe niet nodig en zou ik persoonlijk afraden vanwege de lange duur van de initiële dosis.

Als de initiële dosering goed is heb je er de hele dag of nacht plezier van in mijn ervaring.

Dosering is heel persoonlijk, ik ben een grote man en heb bij poedervorm ongeveer 185mg nodig, in pelletvorm heeft 200mg minder effect dan dat, maar hoger dan 200mg doseren is niet aan te raden.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebbenze? zei:
Volgende poging: september💪🏻 20 mg fma voelde ik geen reet van trouwens, zal wel komen door gewenning aan dexamfetamine
Klik om te vergroten...
Hahaha en door! Nieuwe poging!

Mijn volgende is Wooferland, 11 weken pauze moet voldoende zijn. Ga ook niet proberen mijn laatste ervaring (180 + 65) te overtreffen, heb hier echt van genoten. Als een rakket, toch wat meer helder en na de booster wat meer wous. En toch minder tekenend voor de buitenwereld als zo'n typisch XTC uitdrukking in je gezicht. Als ik zou moeten kiezen tussen MDMA en 6apb dan gaat de MDMA echt aan de kant voor zo'n langdurende festival.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MarcieMarc zei:
Hahaha en door! Nieuwe poging!

Mijn volgende is Wooferland, 11 weken pauze moet voldoende zijn. Ga ook niet proberen mijn laatste ervaring (180 + 65) te overtreffen, heb hier echt van genoten. Als een rakket, toch wat meer helder en na de booster wat meer wous. En toch minder tekenend voor de buitenwereld als zo'n typisch XTC uitdrukking in je gezicht. Als ik zou moeten kiezen tussen MDMA en 6apb dan gaat de MDMA echt aan de kant voor zo'n langdurende festival.
Klik om te vergroten...
Hoop er zelf ook wat baat bij te gaan hebben ipv 4 u plezier en daarna koos energieloos 😂 de eerste keer dat ik t probeerde gaf wel langer energie
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij 6-apb is het ook belangrijk om te weten of je fumarete hebt of de hcl vorm. Van hcl heb je zo 30% minder nodig (even uit me hoofd) Echter ga ik prima op 150mg furmarate maar dat is per persoon natuurlijk verschillend.

Is ook waar je tevreden mee bent en je moet het ook niet teveel vergelijken met mdma want mdma piekt veel meer waar 6-apb bijna dubbel zo lang werkt.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
6-APB met een significante (minimaal 5%) hoeveelheid 5-APB, in poedervorm. In januari gekocht en getest.
Gedoseerd met...
Deze weegschaal: https://waage-shop.com/FC-20g-0001g...welery-balance-precision-balance-gold-balance
Een ijkgewichtje van 10 gram: https://kalibratiegewichten.nl/product/kern-gewicht-m1-rvs/
En deze microspatel in een lege capsule: https://www.labshop.nl/microspatel-rvs/


zaterdag 19:30 capsule afgewogen op 155 mg.
Ingenomen met een theelepeltje eiersalade om de capsule makkelijker weg te krijgen.
+ magnesium kauwtablet 200 mg (tegen mogelijke kaakspanning)
15:10 had ik voor het laatst gegeten

20:00 met een vriend ergens in de buurt van het feest eerst wat gedronken.
Een mooi moment voor mij om rustig aan te kijken wanneer het begint op te komen.
Rond 21:15 lopend naar het feest in de buurt gegaan. Helaas merkte ik er nog steeds niks van, maar ik geef het de tijd.
Geduld is een schone zaak, niet waar?
Eenmaal op de dansvloer stond ik tijdens het wiebelen (echt vrijuit dansen kan ik het niet noemen) soms op mijn horloge te kijken hoeveel uren er inmiddels al waren verstreken.
Zo nu en dan ging mijn vriend naar de toilet om een lijntje te nemen. Dat was, naast biertjes, zijn ding.
Hij bood me aan om ook cake te nemen, als ik dat wilde. Dat was heel aardig van hem.

