Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
nah... ze red t prima met mij hoor :grin:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
WildChild zei:
Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Klik om te vergroten...

Ja op een gegeven moment kunnen ze ontploffen.
Klik om te vergroten...


hahah neee deze bom ontploft niet, niet dat het een losse flodder is, maar gewoon, veel te sterke relatie daar voor :tongueout:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja de bom..
Nou, ik heb ´m laten ontploffen. Ik vind het hartstikke leuk om vrijgezel te zijn besefte ik maar weer.
Geen gezeik, hoef me aan niemand aan te passen.
En als er iets is, kan ik dat ook bij goeie vrienden kwijt. Nee, ik mis niks hoor. Voel me weer heerlijk vrij. :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
WildChild zei:
Saivy zei:
WildChild zei:
Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Klik om te vergroten...

Ja op een gegeven moment kunnen ze ontploffen.
Klik om te vergroten...


hahah neee deze bom ontploft niet, niet dat het een losse flodder is, maar gewoon, veel te sterke relatie daar voor :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dat is meestal zo in het begin :wink: Nou ik wil je ook niet ontmoedigen eh :P geniet ervan :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
WildChild zei:
Saivy zei:
WildChild zei:
Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Klik om te vergroten...

Ja op een gegeven moment kunnen ze ontploffen.
Klik om te vergroten...


hahah neee deze bom ontploft niet, niet dat het een losse flodder is, maar gewoon, veel te sterke relatie daar voor :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dat is meestal zo in het begin :wink: Nou ik wil je ook niet ontmoedigen eh :P geniet ervan :wave:
Klik om te vergroten...

ik hou ook me mond ook maar dicht :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
Saivy zei:
WildChild zei:
Saivy zei:
WildChild zei:
Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Klik om te vergroten...

Ja op een gegeven moment kunnen ze ontploffen.
Klik om te vergroten...


hahah neee deze bom ontploft niet, niet dat het een losse flodder is, maar gewoon, veel te sterke relatie daar voor :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dat is meestal zo in het begin :wink: Nou ik wil je ook niet ontmoedigen eh :P geniet ervan :wave:
Klik om te vergroten...

ik hou ook me mond ook maar dicht :P
Klik om te vergroten...

Nee zeg maar :P voor een keertje dat je nu iets kan en mag zeggen :wink: :P :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Saivy zei:
Ellesdee zei:
Saivy zei:
WildChild zei:
Saivy zei:
WildChild zei:
Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Klik om te vergroten...

Ja op een gegeven moment kunnen ze ontploffen.
Klik om te vergroten...


hahah neee deze bom ontploft niet, niet dat het een losse flodder is, maar gewoon, veel te sterke relatie daar voor :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dat is meestal zo in het begin :wink: Nou ik wil je ook niet ontmoedigen eh :P geniet ervan :wave:
Klik om te vergroten...

ik hou ook me mond ook maar dicht :P
Klik om te vergroten...

Nee zeg maar :P voor een keertje dat je nu iets kan en mag zeggen :wink: :P :mrgreen:
Klik om te vergroten...

mjah gewoon... wat jij zegt...
eerste jaar is alles fantastisch en denk je dat niets jullie meer kan scheiden...
but after 2years, you'll know better...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Damn ik heb kriebels maar hij heeft een vrouw en drie kinders. Blijft evengoed leuk om kriebels te hebben, dat benut ik dit weekend denk ik en projecteer het op iemand anders die er heel erg op zit te wachten......
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
hallohoo ik ben 19 jaar ik heb wel wát ervaring :P
misschien zijn jullie gewoon de juiste nog wel niet tegen gekomen
ik heb nu gewoon het gevoel dat we voor heel lang bij elkaar kunnen blijven, niets is voor altijd, maar dit is wel voor heel lang :tongueout:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Of je moet gewoon echt een speciale band hebben.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
Klik om te vergroten...

ik heb geen trauma hoor lieverd...
de relatie is er nog steeds... soort van :P
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Of je moet gewoon echt een speciale band hebben.
Klik om te vergroten...


exactly.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:
En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
Klik om te vergroten...

ik heb geen trauma hoor lieverd...
de relatie is er nog steeds... soort van :P
Klik om te vergroten...

... en dat houdt in? :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
MetaalKonijn zei:
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:
En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
Klik om te vergroten...

ik heb geen trauma hoor lieverd...
de relatie is er nog steeds... soort van :P
Klik om te vergroten...

... en dat houdt in? :P
Klik om te vergroten...

dat ik nog wel een relatie heb :grin:
maar dat ie niet meer zo leuk was als in t begin :P
maarjah... kan gebeuren he...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Of je moet gewoon echt een speciale band hebben.
Klik om te vergroten...
Zoals wij


Metaalkonijn zei:
En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
Klik om te vergroten...

Scheelt er iets jongen? Je weet, je kan ons alles vertellen.. wij zijn er voor jou, wat er ook gebeurt :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hehe, scheelt niks an. Enkel terug blikkend op vroeggah. De toekomst is wellicht rooskleuriger :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:
En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
Klik om te vergroten...

ik heb geen trauma hoor lieverd...
de relatie is er nog steeds... soort van :P
Klik om te vergroten...

... en dat houdt in? :P
Klik om te vergroten...

dat ik nog wel een relatie heb :grin:
maar dat ie niet meer zo leuk was als in t begin :P
maarjah... kan gebeuren he...
Klik om te vergroten...

Vraag haar wel niet welke relatie :rolleyes: :mrgreen: :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet meer zoveel passie als in 't begin, dames? :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
MetaalKonijn zei:
Hehe, scheelt niks an. Enkel terug blikkend op vroeggah. De toekomst is wellicht rooskleuriger :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Positief denken :wink: en als ik het zo hoor.. ziet het er goed uit eh :P :wave:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#20
verloofd :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...34
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."