Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMannen die wel pijpen

Mannen die wel pijpen

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vertel hier je ervaringen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Now you're talking.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wie maakt de topic over transseksuelen?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zie dat mijn topic over dit onderwerp is gesloten en ik zou nu een scene kunnen gaan schoppen over het feit dat die van mij er toch echt als eerst stond.

Maar ach, er zal ongetwijfeld een hele goede reden zijn dat uitgerekend de mijne werd gesloten. :smoke:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pas.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die tijd hebben we gehad.

Balzak in de missverkiezing.

Was wel leuk, voor een keertje.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Die tijd hebben we gehad.

Balzak in de missverkiezing.

Was wel leuk, voor een keertje.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik gemist, gelukkig.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
-tomz0r zei:
Wie maakt de topic over transseksuelen?
Klik om te vergroten...

Actually, ik was hetzelfde aan het denken en heb me op nobele wijze opgeofferd.. Hopelijk krijg ik er geen ban voor. :P Haha, heb mijn eigen berichten al gemeld als zijnde van een zeer laag niveau! :openmouth: Wist niet eens dat dat kon man..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Ik zie dat mijn topic over dit onderwerp is gesloten en ik zou nu een scene kunnen gaan schoppen over het feit dat die van mij er toch echt als eerst stond.

Maar ach, er zal ongetwijfeld een hele goede reden zijn dat uitgerekend de mijne werd gesloten. :smoke:
Klik om te vergroten...

Same. :smoke: Ik scoor zo wel veel karmapunten natuurlijk. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Ik zie dat mijn topic over dit onderwerp is gesloten en ik zou nu een scene kunnen gaan schoppen over het feit dat die van mij er toch echt als eerst stond.

Maar ach, er zal ongetwijfeld een hele goede reden zijn dat uitgerekend de mijne werd gesloten. :smoke:
Klik om te vergroten...

Beide topics lijken mij vrij kansloos, maar omdat ik geen rebellerende homo's op mijn dak wil liet ik deze maar open. Ik hoop toch niet dat jij denkt dat dit is omdat jij denkt dat ik wat tegen jou heb? Is dat wel zo, dan kun je me altijd PMen om het even goed te praten natuurlijk.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeker niet in het donker. Die klootzakken kan je dan amper zien.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vrouwen die zeiken :rock:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik dacht eigenlijk dat de KGB er misschien wel iets mee te maken had.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die Russen zijn dan ook niet te vertrouwen.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chris Pontius zei:
Deranged zei:
Ik zie dat mijn topic over dit onderwerp is gesloten en ik zou nu een scene kunnen gaan schoppen over het feit dat die van mij er toch echt als eerst stond.

Maar ach, er zal ongetwijfeld een hele goede reden zijn dat uitgerekend de mijne werd gesloten. :smoke:
Klik om te vergroten...

Beide topics lijken mij vrij kansloos, maar omdat ik geen rebellerende homo's op mijn dak wil liet ik deze maar open. Ik hoop toch niet dat jij denkt dat dit is omdat jij denkt dat ik wat tegen jou heb? Is dat wel zo, dan kun je me altijd PMen om het even goed te praten natuurlijk.
Klik om te vergroten...
'
Het was toch overduidelijk niet met de intentie bedoeld om homo's te minachten? En zelfs al was dat het geval, dan vind ik het nog ongepast om dat topic te sluiten om die reden. Volledige vrijheid van meningsuiting hoort wel op een forum, zeker op een toch al maatschappelijk incorrect forum als dit. Door middel van praten kan men alsnog domme visies de wereld uit helpen, niet door middel van censuur.

De keuze is aan jullie natuurlijk, maar ik geef alleen even mijn mening.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eigenlijk weet ik het zelf niet eens maar ook ik zou zeggen dat het juist niet was gericht op homo's, en als dat al zo was dan was het op geen enkele manier aanstootgevend of intolerant.

Dus hoe je het ook went of keert, KGB of geen KGB, het was hoe dan ook toch een beetje loos om dat topic te sluiten.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
-tomz0r zei:
Het was toch overduidelijk niet met de intentie bedoeld om homo's te minachten?
Klik om te vergroten...

Zo zag ik het ook niet hoor.

Maar goed, als iemand nog problemen heeft met deze kwestie, regel dat dan per PB naar mij; zo vervuilen wij dit ó zo schone topic niet.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ach, ken gebeuren.

Om er nou een hele kwestie van te maken gaat ook weer iets te ver.

Ik verzin een andere keer vanzelf wel weer iets anders leuks.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou ik pijp zelf dus niet, maar ik ken wel mannen die pijpen. Ook ben ik eens gevraagd door een man of diegene mij mocht pijpen en of ik diegene wilde pijpen.
Ik laat me aan de andere kant maar wat graag door vrouwen pijpen.

Laatst was een collega van mij op zoek naar een pijp om tabak te roken, vertelde hij. Hij kon er echter geen vinden. Toen heeft hij zich maar laten pijpen.

De mooiste anekdote (niet over pijpen maar wel onbetaalbaar) gaat als volgt:

(Gesprekspartner> Heb je wel eens met een jongen gezoend?
(In opperste verbazing roep ik uit> Of ik wel eens met een jongen gezoend heb?!
(Gesprekspartner, zichtbaar verontwaardigd> Ik bedoel er verder niks mee hoor!!

Euhm.. Juist..
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aalpoepert zei:
Nou ik pijp zelf dus niet, maar ik ken wel mannen die pijpen. Ook ben ik eens gevraagd door een man of diegene mij mocht pijpen en of ik diegene wilde pijpen.
Ik laat me aan de andere kant maar wat graag door vrouwen pijpen.

Laatst was een collega van mij op zoek naar een pijp om tabak te roken, vertelde hij. Hij kon er echter geen vinden. Toen heeft hij zich maar laten pijpen.

De mooiste anekdote (niet over pijpen maar wel onbetaalbaar) gaat als volgt:

(Gesprekspartner> Heb je wel eens met een jongen gezoend?
(In opperste verbazing roep ik uit> Of ik wel eens met een jongen gezoend heb?!
(Gesprekspartner, zichtbaar verontwaardigd> Ik bedoel er verder niks mee hoor!!

Euhm.. Juist..
Klik om te vergroten...

Ben je hetero ofzo? :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."