#1
nah... ze red t prima met mij hoor ![:grin:]()
Saivy zei:WildChild zei:Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Ja op een gegeven moment kunnen ze ontploffen.
WildChild zei:Saivy zei:WildChild zei:Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Ja op een gegeven moment kunnen ze ontploffen.
hahah neee deze bom ontploft niet, niet dat het een losse flodder is, maar gewoon, veel te sterke relatie daar voor![]()

Saivy zei:WildChild zei:Saivy zei:WildChild zei:Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Ja op een gegeven moment kunnen ze ontploffen.
hahah neee deze bom ontploft niet, niet dat het een losse flodder is, maar gewoon, veel te sterke relatie daar voor![]()
Dat is meestal zo in het beginNou ik wil je ook niet ontmoedigen eh :P geniet ervan
![]()
Ellesdee zei:Saivy zei:WildChild zei:Saivy zei:WildChild zei:Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Ja op een gegeven moment kunnen ze ontploffen.
hahah neee deze bom ontploft niet, niet dat het een losse flodder is, maar gewoon, veel te sterke relatie daar voor![]()
Dat is meestal zo in het beginNou ik wil je ook niet ontmoedigen eh :P geniet ervan
![]()
ik hou ook me mond ook maar dicht :P

Saivy zei:Ellesdee zei:Saivy zei:WildChild zei:Saivy zei:WildChild zei:Vrijdag precies een half jaar, relaties zijn de bom man!
Ja op een gegeven moment kunnen ze ontploffen.
hahah neee deze bom ontploft niet, niet dat het een losse flodder is, maar gewoon, veel te sterke relatie daar voor![]()
Dat is meestal zo in het beginNou ik wil je ook niet ontmoedigen eh :P geniet ervan
![]()
ik hou ook me mond ook maar dicht :P
Nee zeg maar :P voor een keertje dat je nu iets kan en mag zeggen:P
![]()
MetaalKonijn zei:En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
ik heb geen trauma hoor lieverd...
de relatie is er nog steeds... soort van :P
MetaalKonijn zei:Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
ik heb geen trauma hoor lieverd...
de relatie is er nog steeds... soort van :P
... en dat houdt in? :P
Zoals wijDeranged zei:Of je moet gewoon echt een speciale band hebben.![]()
Metaalkonijn zei:En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.

Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
ik heb geen trauma hoor lieverd...
de relatie is er nog steeds... soort van :P
... en dat houdt in? :P
dat ik nog wel een relatie heb
maar dat ie niet meer zo leuk was als in t begin :P
maarjah... kan gebeuren he...
:PMetaalKonijn zei:Hehe, scheelt niks an. Enkel terug blikkend op vroeggah. De toekomst is wellicht rooskleuriger![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."