Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNB-DMT Freebase ”Changa” Herbal Mix

NB-DMT Freebase ”Changa” Herbal Mix

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
Nieuwsgierig als ik ben heb ik een vendor gevonden die het volgende online verkoopt: NB-DMT Freebase ”Changa” Herbal Mix. Nu heb ik 2 verschillende draagbare electronische vapes tot mijn beschikking. De Yocan Orbit en een XMax ACE. In welke van de 2 vapes zou ik, mits ik dit eens zou willen proberen, het beste kunnen vapen?
_
_shikantazaLid
Als je vape heter dan 160C kan, zou het moeten kunnen. Maar de gein van Changa is juist dat je er een jonko van kunt draaien.
m
merelkerel12Lid
Ik denk dat ik het bij dezelfde vendor heb gezien, moest wel lachen om die nieuwe 5-meo-dmt neusspray. Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen
_
_shikantazaLid
merelkerel12 zei:
Ik denk dat ik het bij dezelfde vendor heb gezien, moest wel lachen om die nieuwe 5-meo-dmt neusspray. Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen
Klik om te vergroten...
DMT in zoutvorm (dus geen Freebase) kun je snuiven. Dus een neusspray zou moeten werken.
V
VJ_LSD72Lid
_shikantaza zei:
DMT in zoutvorm (dus geen Freebase) kun je snuiven. Dus een neusspray zou moeten werken.
Klik om te vergroten...
Ja en of dat werkt. 2x sprayen is nog wel “functioneel”, meer dan 3 à 4 en dan moet ik toch echt wel even gaan liggen met de ogen dicht.
_
_shikantazaLid
VJ_LSD72 zei:
Ja en of dat werkt. 2x sprayen is nog wel “functioneel”, meer dan 3 à 4 en dan moet ik toch echt wel even gaan liggen met de ogen dicht.
Klik om te vergroten...
Hoe veel pompjes om op te gaan in de oneindigheid van wit licht?
V
VJ_LSD72Lid
_shikantaza zei:
Hoe veel pompjes om op te gaan in de oneindigheid van wit licht?
Klik om te vergroten...
Daar heb ik die spray niet voor gekocht. Dan zou ik me een loopneus moeten sprayen.
S
SnuffelaarLid
_shikantaza zei:
Als je vape heter dan 160C kan, zou het moeten kunnen. Maar de gein van Changa is juist dat je er een jonko van kunt draaien.
Klik om te vergroten...
Verbrandt het de dmt dan niet ondanks dat het herb infused is? Of moet dat net?
_
_shikantazaLid
Snuffelaar zei:
Verbrandt het de dmt dan niet ondanks dat het herb infused is? Of moet dat net?
Klik om te vergroten...
Deels zal het wel verbranden. Maar het smeltpunt van DMT ligt vrij laag, dus het merendeel zal wel verdampen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."