Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrugs en liefde

drugs en liefde

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ga in de kindertuin maar ruzie maken.
p
patty_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Spor zei:
jcutter123 zei:
Gewoon naakt voor hem liggen, hij doet de rest wel..
Klik om te vergroten...

:rolleyes: ik zeg maar zo, ik zeg maar niets...
Als jullie elkaar echt leuk vinden, dan is het beste advies wat ik je kan geven, praat er eens over met hem ! Als hij er net zo over denkt kunnen jullie misschien eens (nuchter) daten en als alles dan wat losser is kunnen jullie altijd nog samen aan de drugs.

Maar nogmaals. Ik zou geen meerwaarde hechten aan uitspraken onder invloed, sterker nog, ik zou er juist minder waarde aan hechten ! Ik weet van mezelf vooral op de XTC dat ik vroeger van iedereen hield en als iemand dan iets ophaalt wat ooit gebeurd is denk je er op zo'n moment heel anders over als nuchter. Ook gewoon omdat je geen vervelende sfeer wil cre毛ren dan.

In mijn ervaring, 谩ls mensen als eerlijk zijn, is het nuchter.
Klik om te vergroten...

Als iedereen nou eens niet op dat soort berichtjes reageert van jcutter, dan is het zo over. De arme jongen is aandachtsgeil, negatieve aandacht is ook aandacht tenslotte.

@ Patty, ik ken je probleem. Ik ben wel eens verliefd geworden tijdens een xtc trip, en met de betreffende persoon een relatie aan gegaan. Het resulteerde in het feit dat ik alleen maar met hem lange en interresante gesprekken voerde als hij heel dronken was en ik een pilletje op had, gelukkig vind jij hem ook nog steeds leuk als hij nuchter is, dat is belangrijk! Ik zelf kan erg verlegen zijn maar als ik dan een beetje speed snuif, dan lul ik met iedereen en strooi ik bijdehandte opmerkingen naar ieders hoofd. Ik kan daar echt van genieten, het ongeremde en zelfverzekerde. Drugs laten je even 'groeien' in je self esteam en daardoor durf je dingen te zeggen en te doen waar je normaal moeite mee hebt.

Probeer je vriend ervan te overtuigen dat hij goed is zoals hij is en hij zichzelf niet voor jou hoeft te schamen. Als hij moeite heeft met het uiten van zijn gevoelens dan heeft hij dit waarschijnlijk ook nooit geleerd. Er bestaat nog steeds ergens in de jungle van het Nederlands gedachtegoed, een sprookje over emotieloze mannen, die niet mogen zeggen wat ze echt voelen, anders zijn ze geen ECHTE MAN... De ECHTE MAN kropt zijn verdriet op, bang om toch vooral dat kleine stukje te laten zien wat hem een prachtig mens maakt. En ja, als je je kwetsbaar opstelt, kun je gekwetst worden, maar dat is wel de weg naar het echte werk.

Net wat Spor zegt, hecht geen waarde aan uitspraken die onder invloed zijn gedaan. Je praat veel te makkelijk, maakt dingen veel mooier dan dat ze zijn, omdat je dat op dat moment ook echt zo voelt, maar het is vaak niet de realiteit. Ik heb ook wel eens diepe gesprekken gevoerd met een hoofd vol speed maar als je dan achteraf na gaat denken, als je weer nuchter bent, dan houden de beweringen geen stand, en vraag je je af hoe je in godsnaam zulke dingen hebt kunnen zeggen en beweren.

Probeer je vriend wat extraverter te maken, daag hem uit om hem zijn echte kant te laten zien, zonder drugs. En vanwege zijn verlegenheid denk ik dat jij het beste kunt beginnen om nuchter een goed gesprek te voeren en daarin de vraag te leggen hoe het komt dat hij zonder drugs zo heel veel anders is. Voer geen verwijten aan, waarschijnlijk klapt hij dan alleen maar dicht, maar maak duidelijk dat je er echt mee zit en dat je geen zin hebt om, altijd als je herinneringen op wil halen of gewoon een fijn gesprek voeren, drugs moet gebruiken. Zorg dat hij zich bij jou op zijn gemak voelt en maak hem duidelijk dat praten over gevoelens niets raars of engs is, maar in een relatie tussen twee mensen(ook al is het vriendschappelijk)essentieel, omdat we nou eenmaal geen gedachten kunnen lezen.

