Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie moet het initiatief nemen tijdens de seks?

Wie moet het initiatief nemen tijdens de seks?

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg me af! Wie vinden jullie nou dat de initiatief moet nemen?

De vrouw? De man? Of zijn jullie beide van hetzelfde geslacht, wie moet er dan het initiatief nemen - en waarom?

Ik vind dat ik zelf heel slecht hier in ben haha, ik ben altijd te bang dat ik te ver ga :grin:. Hoewel dat eigenlijk helemaal niet zo is.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Allebij...
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
Allebij...
Klik om te vergroten...

Haha, maar dan zouden ze er dus over gepraat hebben...En ben jij dan iemand die begint met praten of wacht jij liever af?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
J0S zei:
Lauu zei:
Allebij...
Klik om te vergroten...

Haha, maar dan zouden ze er dus over gepraat hebben...En ben jij dan iemand die begint met praten of wacht jij liever af?
Klik om te vergroten...

Ik neem meestal het eerste initatief en daarna zien we wel
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het ligt er aan of de seks spontaan is of dat het al op de planning stond(in de zin van vrij waarschijnlijk dat het zal gaan plaats vinden). Als het gewoon gebeurt tjah, dan let ik er niet op wie wat het eerst doet en gaat het allemaal vanzelf. Als het minder spontaan is dan overleg ik meestal wel waar ik zin in heb en hoe de ander daar over denkt en omgekeerd. Goeie communicatie is volgens mij wel belangrijk in een goed seks leven, tenzij het een one nighter is.

Maar ik merk dat ik toch altijd wel de eerste ben die zegt van he zullen dit of dat eens proberen. Misschien omdat mijn grenzen wat verder liggen ofzo. :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind dat ze het allebei moeten nemen. In de praktijk gaat dat ook op in mijn relatie, al doet mijn vriend het iets vaker vanwege een hoger libido. :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij ons verschilt het ook. Wie zin heeft, neemt gewoon het initiatief! Mijn lief begint overigens wel iets vaker dan ik, maar dat is nou eenmaal ook een beetje vastgelegd in onze natuur he? Het is gewoon een feit dat mannen makkelijker "spontaan" opgewonden kunnen raken en de vrouw heeft vaak toch net nog even dat tikje in de goede richting nodig... :wink:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt eraan wie er het meeste zin in heeft, meestal ben ik dat wel. :sunglasses:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe niet aan seks. Bah, vies man.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij ons MOET niemand het initiatief nemen, het komt zoals het komt. Ik denk dat in de meeste m/v relaties de man vaker het initiatief neemt, maar als de dame er genoeg voldoening uit haalt zal ze misschien ook wel vaker het initiatief nemen denk ik.(hier wel iig)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ligt eraan wie 'het initiatief' is.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
Ligt eraan wie 'het initiatief' is.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
3970 zei:
Drientje zei:
Ligt eraan wie 'het initiatief' is.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha, geniaal. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."