#1
Is het schadelijk om ongesteld te zijn en DE pil (Désorelle 20) en daarop nog eens XTC/MDMA te nemen? En daarbovenop nog eens jointjes roken ?
Dank
Dank
Tufnut zei:Klopt, maar tegelijk is het hele leven schadelijk. Je gaat er uiteindelijk dood van.
PepTalk zei:Tufnut zei:Klopt, maar tegelijk is het hele leven schadelijk. Je gaat er uiteindelijk dood van.
Maar door gebruik van MDMA en het roken van jointjes kan dit wel bespoedigt worden.
Om heel eerlijk te zijn vind ik je post niet heel informatief..?
De TS weet nu wel dat hij/zij dood gaat, da's misschien wel een heel mooi inhoudelijk perspectief..
Op het net en elders op het forum is dus niet zoveel te vinden over de pil icm. met mdma.
Hoewel er vele vrouwen aan de pil zijn, en er nog nooit problemen zijn geweest daardoor.
Je kunt het ook omdraaien. Vele blowende dames gebruiken de pil en ondanks dat zijn er weinig tot geen verhalen bekend waardoor het vermoeden onstaat dat de combi gevaarlijk is of tot onbetrouwbaarheid van de pil leid. Het is goed om de risico's bewust in te schatten, maar kijkend naar deze overweging loop je een aanvaardbaar risico en dus is er weinig reden om het niet te doen. Overigens begrijp ik dat het Trimbos voor de disclaimende versie van advies kiest.Drugs Infolijn zei:Het roken van tabak of cannabis geeft in combinatie met pilgebruik een verhoogd risico op hart- en vaatziekten. Dit geldt vooral voor vrouwen ouder dan 35 jaar. Wegens gebrek aan onderzoek zijn er geen interacties tussen orale anticonceptiemiddelen en cannabis bekend. Je bent bij gecombineerd gebruik dus je eigen proefkonijn. Om die reden raden we het gebruik dan ook af.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."