#1
Het heeft veel voordelen, maar ik ben er absoluut te jaloers voor. En m'n bed is niet groot genoeg voor een hele club 


Polyamorie (Engels: Polyamory), staat voor een levenswijze waarbij erkend wordt dat het mogelijk is om van meer dan een persoon tegelijk te houden. Deze liefde uit zich in relaties waarbij vriendschap, intimiteit, een emotionele band, spirituele verbondenheid en/of seksualiteit ingrediënten zijn.
het meest gebruikte symbool voor polyamorie is het hart gecombineerd met het oneindigheidsteken
Er zijn binnen de definitie van polyamorie veel verschillende relatievormen mogelijk, maar ze hebben gemeenschappelijk dat deze gebaseerd zijn op liefde, openheid, eerlijkheid en respect.[1] Goedkeuring van alle betrokkenen is een belangrijk aspect. Het zal duidelijk zijn dat een goede, open communicatie hierbij onmisbaar is. Personen die op deze wijze leven worden ook wel polyamoreus of polyamorisch genoemd, meestal afgekort tot poly. Poly zijn betekent dat je ervoor openstaat om meerdere intieme relaties tegelijk aan te gaan. Wanneer je poly bent, betekent dat niet vanzelfsprekend dat je ook daadwerkelijk meerdere intieme relaties onderhoudt. Je kunt zelfs poly zijn en geen enkele intieme relatie hebben
splifftail zei:Potyamoureuze relatie is een mooi woord voor vreemdgaan. Maar ook daar kun je natuurlijk gewoon voor kiezen. Stiekum is lekker?![]()

Lauu zei:ik en verder alleen vrouwen dan is het ok... :P
azgaza zei:Ik zou het niet kunnen denk ik, ik geef alle liefde aan een persoon en dat is onverdeeld en overdeelbaar. Voor mensen die het kunnen en er allemaal tevreden mee zijn is het denk ik wel een eventueel mooi iets maar het lijk mij vooral een risico en bron van pijn en problemen.
Beyond Illusion zei:Lauu zei:ik en verder alleen vrouwen dan is het ok... :P
Das vaak het probleem in die relaties... 1 man, meerdere vrouwen, geen meerdere mannen....
Typisch![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."