Hoop dat je er wat aan hebt en dat de vriend in kwestie in gaat zien dat hij met het onderdrukken van zijn gevoelens, alleen zichzelf in de weg zit, en daarmee jou weer.

Succes ermee!
Klik om te vergroten...


dankjewel!
ik zal het allemaal eens proberen :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
misschien zijn wij wel raar
Klik om te vergroten...
\\
Jij doet ook aan bondage enzo he.. :beer:

@TS: Als je zeker weet dat die jongen een oogje op je heeft, dan moet je eens wat botter tegen hem gaan. Niet heel extreem natuurlijk, maar gewoon anders dan normaal. Ik weet dat vrouwen die mannen versieren vaak van die narcistische (bad) chicks zijn. Jongens slaan meestal toe, vrouwen doen dat niet zo snel. Alhoewel met die emancipatie van tegenwoordig..Maar toch is mijn ervaring dat het toch om chicks met een te hoog ego gaat.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Als iedereen nou eens niet op dat soort berichtjes reageert van jcutter, dan is het zo over. De arme jongen is aandachtsgeil, negatieve aandacht is ook aandacht tenslotte.
Klik om te vergroten...

Ja, kweet het, kan daar soms gewoon niet tegen, vraagt iemand iets serieus hier, en dan komt hij weer met zn botsauto opmerkingen :rolleyes:

Binnekort als ik weet hoe de vriendjes en vijanden knop werkt is dat sowiso verleden tijd :wave:

mocridhe zei:
Vraagje die hier ook wel tussen kan dan: wie heeft er een relatie met iemand vanuit nuchtere toestand zeg maar, en doet wel eens drugs met hem/haar? Ik ben stapelverliefd geworden op mn vriend, en hij op mij, terwijl we allebei zo nuchter als iets waren en nu nog steeds, maar samen XTC nemen, of paddo's, heeft een heel nieuwe dimensie die 贸贸k gaaf is.
Maar goed, misschien zijn wij wel raar..

Iig ben ik van mening dat drugs een leuke bijzaak k煤nnen zijn, in een relatie of daarbuiten, maar wat relaties betreft moet het nuchter wel degelijk goed zitten om het te laten slagen. Denk ik.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het zeker mee eens :) in een reeds bestaande relatie, gebaseerd op nuchtere gevoelens is drugs vaak liefde + 1 of zelf +10.

Maar ik zou proberen niet een relatie te laten ontstaan terwijl je onder invloed bent.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#5
mocridhe zei:
Vraagje die hier ook wel tussen kan dan: wie heeft er een relatie met iemand vanuit nuchtere toestand zeg maar, en doet wel eens drugs met hem/haar? Ik ben stapelverliefd geworden op mn vriend, en hij op mij, terwijl we allebei zo nuchter als iets waren en nu nog steeds, maar samen XTC nemen, of paddo's, heeft een heel nieuwe dimensie die 贸贸k gaaf is.
Maar goed, misschien zijn wij wel raar..

Iig ben ik van mening dat drugs een leuke bijzaak k煤nnen zijn, in een relatie of daarbuiten, maar wat relaties betreft moet het nuchter wel degelijk goed zitten om het te laten slagen. Denk ik.
Klik om te vergroten...
Dat heb jij denk ik goed begrepen :P :) Dit is zeker voor op de lange termijn het beste natuurlijk :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter zei:
misschien zijn wij wel raar
Klik om te vergroten...
\\
Jij doet ook aan bondage enzo he.. :beer:

@TS: Als je zeker weet dat die jongen een oogje op je heeft, dan moet je eens wat botter tegen hem gaan. Niet heel extreem natuurlijk, maar gewoon anders dan normaal. Ik weet dat vrouwen die mannen versieren vaak van die narcistische (bad) chicks zijn. Jongens slaan meestal toe, vrouwen doen dat niet zo snel. Alhoewel met die emancipatie van tegenwoordig..Maar toch is mijn ervaring dat het toch om chicks met een te hoog ego gaat.
Klik om te vergroten...

