#1
Ik vroeg me af! Wie vinden jullie nou dat de initiatief moet nemen?
De vrouw? De man? Of zijn jullie beide van hetzelfde geslacht, wie moet er dan het initiatief nemen - en waarom?
Ik vind dat ik zelf heel slecht hier in ben haha, ik ben altijd te bang dat ik te ver ga
. Hoewel dat eigenlijk helemaal niet zo is.
De vrouw? De man? Of zijn jullie beide van hetzelfde geslacht, wie moet er dan het initiatief nemen - en waarom?
Ik vind dat ik zelf heel slecht hier in ben haha, ik ben altijd te bang dat ik te ver ga