Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe overwin ik mezelf ?

Hoe overwin ik mezelf ?

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Hoe overwin ik me angsten ?

Praat er met haar over, niet met DF :wink:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eigenlijk maar een simpel antwoord.. Knokken tegen jezelf.
Je loopt inderdaad het risico als je een relatie aangaat dat ze weggaat en dat het stuk loopt. Maar als je het nooit probeert kom je ook nergens.

Vroeger was ik heel verlegen. Werd al gek en onzeker als iemand naar me keek. Gewoon in kleine stapjes beginnen.. Inmiddels bezit ik een uitgebreide vriendenkring en maak ik makkelijk een praatje met het meisje achter de toonbank :)

Als je enige hoop hebt dat het wat wordt. ga dan verder, neem het risico.. Stap in de achtbaan en kijk eens hoe je er uit komt :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Supervlieg zei:
Drientje zei:
Niemand kan een ander gelukkig maken. Dat geluk is dan afhankelijk van een externe factor en dat is altijd een tijdelijke afmeting. Het moet niet je doel zijn iemand gelukkig te maken, eerder iemand te complemeteren, dat is anders.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het zo niet mee eens.. Naar mijn mening staat liefde boven alles. Het leven kan nog zo compleet naar de tering zijn, dan is er altijd nog liefde die je gelukkig maakt en ervoor zorgt dat het draagbaar is.. Voor mij is het de ultieme drijfveer.
Klik om te vergroten...
Als je het zo uitlegd ben ik het absoluut met je eens. Liefde als drijfveer is goed en dan heb ik het over alles verslindende vuur in je hart. Alles over hebben voor een ander zonder er ooit iets voor terug te verlangen. Geheel onbevooroordeeld van een ander houden is zeker een goede drijfveer. Maar wat ik bedoelde in mijn stukje is eerder de egoïstische kant van de liefde. 'Alleen ik en ik alleen kan jou gelukkig maken' gedachten, boosheid voelen en wraak willen als de persoon van wie jij houdt jou verlaat of een ander mening heeft dan jij. Dat is geen liefde, dat is ego.

Het moet niet je doel zijn om iemand gelukkig te willen maken, dat is gedoemd te falen.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Drientje zei:
Niemand kan een ander gelukkig maken. Dat geluk is dan afhankelijk van een externe factor en dat is altijd een tijdelijke afmeting. Het moet niet je doel zijn iemand gelukkig te maken, eerder iemand te complemeteren, dat is anders.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het zo niet mee eens.. Naar mijn mening staat liefde boven alles. Het leven kan nog zo compleet naar de tering zijn, dan is er altijd nog liefde die je gelukkig maakt en ervoor zorgt dat het draagbaar is.. Voor mij is het de ultieme drijfveer.

En @ Lysergine

Wat er ook gezegd wordt, het is goed dat je je ermee bezig houdt. De één doet het met persoonlijke ervaring, de ander leest zich in. Hoe dan ook houdt het in dat je werkt aan jezelf en op zoek bent naar verbetering. En dat is goed..

Op het moment struggle ik zelf ook enorm met mezelf. Ik weet niet meer wat ik wel en niet wil. Liefde is zo gecompliceerd. Ik weet namelijk wel wat goed voor me is, maar telkens wordt dat weer overschaduwt door hetgeen waar ik naar verlang. Klinkt vrij zweverig en zo voelt t ook, tot t frustrerende aan toe. En net als stonie ben ik op zoek naar de oplossing, echter weet ik niet hoe. En telkens als ik die denk te hebben glipt ie weer tussen me vingers door. Alsof er helemaal geen oplossing is, en t de bedoeling is dat ik hier eeuwig mee zal dwalen..

God, waarom wordt ik altijd verliefd op die femme fatale, waarom hou ik verdomme van alles wat niet goed voor me is.. Misschien toch maar eens wat literatuur raadplegen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Hoe overwin ik me angsten ?

Aan de basis van elke echte overwinning staan gedachten van feilloos zelfgeloof, en dat is eigenlijk het enige dat een mens ooit nodig heeft.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Ik spreek haar liever niet meer eerlijk gezegd, de nachtzuster was een fervent psychisch mind gamer speler.
als je die aan de bar treft vraagt ze als eerste: Geloof je in de ware liefde ?
Als je ja antwoord streep ze dat aan, en gaat ze door naar vraag 2.
Antwoord je nee hebt je waarschijnlijk een stoornis en zoekt ze ff verder.

Ik ben altijd erg duidelijk geweest dat ik niet weet wat er scheelt met me.
Zij niet ...
Ik heb altijd geantwoord naar me hart en gevoel zij naar haar studie.
Misschien had ik het onderschat:

Nooit neuken met psycholoog !!

:hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Hahahaha! Nou, tenminste heb je er dan weer een wijze les bijgeleerd! :mrgreen:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Ik vond haar quite a catch (dik 2 jaar geleden ooit eens gezien), jammer dat t zo is gelopen man. Maar jij komt er wel uit ouwe vrijbuiter.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Afraid of heights? Get on top of a building..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Ja ik heb ook hoogte angst ...

hehe

Eind goed al goed, misschien was deze vrouw leuk om mee te neuken maar niet voor echt, iemand die in mij geen goud ziet moet de volgende keer niet eerst gouden bergen beloven en dan afdruipen.

Ik ben begonnen met een nieuwe studie:

How to dominate your bitch and beat her in her own sick mindgames.
Staik in die winkel als een jochie van 10: Heeft u nog goede boeken hoe ik een vrouw moeten leren kennen in haar psyche, hoe haal je haar uitlekaar en weer inelkaar een soort dummies for men?