00:00 Uiteindelijk toch maar met hem ergens in een toilet ook een lijntje coke genomen.
Dit uit wanhoop om mijn gevoel van nuchterheid maar te doorbreken. En dat deed het wel redelijk.
Maar achteraf gezien werkt wiet voor mij beter om los te komen, weet ik uit ervaring.
Maar het hele "lijntje nemen" ritueel voelde wel als een klein spannend avontuurtje. Alles zo in het geniep in zo'n uitgaanstent. Zo één voor één een toilet in. Voelde ik me toch weer wat jonger, hihi.
Voor het opsnuiven zag ik in de spiegel aan mijn extreem grote pupillen dat de 6-APB wel degelijk werkt, en begon bij mij te dagen dat de dosering gewoon te laag was en dat het niet beter gaat worden dan dit. Dit was de "piek". Dat was heel jammer.
Maar goed, ik zag het dan ook als een experiment en daar hoort dit helaas ook bij.

zondag 01:45 Nog een lijntje coke.

02:00 Feest was inmiddels afgelopen. En gingen we op loopafstand naar een heel gezellig café. Veel geouwehoerd met allerlei mensen.

02:30 Weer een magnesium kauwtabletje 200mg genomen, die ik nog op zak had.
Inmiddels begon mij ook te dagen dat ik sinds die capsule niet meer naar de wc ben geweest (om te pissen) en dus wel moest opletten dat ik niet teveel dronk.

05:00 Nog steeds in dat café begon ik inmiddels te merken dat ik voorbij de "piek" was. Alhoewel ik het dus amper een piek durfde te noemen.
Zo begon de muziek vervelend hard te klinken. En het kleine beetje dans-energie wat ik had was zo goed als weg.
Tijd om op de fiets weer terug naar huis gegaan. Dat ging prima.
Maar heb verder niet kunnen slapen.

09:00 Eindelijk weer lekker mijn blaas weer kunnen legen. En pupillen begonnen langzaamaan weer kleiner te worden.

18:00 Pupillen zijn bijna weer normale grootte.
Het stimulerende deel (denk qua effect alsof je veel cafeïne ophebt) liep nu ook wel af.

PS: Aan alcohol doe ik om meerdere redenen dus niet. En combineren van middelen (uit veiligheidsoverwegingen) doorgaans ook niet.
Van coke stond mij bij dat het niet psychedelisch, hallucinerend en ook maar kort werkt. Dus dat kon.
Dit was mijn eerste keer (en laatste keer) dat ik coke had genomen. Intuïtief heb ik er namelijk niks mee.
Dat ik mijn vriend vertrouwde, die dus coke voor zichzelf had meegenomen was wel de doorslaggevende factor. Tijdens die avond en nacht is onze vriendschap dan ook wel hechter geworden. Dus dat was heel mooi. :redheart:
Volgende keer (minimaal 3 maanden later) dezelfde 6-APB poeder op 175 mg afwegen.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jammer is dat he, voorzichtig met drugs omgaan en dan een teleurstellend effect hebben. Maar ach, beter dan te veel nemen en dan teleurstellend effect.

Als je ervaring een beetje op de mijne lijkt en 155mg echt niets deed, zal 175 niet veel meer doen, lijkt me. Ik ging van 1.25 pil (zou 160mg moeten zijn) naar 1.75 + 0.5 (zou dan 227mg +65mg moeten zijn) en dat was een fijn, maar alsnog mild effect. Maar doe vooral waar je je zelf fijn bij voelt, en als je het voorzichtig met 175mg wil aanpakken, dan zeker doen! Als dat ook te mild is, kun je altijd over 6 maanden nog 200 proberen.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#7
PeteSapai zei:
Jammer is dat he, voorzichtig met drugs omgaan en dan een teleurstellend effect hebben. Maar ach, beter dan te veel nemen en dan teleurstellend effect.

Als je ervaring een beetje op de mijne lijkt en 155mg echt niets deed, zal 175 niet veel meer doen, lijkt me. Ik ging van 1.25 pil (zou 160mg moeten zijn) naar 1.75 + 0.5 (zou dan 227mg +65mg moeten zijn) en dat was een fijn, maar alsnog mild effect. Maar doe vooral waar je je zelf fijn bij voelt, en als je het voorzichtig met 175mg wil aanpakken, dan zeker doen! Als dat ook te mild is, kun je altijd over 6 maanden nog 200 proberen.
Klik om te vergroten...
Ja ik denk dus dat er veeeeel minder in zit dan 130.

maat van me heeft vorig jaar feesten en xtc ontdekt en dus paar keer gedaan pas, die probeerde onlangs een 130mg pil en ging er goed op.

dus denk dat ‘gewenning’ aan andere serotonerge middelen een groot aandeel heeft in hoeveel je nodig hebt van 6apb. Plus, als je over afgewogen doseringen lees zit er ook een groot verschil. Blijkt wel dat veel 6apb bij LL vandaan komt dus wel in te schatten op basis van ervaringen en tests wat de sterkte is.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, het moet bijna wel dat er (heel) veel minder in zit. Ik heb nog maar 1x (een heel lage dosering) XTC gebruikt, en verder enkel tryptamines, dus van gewenning is geen sprake. Maar dat was mijn ervaring met een pil, laten we niet Hebbenze's draadje over poeder afpakken :wink:
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#9
Foxy Methoxy zei:
Bijpakken van 6-APB is in principe niet nodig en zou ik persoonlijk afraden vanwege de lange duur van de initiële dosis.

