Het ligt aan de doseringen denk ik of een bepaald middel de overhand neemt. Ik heb het 1 keer gebruikt en was wel een flinke ervaring hahaha. Het was precies goed eigenlijk. Met andere middelen afzonderlijk had ik dat al lang niet meer ervaren. Vond het geweldig.
Belangrijkste is wel dat je weet wat erin zit en welke hoeveelheden. Dus laten testen. Ik wist wat erin zat en wie het had geproduceerd.
Wat zat er dan presies in? En hoeveel van wat?
Ik kan snappen dat een beetje ghb in het staartje van de mdma ervaring leuk kan zijn of de dag nadien.
Of een beetje ghb doorheen de ´lange´ speedervaring...om de scherpe kantjes ervan af te halen.
Wat ik minder goed begrijp is dat een Mengeling van ´minstens´ deze 3 tegelijk naar je maag gaan en semi gelijk starten.
GHB is sowieso verstandig nauwgezet te doseren, mij ´lijkt´ het dat je met dat blauwe goedje of te weinig mdma binnenhebt, of te veel ghb, of te veel speed of het tegenovergestelde van dit alles...of een mix.
Het gevaar is dan ook dat je blue 69 gaat herdoseren zoals men gewend is met ghb wat dan weer kan zorgen voor een te hoge concentratie van andere stoffen die je eigenlijk niet op die manier dient te herdoseren.
Daarom ben ik benieuwd wat er in jou blue69 zat en hoeveel?
Ik vind het dan interessant ´voor mezelf´ om even onder de loep te nemen wat de dosering zou zijn en welk effect eruit voort zou kunnen vloeien.
Puur om het me even voor geest te kunnen halen, niet om te proberen.