#1
Jezus, ik ben raar in bed maar deze combi heb ik nog niet bedacht. Thanks man.
vode zei:Ik moet toegeven dat ik en m'n vriend zo gek zijn geweest om deze combinatie eens te proberen.Tijdens de seks maakten we een ballonnetje klaar (dat is al een heel avontuur op zich) en toen vlak voor het orgasme nam ik het ballonnetje. Nou moet ik zeggen dat het gewenste effect wel bereikt werd (het was duisent lekker) maar ik heb last van epilepsie af en toe als ik overprikkeld word op, bijvoorbeeld op gevoelsmatig vlak of lichamelijk vlak. En een orgasme en ballonnetje was echt veelsteveel input voor mij -> lichte aanval.
Dus kijk er mee uit als het conflicten kan veroorzaken, zoniet: have fun.![]()
En deze even verplaatst naar liefde, sex en relaties.

BB4M zei:Ohja, en wat is nu effectief de beste manier om het lachgas te gebruiken? In een ballon doen, zo ver ben ik al, maar in-ademen en meteen weer uitademen in de lucht/ballon? Of eventjes vasthouden........ of kan je verschillende manieren doen en daarmee verschillende effecten bereiken?


Oom Klaas zei:Ga je nu jezelf filmen terwijl je klaarkomt wanneer je lachgas op hebt?
Damn, hoe kom je op het idee.
edit:
Volgens mij heb ik 't met m'n wazige hoofd weer fout gelezen![]()
Nee man, je moet het gas in die opening in je eikel waar de pisbuis begint spuitenBB4M zei:Wat ik me voornamelijk afvraag is of je een orgasme kan krijgen terwijl je onder "invloed" bent van het gas.
Of misschien net voordat je gaat klaarkomen een ballonetje gebruiken...?? Of werkt dat ook niet?
Grtz
Van 1 patroon ga je sowieso niet out, 2 waarschijnlijk ook niet. Bij 3, 4, 5 is de kans wel groot.BB4M zei:Is het trouwens zeker weten dat je "out" (bewusteloos) gaat, of hangt dat af van persoon tot pesoon? Of ook van de hoeveelheid die je neemt?
ExceptionalInsight zei:Van 1 patroon ga je sowieso niet out, 2 waarschijnlijk ook niet. Bij 3, 4, 5 is de kans wel groot.BB4M zei:Is het trouwens zeker weten dat je "out" (bewusteloos) gaat, of hangt dat af van persoon tot pesoon? Of ook van de hoeveelheid die je neemt?
Ja. Oke. Maar even ervan uitgaan dat je gewoon doorgaat tot het gas op is (:DrippTone zei:Van 1 kan het ook wel, ligt er een beetje aan hoe lang je doorgaat in en uit te ademen in die ballon. Uiteindelijk ga je out door de zuurstof tekort in je hersenen.
ExceptionalInsight zei:Ja. Oke. Maar even ervan uitgaan dat je gewoon doorgaat tot het gas op is (:DrippTone zei:Van 1 kan het ook wel, ligt er een beetje aan hoe lang je doorgaat in en uit te ademen in die ballon. Uiteindelijk ga je out door de zuurstof tekort in je hersenen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."