#1
Hallo, ik ben geen vreemde van de meeste uitgaansdrugs: XTC, coke, pure MDMA, pep, cannabis en natuurlijk alcohol. Nu ben ik met alles gestopt, al voor de zomervakantie (ik heb alles 3/4 keer gebruikt). Ik ben daarna alleen eens in de 2/4 weken aan de xtc/mdma. De rest heb ik al tijden niet gehad.
Nu weet ik dat gevaren over het gebruik van XTC niet helemaal bekend zijn maar ik heb de laatste tijden last van het volgende:
- Als ik rook, of gewoon loop, of zit dan heb ik het gevoel 'weg te vallen',
- Ik zie denkbeeldige lichtflitsen en hoor die ploffend op me af komen. Alsof je drie klappen op je hasses krijgt,
- Nu heb ik nooit ruzie ofzo, maar ik ben daarna altijd heel bang dat er iemand achter me aan zit, dit heb ik alleen als ik binnen ben in een grote ruimte die (vaak goed afgesloten zijn) niet donker is, in het donker of buiten kan het me niks schelen. Dit krijg ik overigens elke keer als ik er aan denk, en op een of andere manier komt het automatisch in me op als ik mn telefoon weg leg,
- Als ik op bed lig heb ik ditzelfde, alleen ben ik dan niet paranoide, maar heb ik het gevoel dat het me opzuigt. Hierna volgt een soort van lucide droom, ik heb echter niet de controle over wat ik doe, ik zie het alleen. Ik weet dat als ik mij probeer te bewegen wakker word.
Kan dit komen door xtc-gebruik? Of is dit verder te zoeken? Ik heb wel eens gehoord dat ik te weinig rust heb en te veel werk, zou dit een mogelijke oorzaak zijn bijvoorbeeld? HELP ME :P
Edit: Ik heb nergens last van als ik een glasje bier naar achter werk, of een pilletje op heb..
Nu weet ik dat gevaren over het gebruik van XTC niet helemaal bekend zijn maar ik heb de laatste tijden last van het volgende:
- Als ik rook, of gewoon loop, of zit dan heb ik het gevoel 'weg te vallen',
- Ik zie denkbeeldige lichtflitsen en hoor die ploffend op me af komen. Alsof je drie klappen op je hasses krijgt,
- Nu heb ik nooit ruzie ofzo, maar ik ben daarna altijd heel bang dat er iemand achter me aan zit, dit heb ik alleen als ik binnen ben in een grote ruimte die (vaak goed afgesloten zijn) niet donker is, in het donker of buiten kan het me niks schelen. Dit krijg ik overigens elke keer als ik er aan denk, en op een of andere manier komt het automatisch in me op als ik mn telefoon weg leg,
- Als ik op bed lig heb ik ditzelfde, alleen ben ik dan niet paranoide, maar heb ik het gevoel dat het me opzuigt. Hierna volgt een soort van lucide droom, ik heb echter niet de controle over wat ik doe, ik zie het alleen. Ik weet dat als ik mij probeer te bewegen wakker word.
Kan dit komen door xtc-gebruik? Of is dit verder te zoeken? Ik heb wel eens gehoord dat ik te weinig rust heb en te veel werk, zou dit een mogelijke oorzaak zijn bijvoorbeeld? HELP ME :P
Edit: Ik heb nergens last van als ik een glasje bier naar achter werk, of een pilletje op heb..
