Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshulp gezocht!

hulp gezocht!

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
En weer moet het een negatief beeld scheppen, kudo's!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien willen Jaap en Wanda je wel helpen :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
mauroo zei:
uhm. wie zegt dat het een negatief beeld moet scheppen.
Klik om te vergroten...
Jij:

mauroo zei:
ja het moet om een conflict gaan.
Klik om te vergroten...
"Nouhouuu, als je niets liefs kunt zeggen, zeg dan maar niks!" Nee. Zo werkt het niet. Daarbij moet je blij zijn dat ik je topic up, anders zou hij zo een paar pagina's verder zijn : D
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daarbij moet je blij zijn dat ik je topic up, anders zou hij zo een paar pagina's verder zijn : D
Klik om te vergroten...


true that!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe je het ook wendt of keert, het is nou eenmaal een feit dat drugs toch ook voor conflicten kunnen zorgen. Dit heeft enerzijds te maken met de onwetendheid die heerst over drugs, maar anderzijds ook gewoon met mensen die de drugs onverantwoord/verkeerd gebruiken en daardoor in de problemen terecht komen.

Daarnaast heeft de ts het onderwerp voor zijn opdracht ook niet zelf verzonnen, maar is het de docent die dat voor de klas bedacht heeft. Beetje onterecht dus om hem aanvallend hierop aan te spreken.

Ik wens de ts iig succes met zijn opdracht, het lijkt me niet makkelijk om mensen te vinden die over hun drugsgerelateerde relatieproblemen geinterviewd willen worden, omdat hier toch wel een beetje een taboe op heerst in sommige milieus...
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#6
die hulp zou zeer gewaardeerd worden.

oh en even ter verduidelijking. ik ben opzich best blij met het thema dat ik gekregen heb. een van mijn klasgenoten heeft extreme sex als thema gekregen, om maar een voorbeeld te geven. het is in ieder geval vrij lastig om juist over relatieconflicten mensen te vragen hen te interviewen maar goed wie weet.

in ieder geval bedankt voor de positieve (en negatieve) reacties
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm ik ging net even de rest van het forum rond.

volgens mij was die reactie over jaap en wanda een beetje sarcastisch niet?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
mauroo zei:
ok. dan heb ik dat verhaal van jaap en wanda verkeerd begrepen.

enig idee hoe ik ze kan bereiken (zit jaap hier ook op dit forum?)
Klik om te vergroten...
Ja, Jaap is de schrijver van dat verhaal dat je verkeerd begreep. Als je onder zn username op `pb` klikt kun je hem een, jawel, pb sturen.
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#9
ok. dan heb ik dat verhaal van jaap en wanda verkeerd begrepen.

enig idee hoe ik ze kan bereiken (zit jaap hier ook op dit forum?)
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#10
okidoki. thanks in ieder geval ik ga het direct proberen
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ps: mag je niets in scene zetten?
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#12
nee helaas niet. als er fraude wordt gepleegd en ze komen erachter mag ik niet meer op examen en kan ik mijn jaar dus weer opnieuw doen.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#13
mauroo zei:
nee helaas niet. als er fraude wordt gepleegd en ze komen erachter mag ik niet meer op examen en kan ik mijn jaar dus weer opnieuw doen.
Klik om te vergroten...

Wil je niet tot immoreel gedrag aanzetten maar dat wordt nooit en te nimmer gecheckt op waarheid. Dat is jouw docent echt teveel moeite. Mocht je je eigen fantasie niet willen gebruiken. Misschien dat SimBeSim & bier, beiden lid van dit forum, je verder kunnen helpen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
Ja, PM simbesim maar, misschien kun je nog 500 euro verdienen ook :grin:
Klik om te vergroten...
Moet je wel minderjarig zijn en willen neuken.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, PM simbesim maar, misschien kun je nog 500 euro verdienen ook :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
mauroo zei:
daar heeft ie een mooi alternatief op bedacht. aka...een medestudent moet de mensen van jouwn topic ook inerviewen. mocht die medestudent er dan achter komen dat er fraude is gepleegd krijgt ie een 9.
Klik om te vergroten...
Or so he told you and you believed it.
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#17
verneukeratief zei:
mauroo zei:
nee helaas niet. als er fraude wordt gepleegd en ze komen erachter mag ik niet meer op examen en kan ik mijn jaar dus weer opnieuw doen.
Klik om te vergroten...

Wil je niet tot immoreel gedrag aanzetten maar dat wordt nooit en te nimmer gecheckt op waarheid. Dat is jouw docent echt teveel moeite. Mocht je je eigen fantasie niet willen gebruiken. Misschien dat SimBeSim & bier, beiden lid van dit forum, je verder kunnen helpen.
Klik om te vergroten...


je hebt een heel groot punt hier. mijn docent gaat dit ook niet nachecken.

daar heeft ie een mooi alternatief op bedacht. aka...een medestudent moet de mensen van jouwn topic ook inerviewen. mocht die medestudent er dan achter komen dat er fraude is gepleegd krijgt ie een 9.

vrij kut maar wel begrijpelijk:P
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#18
maar even dat terzijde. jaap kon mij ook niet helpen aangezien wanda nog steeds vast zit.
dus ben ik min of meer nog steeds opzoek....
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
mauroo zei:
je hebt een heel groot punt hier. mijn docent gaat dit ook niet nachecken.

daar heeft ie een mooi alternatief op bedacht. aka...een medestudent moet de mensen van jouwn topic ook inerviewen. mocht die medestudent er dan achter komen dat er fraude is gepleegd krijgt ie een 9.

vrij kut maar wel begrijpelijk:P
Klik om te vergroten...

Als een docent dat zou vertellen zou ik hard lachen en direct in de klas voor zijn neus afspreken dat we met zijn allen de boel gaan belazeren.
Wat een grap man. Er is geen enkele docent die zich zo voor lul zou zetten.
Je hebt wel erg weinig vertrouwen in de intellectuele capaciteiten van de gemiddelde junkie om te denken dat we dit serieus nemen. :grin:
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#20
maar er is dus niemand hier die ook maar een iemand kent die het niet zo heel leuk vind dat je drugs gebruikt? er moet toch wel iemand in de omgeving zijn die het niet helemaal cool vind?:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."