Mmuuuahhaaaa nu heb ik boeken in me boekenkast !! De kamper word hoogleraar in de vrouwen kennis.

Nu alleen nog me vrouwelijke zijde overontwikkelen.

:hearteyes:

en dan neuken....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

lysergine25 zei:
Ja ik heb ook hoogte angst ...

hehe

Eind goed al goed, misschien was deze vrouw leuk om mee te neuken maar niet voor echt, iemand die in mij geen goud ziet moet de volgende keer niet eerst gouden bergen beloven en dan afdruipen.

Ik ben begonnen met een nieuwe studie:

How to dominate your bitch and beat her in her own sick mindgames.
Staik in die winkel als een jochie van 10: Heeft u nog goede boeken hoe ik een vrouw moeten leren kennen in haar psyche, hoe haal je haar uitlekaar en weer inelkaar een soort dummies for men?

Mmuuuahhaaaa nu heb ik boeken in me boekenkast !! De kamper word hoogleraar in de vrouwen kennis.

Nu alleen nog me vrouwelijke zijde overontwikkelen.

:hearteyes:

en dan neuken....
Klik om te vergroten...
Een echte man praat niet over zulke dingen. Die leert gaande weg en heeft geen boeken nodig. Een echte man doet en houdt zijn smoel op een forum.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

lysergine25 zei:
Ik spreek haar liever niet meer eerlijk gezegd, de nachtzuster was een fervent psychisch mind gamer speler.
als je die aan de bar treft vraagt ze als eerste: Geloof je in de ware liefde ?
Als je ja antwoord streep ze dat aan, en gaat ze door naar vraag 2.
Antwoord je nee hebt je waarschijnlijk een stoornis en zoekt ze ff verder.

Ik ben altijd erg duidelijk geweest dat ik niet weet wat er scheelt met me.
Zij niet ...
Ik heb altijd geantwoord naar me hart en gevoel zij naar haar studie.
Misschien had ik het onderschat:

Nooit neuken met psycholoog !!

:hearteyes:
Klik om te vergroten...


Je hebt hierin best wel gelijk :wink:
Maar hoe is het nu verder met je?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Aan de andere kant, als jij na twee jaar een beetje neuken nog steeds niet haar het idee geeft dat een verbintenis aan wilt gaan zou ik ook weggegaan zijn.
Vrouwen willen op een gegeven moment toch settelen en kindjes.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

@ Drientje, ..

Terwijl ik genoot op de Boom op 1 Hartje aan het water, lekker trippend vraag ik haar:
Ik weet nu waarom je psychologie studeert, omdat je niet wilt gaan en denkt zelf alles op te lossen, door zelf analyses en testjes te doen uit een Psycho Magazine of de UvA..

Trok ze ineens een mes uit dat bestek laadje in een caravan van 4x2 meter, sindsdien neukte ik alleen nog me eigen hand.

@ Flameon,

Voel me een beetje voorgelogen misbruikt, en achter gelaten met me eigen shit terwijl zij mij heeft gebruikt als oefenobject om haar eigen angsten te overwinnen.

Als ik dit vraag ontkent ze alles, misschien om zichzelf of mij te beschermen.

Gelukkig zijn er zo veel eenzame droogstaande vrouwen die hunkeren naar een foute cock zoals ik.
De zomer komt eraan, en dan valt er vanzelf wel eentje in me mailbox.

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Drientje zei:
Een echte man praat niet over zulke dingen. Die leert gaande weg en heeft geen boeken nodig. Een echte man doet en houdt zijn smoel op een forum.
Klik om te vergroten...

Een echte man ontwikkelt zich en denkt verder dan voetbal en auto. Hij moet leren te begrijpen dat vrouwen ook goed zijn voor andere dingen.
Een echte man praat wel over angst en gevoel waar zijn maten bij zijn.
De meeste mannen leren niets gaande weg Drientje, het zijn hulploze nietswetende rukkers.
zoals mijn vader ...

Want wij stoere echte mannen mogen niet praten over deze shit !!
Anders krijgen we klappen en kunnen we oprotten uit de gang.

:hearteyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Drientje zei:
lysergine25 zei:
Ja ik heb ook hoogte angst ...

hehe

Eind goed al goed, misschien was deze vrouw leuk om mee te neuken maar niet voor echt, iemand die in mij geen goud ziet moet de volgende keer niet eerst gouden bergen beloven en dan afdruipen.

Ik ben begonnen met een nieuwe studie:

How to dominate your bitch and beat her in her own sick mindgames.
Staik in die winkel als een jochie van 10: Heeft u nog goede boeken hoe ik een vrouw moeten leren kennen in haar psyche, hoe haal je haar uitlekaar en weer inelkaar een soort dummies for men?

Mmuuuahhaaaa nu heb ik boeken in me boekenkast !! De kamper word hoogleraar in de vrouwen kennis.

Nu alleen nog me vrouwelijke zijde overontwikkelen.

:hearteyes:

en dan neuken....
Klik om te vergroten...
Een echte man praat niet over zulke dingen. Die leert gaande weg en heeft geen boeken nodig. Een echte man doet en houdt zijn smoel op een forum.
Klik om te vergroten...

Word.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Andrew zei:
Word.
Klik om te vergroten...

tuurlijk jullie gelijk.

:kots:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Een echte vrouw kan zelf haar stop vervangen ...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

lysergine25 zei:
Een echte vrouw kan zelf haar stop vervangen ...
Klik om te vergroten...
Lol broek.

Ik heb een grote en uitgebreidere gereedschapskist dan jij denk ik. Mijn hobby is nog steeds alles zelf doen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."