#1
En weer moet het een negatief beeld scheppen, kudo's!
Jij:mauroo zei:uhm. wie zegt dat het een negatief beeld moet scheppen.
"Nouhouuu, als je niets liefs kunt zeggen, zeg dan maar niks!" Nee. Zo werkt het niet. Daarbij moet je blij zijn dat ik je topic up, anders zou hij zo een paar pagina's verder zijn : Dmauroo zei:ja het moet om een conflict gaan.
Daarbij moet je blij zijn dat ik je topic up, anders zou hij zo een paar pagina's verder zijn : D
Ja, Jaap is de schrijver van dat verhaal dat je verkeerd begreep. Als je onder zn username op `pb` klikt kun je hem een, jawel, pb sturen.mauroo zei:ok. dan heb ik dat verhaal van jaap en wanda verkeerd begrepen.
enig idee hoe ik ze kan bereiken (zit jaap hier ook op dit forum?)
mauroo zei:nee helaas niet. als er fraude wordt gepleegd en ze komen erachter mag ik niet meer op examen en kan ik mijn jaar dus weer opnieuw doen.
Moet je wel minderjarig zijn en willen neuken.Wacky zei:Ja, PM simbesim maar, misschien kun je nog 500 euro verdienen ook![]()
Or so he told you and you believed it.mauroo zei:daar heeft ie een mooi alternatief op bedacht. aka...een medestudent moet de mensen van jouwn topic ook inerviewen. mocht die medestudent er dan achter komen dat er fraude is gepleegd krijgt ie een 9.
verneukeratief zei:mauroo zei:nee helaas niet. als er fraude wordt gepleegd en ze komen erachter mag ik niet meer op examen en kan ik mijn jaar dus weer opnieuw doen.
Wil je niet tot immoreel gedrag aanzetten maar dat wordt nooit en te nimmer gecheckt op waarheid. Dat is jouw docent echt teveel moeite. Mocht je je eigen fantasie niet willen gebruiken. Misschien dat SimBeSim & bier, beiden lid van dit forum, je verder kunnen helpen.
mauroo zei:je hebt een heel groot punt hier. mijn docent gaat dit ook niet nachecken.
daar heeft ie een mooi alternatief op bedacht. aka...een medestudent moet de mensen van jouwn topic ook inerviewen. mocht die medestudent er dan achter komen dat er fraude is gepleegd krijgt ie een 9.
vrij kut maar wel begrijpelijk:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."