Als de initiële dosering goed is heb je er de hele dag of nacht plezier van in mijn ervaring.

Dosering is heel persoonlijk, ik ben een grote man en heb bij poedervorm ongeveer 185mg nodig, in pelletvorm heeft 200mg minder effect dan dat, maar hoger dan 200mg doseren is niet aan te raden.
Klik om te vergroten...
Plafonddienst had ik ingecalculeerd, ook zonder booster. Toch was ik nieuwsgierig naar het effect van de booster. Zou het verlengen on intensiveren..?

Uit reacties hier op DF kwam eigenlijk alleen verlengen terwijl ik echt heb ervaren dat het nemen van een booster mijn space een trippy laagje kreeg wat Ik als erg prettig heb ervaren. Zo zie je dat het echt op verschillende pwrsonen een andere werking kan hebben, veel meer verschil dan met MDMA heb ik het idee.

Mijn volgende keer ga ik dezelfde dosis hanteren (uit dezelfde batch) en kijken of ik op het zelfde niveau aanbeland, ben nu al benieuwd.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Had vernomen dat het poeder van vorig jaar gewoon minder potent is. De booster van 60mg nieuwe poeder deed niks toevoegen naar mijn idee. Dus volgende keer 200mg nieuwe batch in 1x. Hopen dat het dan wel 8 u aan kan houden, ipv paar uurtjes en daarna als een pudding energieloos met nuchter headspace t festival vroeg te verlaten.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hebbenze? zei:
Had vernomen dat het poeder van vorig jaar gewoon minder potent is. De booster van 60mg nieuwe poeder deed niks toevoegen naar mijn idee. Dus volgende keer 200mg nieuwe batch in 1x. Hopen dat het dan wel 8 u aan kan houden, ipv paar uurtjes en daarna als een pudding energieloos met nuchter headspace t festival vroeg te verlaten.
Klik om te vergroten...
Kan me moeilijk voorstellen dat daar echt zo veel verschil in zit. Buiten dat ene bericht op Reddit heb ik er verder ook niets over kunnen vinden.
Wanneer ga jij die batch live testen? En gaat er daarvoor nog een sample richting testcentrum?

Mijn volgende keer is eind augustus. Misschien de nieuwe batch testen maar heb nog oude waarvan ik weet dat ik daar erg goed op ga.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MarcieMarc zei:
Kan me moeilijk voorstellen dat daar echt zo veel verschil in zit. Buiten dat ene bericht op Reddit heb ik er verder ook niets over kunnen vinden.
Wanneer ga jij die batch live testen? En gaat er daarvoor nog een sample richting testcentrum?

Mijn volgende keer is eind augustus. Misschien de nieuwe batch testen maar heb nog oude waarvan ik weet dat ik daar erg goed op ga.
Klik om te vergroten...
Heb van de nieuwe batch alleen booster gehad, vrouw had 175mg aan 130/100pellet op. Tevens had ik destijds van die 100mg pellets ook meer gevoeld.

in september een volgende test
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#13
MarcieMarc zei:
Plafonddienst had ik ingecalculeerd, ook zonder booster. Toch was ik nieuwsgierig naar het effect van de booster. Zou het verlengen on intensiveren..?

Uit reacties hier op DF kwam eigenlijk alleen verlengen terwijl ik echt heb ervaren dat het nemen van een booster mijn space een trippy laagje kreeg wat Ik als erg prettig heb ervaren. Zo zie je dat het echt op verschillende pwrsonen een andere werking kan hebben, veel meer verschil dan met MDMA heb ik het idee.

Mijn volgende keer ga ik dezelfde dosis hanteren (uit dezelfde batch) en kijken of ik op het zelfde niveau aanbeland, ben nu al benieuwd.
Klik om te vergroten...
Het trippy laagje heb ik ook op een single dosis gehad, maar dat effect heb ik niet nogmaals kunnen ervaren. 6-APB blijft een niet goed onderzochte research chemical, ik zou de draak niet te ver proberen na te jagen.

