Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDonkere 5-MeO-DMT

Donkere 5-MeO-DMT

5 antwoorden
908 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe het met 5-MEO zit weet ik niet, maar mijn (ongeteste) zelf-geëxtraheerde DMT werd na een paar jaar van lichtgeel ook donkerbruin in een gripzakje. Ik heb dat nooit gebruikt want ik heb m'n hele stash box in de vuilnisbak gepleurd na m'n 3 jaar clean mijlpaal :wink:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wij kunnen niet aan een foto zien wat er in je zakje zit. Even langs het testcentrum dus.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Na het openen van de verpakking tref ik hele donkere 5-MeO-DMT freebase aan. De vorige die ik had gekregen was ietsjes lichter van kleur. Is dit een gevolg van oxidatie? Het ruikt verder wel prima. Nog niet gevaped.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
Wij kunnen niet aan een foto zien wat er in je zakje zit. Even langs het testcentrum dus.
Klik om te vergroten...
Dat sowieso want ik vind deze wel erg donker van kleur. Maar kan het zo donker worden door oxidatie? Ik moet wel bekennen dat ik de vorige lichtere batch wel zonder labtest gevaped had en die deed waarvoor het bedoeld was. Het gaf weinig residu in de glazen kamer van de vape en geen onaangename chemische geur.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
VJ_LSD72 zei:
Na het openen van de verpakking tref ik hele donkere 5-MeO-DMT freebase aan. De vorige die ik had gekregen was ietsjes lichter van kleur. Is dit een gevolg van oxidatie? Het ruikt verder wel prima. Nog niet gevaped.
Klik om te vergroten...
Ik heb dit nooit zo gezien met 5-MEO-DMT. Als in By far niet zo donker. Heb even de mijnes erbij gepakt en is zeker al 4 jaar oud. Zit enkel in een gripzakje en is hooguit iets vergeelt. Misschien toch even laten testen lijkt me in dit geval wel veilig. Herken ook het zakje niet dus in ieder geval komt het van een voor mij onbekende vendor. Ik zou het laten testen als ik jou was..... Dit is wel heel bruin.
Het is het niet maar dit ligt wel dichtbij speculeren dus wees voorzichtig ieder met jullie eventuele reactie :wink:


@_shikantaza Ja inderdaad. Eerst mooi wit dan lijkt of licht roze maar gaat meer naar geel en dan langzaam een beetje bruinig. Potentie blijft hetzelfde, of tenminste niet noemenswaardig minder. Had eens DMT terug gevonden dat zeker 15jaar terug door me was geaxtracteerd, maar werkte nog zoals ik gewend was.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wow, dat ziet er inderdaad wel heel ongebruikelijk uit. Heb wel vaker zakjes voorbij zien komen maar nooit deze kleur gezien. Mijn zakjes zijn na een paar jaar wel donkerder geworden, geelbruinig, maar heel anders dan wat ik op jouw foto zie. Dus goed dat je sceptisch bent en het even laat checken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."