#1
Het feit dat jij hem als een "bezit" ziet vind ik al erg vreemd. Ik weet het heel veel relaties zitten zo in elkaar.
Ik mocht niet zo'n relatie hebben, daar ik ook geen bezit van een ander persoon wil zijn, (dit hangt waarschijnlijk sowieso samen met een totaal andere levensfilosofie die ik er op na hou). Goed als jij niet wil dat hij met anderen gaat, dan zou je dat duidelijk moeten maken. Of zelf je eigen gedachtengang er nog even op na gaan. Uiteindelijk ben jij de enige die hier een oplossing voor kunt vinden.
Ik mocht niet zo'n relatie hebben, daar ik ook geen bezit van een ander persoon wil zijn, (dit hangt waarschijnlijk sowieso samen met een totaal andere levensfilosofie die ik er op na hou). Goed als jij niet wil dat hij met anderen gaat, dan zou je dat duidelijk moeten maken. Of zelf je eigen gedachtengang er nog even op na gaan. Uiteindelijk ben jij de enige die hier een oplossing voor kunt vinden.