Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT met Kratom combineren?

O-DSMT met Kratom combineren?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
Raoul_DukeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een uurtje geleden voor het eerst O-DSMT genomen.
Een tablet van 50 mg.
Ik heb zeer weinig ervaring met opiaten (wel eens codeïne tegen het hoesten en tramadol tegen kiespijn, maar dat is lang geleden).
Gebruik af en toe wel Kratom in vrij hoge dosissen (gemiddeld 12 tot 15 gram op een avond), maar dat is hooguit een tot twee keer per week. Laatste keer was inmiddels 3 weken geleden.

Ik voel me nu wat meer ontspannen dan normaal, maar merk er verder niet heel veel van.

Ik overweeg nog 25 mg bij te nemen of er wat kratom bij te nemen, maar kan zo snel niet vinden of dat een verstandig idee is.
Betreft redelijk hoge kwaliteit red maeng da.
Zou het kwaad kunnen om een voor mij relatief kleine dosis kratom bij te nemen of beter 25 mg O-DSMT?

Ik heb de komende dagen geen verplichtingen, dus als het vannacht laat wordt, is dat verder geen probleem.
R
Raoul_DukeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het gevoel is toch wel lekker.
Niet echt van de wereld ofzo, maar gewoon lekker ontspannen en nog zorgelozer dan normaal.

Heb het laatste half uur 1 drankje op (kwart liter van 4,5%) en zojuist een thee met 3 gram kratom.

Afhankelijk van hoe ik me over een een uurtje voel neem ik dan nog een keer 3 gram kratom of 25 mg O-DSMT.
R
Raoul_DukeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uiteindelijk nog 25 mg O-DSMT, 2 gram kratom en nog eenzelfde drankje erbij gepakt. Totaal dus 75 mg O-DSMT, 5 gram kratom en 2 licht alcoholische drankjes.

Nu merk ik toch wel heel duidelijk dat ik onder invloed ben. Fijne buzz door mijn lichaam en vooral mijn hoofd heen, superontspannen en mijn coördinatie is wat afgenomen.
Hartslag in rust is ongeveer 70, waar dit normaal bij mij ongeveer 80 is.
Nog even een beetje voor de tv hangen en vermoedelijk heerlijk slapen daarna.

O-DSMT heeft me toch wel positief verrast. Ga ik nog wel eens vaker doen, maar niet regelmatig, omdat het geen stofje is waar je verslaafd aan wilt raken.
Volgende keer ga ik het zonder kratom proberen in een iets hogere dosis. Waarschijnlijk 50 mg en na 2,5 uur nog een keer 50 mg.
Ook geen alcohol erbij, maar misschien wel een klein beetje indica weed.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neem 4x 30mg O-DSMT 1x in de week.
Ik neem de O-DSMT al vroeg in de avond in want het effect bij mij is echt pas 3 uur na inname merkbaar, en blijft zeker 15 uur doorwerken.
De comedown is niet echt prettig, voelt een beetje als griep en super erge vermoeidheid, functioneren de dag erna is bijna niet te doen.
Maar ik kan er prima klokje rond van slapen wat echt prettig is.
O-DSMT is een raar stofje wat ik nergens mee kan vergelijken, voelt als een klassieke opiaat maar ook toch weer niet, voelt het zelfde als Tramadol, maar ook toch weer niet.
Maar het blijft toch wel wat hebben ondanks dat het niet goedkoop is.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
In principe gaat kratom niet bepaald samen met odsmt, ze cancelen elkaar uit. Beter apart nemen van elkaar
R
Raoul_DukeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paranoize. zei:
In principe gaat kratom niet bepaald samen met odsmt, ze cancelen elkaar uit. Beter apart nemen van elkaar
Klik om te vergroten...
Oh. Dat wist ik niet.
Wat is dat principe dan? Iets met dezelfde receptoren?

Geldt dit ook bij kratom in combinatie met andere opiaten?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kratom schijnt te kunnen helpen bij opiaat ontwenning....
Hoe het werkt icm andere opiaten weet ik niet.
Ik vind Kratom verschrikkelijk smaken en bij mij werkt het niet.
Ik had groene maeng da. Ik heb de hele zooi na twee keer proberen weggeflikkerd.
Wat een rotsmaak heeft dat spul!
En ik merkte er niks van.
Exit Kratom!
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raoul_Duke zei:
Oh. Dat wist ik niet.
Wat is dat principe dan? Iets met dezelfde receptoren?

Geldt dit ook bij kratom in combinatie met andere opiaten?
Klik om te vergroten...
Kratom en oxycodon gaan prima samen is denk dat kratom bij andere opiaten wel kan opzich zolang je bewust bent van de doseringen enzo maar O-dsmt is toch net wat anders en kan je beter niet combineren met andere opiaten of Mdma antidepressiva dat soort dingen want het bind volgens mij ook op je serotonine receptoren dus beter vermijden
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Kratom schijnt te kunnen helpen bij opiaat ontwenning....
Hoe het werkt icm andere opiaten weet ik niet.
Ik vind Kratom verschrikkelijk smaken en bij mij werkt het niet.
Ik had groene maeng da. Ik heb de hele zooi na twee keer proberen weggeflikkerd.
Wat een rotsmaak heeft dat spul!
En ik merkte er niks van.
Exit Kratom!
Klik om te vergroten...
Wat was je dosering? En vies is het zeker weten super vies mischien moet je capsules kopen en het zo proberen maar capsules werkt wel wat slapper geloof ik drinken geeft mij altijd het beste effect maar vind het ook zo vies dat k het liever niet drink
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dosering was 4 gram
Wat een rotzooi is dat!
Exit kratom!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
O-DSMT vond ik een prijzige, waardeloze r.c.
Ik werd er stressing van, en ik kreeg een geirriteerde stemming.
Ik had 3 x 50 mg genomen.
Ik heb het nog een tweede keer geprobeerd, ik kreeg hetzelfde resultaat.
Voor mij was dit genoeg om van verdere research af te zien. Ik neem deze r.c. dus sowieso niet meer. EXIT die r.c.!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."