Ik denk dat de grootste impact op werking hebben: mindset, rust, voedsel, temperatuur, liefde & algemene vibe.

Met ademhalingsoefeningen kan ik het redelijk sturen, dus weer activeren. Wellicht kun je dat ook eens proberen.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Foxy Methoxy zei:
Het trippy laagje heb ik ook op een single dosis gehad, maar dat effect heb ik niet nogmaals kunnen ervaren. 6-APB blijft een niet goed onderzochte research chemical, ik zou de draak niet te ver proberen na te jagen.

Ik denk dat de grootste impact op werking hebben: mindset, rust, voedsel, temperatuur, liefde & algemene vibe.

Met ademhalingsoefeningen kan ik het redelijk sturen, dus weer activeren. Wellicht kun je dat ook eens proberen.
Klik om te vergroten...
2e alinea klopt hou ik altijd rekening mee maar veranderd weinig helaas. Dat laatste ben ik erg nieuwsgierig naar! Tell us about it!
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#15
Foxy Methoxy zei:
Het trippy laagje heb ik ook op een single dosis gehad, maar dat effect heb ik niet nogmaals kunnen ervaren. 6-APB blijft een niet goed onderzochte research chemical, ik zou de draak niet te ver proberen na te jagen.

Ik denk dat de grootste impact op werking hebben: mindset, rust, voedsel, temperatuur, liefde & algemene vibe.

Met ademhalingsoefeningen kan ik het redelijk sturen, dus weer activeren. Wellicht kun je dat ook eens proberen.
Klik om te vergroten...
Daarom wil ik de voorgaande dosis ook niet verhogen, dit ging meer dan prima.

Laat ik voorop stellen dat wanneer een van de factoren uit 2e alinea niet goed zijn ik niet gebruik, zeker set en setting zijn enorm van belang op de uitwerking. De mensen uit mijn groep weten ook altijd wat ik naar binnen hark en hoeveel.

Hoe heb jij dat trippy laagje ervaren? Hoop dat ik die opnieuw kan ervaren en zo niet dan ga ik niet bij pakken tot ik daar wel ben, dan is het gewoon jammer. Ik ging daarvoor namelijk ook gewoon erg lekker.
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hebbenze? zei:
2e alinea klopt hou ik altijd rekening mee maar veranderd weinig helaas. Dat laatste ben ik erg nieuwsgierig naar! Tell us about it!
Klik om te vergroten...
Ik ga dan gewoon even zitten, en ga een paar minuten rustig via mijn neus inadamen, via mijn mond uitademen. Focus op één punt; blaadjes aan een boom bijvoorbeeld. En dan genieten van wat je voelt, en dan op dat genot blijven focussen.

Het werkt niet altijd, maar ben nog nooit teleurgesteld geraakt - in tegenstelling tot datzelfde proberen bij XTC.


MarcieMarc zei:
Hoe heb jij dat trippy laagje ervaren? Hoop dat ik die opnieuw kan ervaren en zo niet dan ga ik niet bij pakken tot ik daar wel ben, dan is het gewoon jammer. Ik ging daarvoor namelijk ook gewoon erg lekker.
Klik om te vergroten...
In mijn geval was dat (uiteraard..) de eerste keer 6-APB op een festival. Set & setting waren perfect. Het weer was fantastisch, mijn metgezellen waren fantastisch, de muziek was geweldig. Ik had geen idee wat ik moest verwachten. De bass ging door me heen, de lichten/strobo’s zorgden voor een extra diepe laag in mijn trip, en het gevoel van liefde was zelden zo hoog.

Je eerste keer kun je zelden nog een keer ervaren, omdat je lichaam/brein weet wat je kunt verwachten, denk ik.
S
SpeedbootLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn vaste dosering was altijd 180mg afgewogen poeder. Zeer sporadisch nog icm met wat M later op het feest (leuk maar niet echt gezond natuurlijk). Het trippy effect heb ik altijd eigenlijk. Moet er wel op focussen. Vergelijkbaar met vrij lage dosering 2cb.

Overigens heb ik ook wel eens lage dosering rond 100mg geprobeerd. Ging daar verrassend goed op. Alles rondom 150mg is het voor mij niet (niet subtiel genoeg én niet stevig genoeg. Net niet dus.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."