Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEx op msn

Ex op msn

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Aalpoepert zei:
Vanadesse zei:
Frog83 zei:
Het werd al porno gezien door een van de mods :)
Klik om te vergroten...
En ik maar denken dat het er 1 uit de privé collectie was :tearsofjoy: :grin:
Klik om te vergroten...
Dat kan toch niet? We weten immers allemaal dat Frog er net zo uit ziet als dat 'ie typt!
Klik om te vergroten...
vet lekker dus :grin: heb betere fotos hoor :)
maar uhmm aaltje post een foto van jouw en dan verglijken we, ben geen Jared leto, maar lelijk ben ik zekers niet.
Ik zie er beter uit als ik typ :wave:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frog83 zei:
vet lekker dus :grin: heb betere fotos hoor :)
maar uhmm aaltje post een foto van jouw en dan verglijken we, ben geen Jared leto, maar lelijk ben ik zekers niet.
Ik zie er beter uit als ik typ :wave:
Klik om te vergroten...
Daar ga ik niet aan beginnen. Als je eenmaal ziet hoe lelijk ik ben val je zo door de grond heen.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Aalpoepert zei:
Frog83 zei:
vet lekker dus :grin: heb betere fotos hoor :)
maar uhmm aaltje post een foto van jouw en dan verglijken we, ben geen Jared leto, maar lelijk ben ik zekers niet.
Ik zie er beter uit als ik typ :wave:
Klik om te vergroten...
Daar ga ik niet aan beginnen. Als je eenmaal ziet hoe lelijk ik ben val je zo door de grond heen.
Klik om te vergroten...
ieder mens is mooi op zijn eigen manier...... :tearsofjoy:
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het leven is kut
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#5
grr me ex vriend die me vet belazerd heeft, man van 45 toen, die maakte het uit via MSN, terwijl ik dat weekend zei is er iets, hij nee.
Kom je thuis ,ja zegt dieik wil nie verder het schiet niet op( toen was ik niet benzo junkie zo erg hoor)
maar hij sochtends aan het bier he, en mij uitmaken voor van alles.
Ook heb rare verhalen gehoord dat hij geld leent endan verdwijt.
Dat kan kloppen, want hij wou zig nooit inschrijven, en de curators gingen langs bij zijn ouwe vrienden en zwager, wie die blijkbaar ook geld schuldig is.

Nu heeft die mij nooit klaageplukt, maar ik had toen meer te besteden en betaalde wel veel...
Ik deed alles voor hem elk weekend naar Ternzeuzen dikke 2 uur 16 min rijden zonder stoppen en files....
Nu heb ik hem eindelijk de waarheid gezegd, en gaat die alles ontkennen.
Om de lieve vrede te bewaren, heb ik altijd ja ik snap je gezegd, maar mijn hart is gebroken, bij hem durvde ik alles, een gevoel alsof we onoverwinnelijk waren.
Hand in hand door de stad, langs grote groepen marokanen, niks van aantrekken en kussen, niemand zei wat onze aura was zo voelbaar voor omstanders dat ze het niet eens in hun hoofd haalde.
heerlijk was iets te roepen.
Voelde me heerlijke vrij
Achteraf heeft meneer me genaaid gebruikt, was zijn zoveelste toy boy.
Maar goed wat ouder en wat wijze me haren worden grijzer gelul.
Deze wond gaat niet snel helen, maar ik ben wel allerter nu :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."