Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsniet meer monogaam

niet meer monogaam

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het feit dat jij hem als een "bezit" ziet vind ik al erg vreemd. Ik weet het heel veel relaties zitten zo in elkaar.

Ik mocht niet zo'n relatie hebben, daar ik ook geen bezit van een ander persoon wil zijn, (dit hangt waarschijnlijk sowieso samen met een totaal andere levensfilosofie die ik er op na hou). Goed als jij niet wil dat hij met anderen gaat, dan zou je dat duidelijk moeten maken. Of zelf je eigen gedachtengang er nog even op na gaan. Uiteindelijk ben jij de enige die hier een oplossing voor kunt vinden.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#2
en een relatie hebben met iemand die geen rekening houd met jou gevoelens is natuurlijk ook niet een goed idee.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#3
wie heeft hetzelfde of herkent dit? ik ervaar het wel als een probleem.

mijn partner is door de xtc en ghb niet meer monogaam.
hij is niet mijn bezit, dat realiseer ik mij, ik wil hem ook niet beperken maar ik ervaar het echt wel als heel erg storend.

even nuanceren: hij kan de lust van de liefde scheiden, ik niet.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Waarom komt het door de XTC en GHB?
Klik om te vergroten...
Omdat je daar geil van word en iedereen graag ziet? :grin:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey darkbull,

Als ik het goed herinner speelde dit soortgelijke probleem twee jaar terug ook al?

En ik denk wat men hier zegt is dat XTC en GHB niemand dwingen om vreemd te gaan, dat doet de persoon altijd zelf. En ook al kan hij liefde en lust scheiden, jij kan dat niet, dus heb jij daar helemaal niks aan. Je probeert iets goed te praten (of nuanceren) voor hem wat je zelf niet goed vindt.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, weinig selectief meer.
of was hij dat al niet?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijkt me vervelend, zo'n situatie komt wel vaker voor maar werkt alleen in goed overleg lijkt me. Ik vind het persoonlijk wel een interessante gedachte, al zou ik denk ik te veel jaloezie hebben om het toe te laten.

Waarom komt het door de XTC en GHB?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."