Ja, dat is ook DE manier om een jongen te versieren. Jezelf anders voordoen dan je bent? Goed bezig, beter blijf je gewoon jezelf, als hij je dan niet wilt, dikke bummer voor hem en z'n rechterhand.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik laatste tijd bijna alleen maar met m'n vriendin. Maar ik heb haar wel leren kennen voordat ik drugs deed en kan inderdaad wat Marla zegt beamen. De nuchtere momenten zijn net zo waardevol, of waardevoller eigenlijk. Maar door de drugs leer je elkaar wel dieper kennen.

Als ik jou was zou ik die jongen er gewoon mee confronteren wat jij voelt en of wat je denkt waar is. het is dan wel even moeilijk voor jou (en voor hem waarschijnlijk). Maar als je heletijd maar blijft vissen en het net niet zeker weet is het ook erg vervelend.

Succes!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drugs in je relatie kunnen een verrijking zijn, omdat je elkaar dan van een hele andere kant/demensie leert kennen, maar samen lekker nuchter zijn vind ik net zo waardevol. Drugsgebruik samen of in combinatie met je partner kan ook makkelijk uit de hand lopen, juist omdat het in het begin zo fijn kan zijn....

Ik heb in het verre verleden ook een relatie gehad die uit drugs (xtc) was ontstaan en die een jaar lang ook alleen maar uit samen drugs gebruiken bestond. Toen de xtc plots om bepaalde redenen wegviel, bleek onze relatie opeens een soort illusie te zijn en lang niet meer zo leuk als ie geweest was. Heb echter wel nog heel lang verdriet er om gehad toen het vlak daarna ook daadwerkelijk uitging. Voor mij wel een wijze levensles geweest...
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
mocridhe zei:
Vraagje die hier ook wel tussen kan dan: wie heeft er een relatie met iemand vanuit nuchtere toestand zeg maar, en doet wel eens drugs met hem/haar? Ik ben stapelverliefd geworden op mn vriend, en hij op mij, terwijl we allebei zo nuchter als iets waren en nu nog steeds, maar samen XTC nemen, of paddo's, heeft een heel nieuwe dimensie die 贸贸k gaaf is.
Maar goed, misschien zijn wij wel raar..

Iig ben ik van mening dat drugs een leuke bijzaak k煤nnen zijn, in een relatie of daarbuiten, maar wat relaties betreft moet het nuchter wel degelijk goed zitten om het te laten slagen. Denk ik.
Klik om te vergroten...

Lijkt mij niet zo raar, samen LSD nemen als je elkaar al echt vertrouwd kan je nog stukken dichter samen brengen, had ik ook met m'n beste vriend :)

En @ liefde die onder invloed ontstaat:
viewtopic.php?f=16&t=10430 grootste voorbeeld dat het fout kan lopen. Niet zal, kan, dus behalve de tip 'praat es nuchter met hem' moet je het zelf aanvoelen :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
^Jhahaha moooooi topic is dat :sunglasses: heb me kapot gelachen met die 2
p
patty_Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
Drugs in je relatie kunnen een verrijking zijn, omdat je elkaar dan van een hele andere kant/demensie leert kennen, maar samen lekker nuchter zijn vind ik net zo waardevol. Drugsgebruik samen of in combinatie met je partner kan ook makkelijk uit de hand lopen, juist omdat het in het begin zo fijn kan zijn....

Ik heb in het verre verleden ook een relatie gehad die uit drugs (xtc) was ontstaan en die een jaar lang ook alleen maar uit samen drugs gebruiken bestond. Toen de xtc plots om bepaalde redenen wegviel, bleek onze relatie opeens een soort illusie te zijn en lang niet meer zo leuk als ie geweest was. Heb echter wel nog heel lang verdriet er om gehad toen het vlak daarna ook daadwerkelijk uitging. Voor mij wel een wijze levensles geweest...
Klik om te vergroten...

nuchter zijn we ook vaak samen :wink: ook geweest voor dat we drugs samen gebruikten.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nu net een relatie uit, terwijl ik super veel om dat meisje gaf, en nog steeds smoor verliefd ben, ik gebruik nog wel eens wat, niet heel vaak hoor, maar ik heb dat altijd verborgen gehouden... en daar heb ik nu echt enorme spijt van, vrouwen voelen op de 1 of andere manier toch aan als je dingen verbergt, en daardoor was er uiteindelijk weinig diepgang gekomen in onze relatie... burgh! :(, wel een belangrijke levensles!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."