Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2mmc serotonine

2mmc serotonine

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gebruikt 2mmc met zoals 3/4mmc je serotonine receptoren? Aangezien ik benieuwd ben als het een cross tolerance op xtc heeft
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#2
PyxL4 zei:
Gebruikt 2mmc met zoals 3/4mmc je serotonine receptoren? Aangezien ik benieuwd ben als het een cross tolerance op xtc heeft
Klik om te vergroten...
2mmc is meer op dopamine en kleine hoeveelheden serotonine, 3mmc al wat meer en 4mmc nog meer. En ja cross tolerance zal er zijn maar minimaal na 1/2 keer xtc gebruik. 2mmc is sowieso al niet zo heel sterk en over 2cmc durf ik niks te zeggen miss iemand anders op het forum die hier ervaring mee heeft @ILoveRCs jij eventueel?
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou er een week speling 2mmc en xtc genoeg zijn dan? Of is dat veel te weinig
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
PyxL4 zei:
Zou er een week speling 2mmc en xtc genoeg zijn dan? Of is dat veel te weinig
Klik om te vergroten...
Denk aan jezelf, niet zo frequent!
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#5
PyxL4 zei:
Zou er een week speling 2mmc en xtc genoeg zijn dan? Of is dat veel te weinig
Klik om te vergroten...
Geen idee , ik heb geen totaal beeld over je gebruik maar mits het allemaal netjes binnen de kaders valt, dan zou het kunnen maar ligt echt aan je gebruik beste is alsnog wat tijd er tussen nemen om je receptoren rust te geven👍🏻
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Shinyzappy zei:
Geen idee , ik heb geen totaal beeld over je gebruik maar mits het allemaal netjes binnen de kaders valt, dan zou het kunnen maar ligt echt aan je gebruik beste is alsnog wat tijd er tussen nemen om je receptoren rust te geven👍🏻
Klik om te vergroten...
Ik gebruik eigenlijk eens per half jaar, alleen zitten de evenementen toevallig allemaal in 2 weken
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#7
PyxL4 zei:
Ik gebruik eigenlijk eens per half jaar, alleen zitten de evenementen toevallig allemaal in 2 weken
Klik om te vergroten...
Dan is het best te doen vind ik 🤷‍♂️
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aartsbok zei:
best niet combineren met w want hoe tam 2mg ook lijkt, de stil en de vasoconstrictie is real. oftewel verwaarloosbare dosiiss zoals 50 mg (maar dat doet amper iets) oftewel 4 uur wachten na je 2 mmc
Klik om te vergroten...
Aartsbok zei:
2mmc is net als een koffie die iets te sterk is maar zonder de tremors. Je voelt je klaarwakker, scherp en goed in je vel, niet vermoeid, zin om een boek te lezen of het gras af te rijden zonder een dwingend gevoel. Gewoon gezonde stimulatie met respectabele duur en geen nare comedown. Gewoon herdoseren vermijden want blijft vasoconstructief. Wi je toch een minimum aan euforie, neem dan 300-350 mg, liefst verdeeld over 2 uur. Lijkt veel maar zo licht is het. Oraal in capsules of vloeitje aanbevolen, duurt een
klein uurtje voor je je lekker warm voelt.

een typische zondagsstim :wink:
Klik om te vergroten...
Sorry, eftjee mezelf geciteerd….. 😔🥹

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."