Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer NEP

Eerste keer NEP

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
ariekanarie1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
(Eerste post dus geen idee of ik dit hier moet plaatsen)

Gisteren voor het eerst NEP geprobeerd. Deze kon ik met korting halen dus ik dacht waarom niet. Goed ingelezen en besloten om het dan maar te proberen.

Begonnen met een mini lijntje van 10mg. En daarna nog twee van ongeveer dezelfde hoeveelheid. (En heb een weegschaal :wink: )

Eerste uur was prima maar niet bijzonder. De standaard dingetjes zoals wat extra euforie, meer energie en de muziek wat meer waarderen kwamen voorbij. Gewend om bij 2mmc/3mmc meer te nemen, dus dacht dat de dosis misschien nog laag zou zijn.

Na dat eerste uur was de pret snel voorbij. Ik begon misselijk te worden, waarbij ik mijn hart ook lekker voelde kloppen. Dit gevoel heeft nog wel een tijdje aangehouden. Al met al niks te geks, maar zeker niet super.

Nu vraag ik me af hoe dit kan?

-Kan ik gewoon niet tegen deze drug? (Bekend met genoeg andere, nooit ergens zo snel en zoveel last van gehad)
-Was het dan toch nog teveel? Te weinig tolerantie?
-Of is NEP iets wat je beter maar kan laten liggen?

Al geprobeerd hier wat info te scoren, maar toch vrij beperkt qua personen die het ook hebben geprobeerd/ervaring hebben
a
ariekanarie1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Casrus zei:
Nee. Hartkloppingen en lange nastimulatie horen bij NEP. Dat wordt alleen maar erger.

Dan slaap je na een paar dosissen achter elkaar de hele nacht niet meer.

Ook is de mindspace tamelijk troebel.
Klik om te vergroten...
Ah juist! Precies wat ik inderdaad ook hebben ervaren.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ariekanarie1 zei:
Ah juist! Precies wat ik inderdaad ook hebben ervaren.
Klik om te vergroten...
Met een beetje pech rook ik het straks weer.
a
ariekanarie1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Met een beetje pech rook ik het straks weer.
Klik om te vergroten...
Maar jou bevalt het dan dus (enigszins) wel? Zelf bijvoorbeeld wat meer ervaren met 3mmc/2mmc, maar dan lijkt dit, hoe ik het ervaren heb, toch wel 'next level'.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Precies ervaren zoals jou.
Vooral die misselijkheid en leeg gevoel herken ik
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
ariekanarie1 zei:
Maar jou bevalt het dan dus (enigszins) wel? Zelf bijvoorbeeld wat meer ervaren met 3mmc/2mmc, maar dan lijkt dit, hoe ik het ervaren heb, toch wel 'next level'.
Klik om te vergroten...

Vind het inferieur.

Maar die seksuele ruimte om te verkennen wie je bent, die vind ik goed.

Die 3-MMC tijdens seks vond ik heerlijk voor af én toe.

De spontaniteit en de vrijheid nadat je er mee klaar was.

Bij NEP is het meer uren stim-fappen.

En die nastimulatie.
W
WauzelingLid
01-01-2024, 00:00
#7
ariekanarie1 zei:
Na dat eerste uur was de pret snel voorbij. Ik begon misselijk te worden, waarbij ik mijn hart ook lekker voelde kloppen. Dit gevoel heeft nog wel een tijdje aangehouden. Al met al niks te geks, maar zeker niet super.
Klik om te vergroten...
Standaard Pentedrone/Pyro effecten. Het blijkt ook dat Pentedrone aftakkingen zoals NEP of 4-MPD lijken op de structuur en werking als verschillende Pyro’s.

Wanneer je NEP (of 4-MPD) tot je neemt krijgen je hersenen een gigantische boost en laten een flinke rivier aan Dopamine, Noradrenaline en Serotonine vrij waardoor je je dus goed voelt, maar na 30-60min is die emmer leeg en proberen je hersenen de schade te herstellen van de tekorten. Maarja, als dat middel nog steeds in je lichaam zit en meer eruit probeert te halen krijgen je hersenen beetje stroomstoring en geeft dan aparte signalen af naar je bewustzijn en lichaam, waardoor je dan in een soort fight/flight toestand komt. Niet vergeten met de vasoconstrictie, verhoogde hartslag en verhoogde bloeddruk erbij slaat je lichaam volledig op hol natuurlijk. In het begin merk je het niet effectief, omdat je in je “good vibe” roes zit. Maar zodra die roes is afgelopen dan komen die nare effecten naar boven en zit je met 4-6+ uur aan nastimulatie
S
Smoke_it&Snife_itLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er geen negatieve ervaringen mee. Er was een periode moeilijk aan speed te komen hier in mijn streek, dus NEP gekocht en getest. Bijna een jaar later nog niet van mening veranderd. Het houdt me idd wakker maar ook actief. Ik heb nogal de neiging iets uit te stellen, met NEP heb ik dat minder en verloopt mijn huishouden ook minder chaotisch. Voor mij voelt het als een soort combinatie van speed & rilatine.
Wat de hartslag betreft, zei de dokter na 24u monitoring en in een periode van jarenlang geen gebruik, (dus daar lag het niet aan) dat ik constant een super regelmatige hartslag heb, alleen dus ook constant een ietwat hogere rond de 100
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ariekanarie1 zei:
-Of is NEP iets wat je beter maar kan laten liggen?
Klik om te vergroten...
Dit sowieso
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee. Hartkloppingen en lange nastimulatie horen bij NEP. Dat wordt alleen maar erger.

Dan slaap je na een paar dosissen achter elkaar de hele nacht niet meer.

Ook is de mindspace tamelijk troebel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."