Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is het schadelijk om ongesteld te zijn en DE pil (Désorelle 20) en daarop nog eens XTC/MDMA te nemen? En daarbovenop nog eens jointjes roken ? Dank"