Ik kan me echt volledig vinden in macs bevindingen
#2
Nee, want ik gebruik geen speed en XTC :P
Dat m'n geheugen minder goed functioneerd door het blowen meer ik vrijwel niet (meer)
En dat terwijl ik toen ik net blowde altijd momenten had van, he? Wat doe ik in deze kamer? Ben ik dat nu al weer vergeten!
Ben ik hier aan gewend geraakt of heeft blowen gewoon minder invloed op mijn geheugen dan toen ik er net mee begon? Ik denk een combi
#3
hmm heb nog niet het idee dat mn geheugen is aangetast, alleen mischien een paar dagen na het gebruik. maar mischien komt dat ook door de uitputting, want na een avond goed zuipen heb ik er ook last van. en mischien heb ik er minder last van omdat ik probeer steeds nieuwe dingen te proberen en geen 2x per maand de zelfde soort drugs of drugs in de zelfde klasse te nemen.
#4
M'n geheugen niet echt, wel het kunnen overbrengen van gedachtes. Volgens mij komt dat door het vele trippen, waardoor je niet echt meer in woorden denkt maar meer met emoties. En emoties zijn moeilijker duidelijk te maken, dus ik ben vrij vaak aan het zoeken naar de juiste woordkeus .
#5
Ja ik gebruik al ongeveer een half jaar pillen, en heb zeker gemerkt dat je er een stukje"dommer" van word zeg maar.(ten minste ik dan)
Je vergeet dingen snel, je concentratie is ook minder en wat hier ook werd gezegd dat je je niet meer op bepaalde woorden kan komen daar heb ik ook wel eens last van.
Wat ik echt duidelijk heb gemerkt is dat een paar dagen na gebruik ik vaak erg moeite heb om aandachtig te luisteren naar iemand.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.