Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb ik serotonine syndroom?

Heb ik serotonine syndroom?

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MikkaaaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,
Ik ben een 17jarig meisje en ben in de wereld van drugs gevallen waar ik ontzettend veel spijt van heb.

Ik doe regelmatig xtc met normaal wel tussenstops.
Maar afgelopen donderdag dacht ik een stapje verder te kunnen gaan. Ik had 1 gram mdma poeder gehaald en pillen xtc. Op die avond heb ik 500 mg mdma en 1,5 pillen xtc.


Volgende dag enorm brak, slecht geslapen en vanalles gehallicuneerd. Zaterdag dacht ik t weer te kunnen doen, en ik was al verkouden/koortsachtig, en nu al helemaal. Ik voel me helemaal in mezelf. Ik voel me misselijk zonder over te geven, ril, heletijd moe, koorts, diaree, duizelig. En t houd nu al langer dan 24 uur aan. Heb ik serotonine syndroom? Ik ben 1,55 en weeg 43 kg.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je ernstig ziek bent moet je naar de huisarts gaan. Wij kunnen geen diagnose stellen van een afstand (en zonder expertise op dit gebied).
Vertel je huisarts ook eerlijk wat je hebt gedaan, anders kan hij je niet helpen. Succes, en beterschap!


Edit: ben je dezelfde Mika die afgelopen zaterdag ruim een gram speed heeft weggesnoven?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad meteen naar de huisarts.

Serotoninesyndroom heb je niet zomaar, dus je niet meteen inbeelden dat je dat hebt, maar je moet hier dus wel mee naar de dokter. En nu sowieso eerst stoppen met drugs en je beter gaan informeren naar de frequentie van gebruik (hoelang er minimaal tussen gebruik van mdma moet zitten bijvoorbeeld) en dosering (je neemt veel teveel voor iemand met zo weinig lichaamsgewicht).

Maar je bent nu dus even geschrokken. Gebruik dat om er van te leren.
M
MikkaaaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fenrir zei:
Als je ernstig ziek bent moet je naar de huisarts gaan. Wij kunnen geen diagnose stellen van een afstand (en zonder expertise op dit gebied).
Vertel je huisarts ook eerlijk wat je hebt gedaan, anders kan hij je niet helpen. Succes, en beterschap!


Edit: ben je dezelfde Mika die afgelopen zaterdag ruim een gram speed heeft weggesnoven?
Klik om te vergroten...
Nee ahahahha geen speed
M
MikkaaaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Inderdaad meteen naar de huisarts.

Serotoninesyndroom heb je niet zomaar, dus je niet meteen inbeelden dat je dat hebt, maar je moet hier dus wel mee naar de dokter. En nu sowieso eerst stoppen met drugs en je beter gaan informeren naar de frequentie van gebruik (hoelang er minimaal tussen gebruik van mdma moet zitten bijvoorbeeld) en dosering (je neemt veel teveel voor iemand met zo weinig lichaamsgewicht).

Maar je bent nu dus even geschrokken. Gebruik dat om er van te leren.
Klik om te vergroten...
Ik heb koorts etc, en ik had gebeld maar ze zeiden dat ze zouden terugbellen maar er is niks van gekomen. Ben ik in gevaar of is t niet zoo erg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat kan ik niet zeggen, ik ben geen dokter. Ik zou nog maar een keer bellen.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mikkaaa zei:
500 mg mdma en 1,5 pillen xtc.
Klik om te vergroten...
Mikkaaa zei:
Ik ben 1,55 en weeg 43 kg.
Klik om te vergroten...

Dat is echt enorm! Ik heb mdma ook wel misbruikt maar weeg dan 2x zoveel als jou.
Ik zal niet afwachten gelijk een afspraak op spoed desnoods een dokterspost in het ziekenhuis als je klachten blijven aanhouden.

Hoop dat je er van heb geleerd ik wist vroeger niet van de 3 maanden regel in de jaren 90 en nam het te vaak. Nu wist ik het wel en nam ik het dus ook weer te vaak.
Maar dan gaat de lol er vanaf.
Dus gebruik het amper nog door het te vaak misbruiken.

Sterkte ik hoop dat het niks ernstig is. En meestal overleef je mdma misbruik wel.
Maar even checken is altijd goed.

Wees altijd 100% eerlijk tegen de dokter wat je heb gedaan met drugs gebruik. Anders kunnen ze je niet goed helpen!
M
MikkaaaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rebell zei:
Dat is echt enorm! Ik heb mdma ook wel misbruikt maar weeg dan 2x zoveel als jou.
Ik zal niet afwachten gelijk een afspraak op spoed desnoods een dokterspost in het ziekenhuis als je klachten blijven aanhouden.

Hoop dat je er van heb geleerd ik wist vroeger niet van de 3 maanden regel in de jaren 90 en nam het te vaak. Nu wist ik het wel en nam ik het dus ook weer te vaak.
Maar dan gaat de lol er vanaf.
Dus gebruik het amper nog door het te vaak misbruiken.

Sterkte ik hoop dat het niks ernstig is. En meestal overleef je mdma misbruik wel.
Maar even checken is altijd goed.

Wees altijd 100% eerlijk tegen de dokter wat je heb gedaan met drugs gebruik. Anders kunnen ze je niet goed helpen!
Klik om te vergroten...


Heel erg bedankt, ik ben er bovenop gekomen maar de dip was well heel erg, en had gemerkt dat er meer pillen dan 1,5 weg waren, maar ik heb goed uitgerust en gegeten en alles is weer goed met de tijd mee
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Das een beste hoeveelheid MDMA, zeker met jouw gewicht. Laten we hopen dat je van deze ervaring geleerd hebt. :wink:
M
MikkaaaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze olifant zei:
Das een beste hoeveelheid MDMA, zeker met jouw gewicht. Laten we hopen dat je van deze ervaring geleerd hebt. :wink:
Klik om te vergroten...

Dat zeker, ik ben nu ook meer op mn hoede qua doseren en letten op anderen. Ik ga nu 6 maanden sws niks aan mdma doen of andere drugs. Maar wel nog een keer 2cb in de tussentijd omdat een vriendin en ik het hadden beloofd en hier gaan we wel veilig mee om :wink:
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mikkaaa zei:
Dat zeker, ik ben nu ook meer op mn hoede qua doseren en letten op anderen. Ik ga nu 6 maanden sws niks aan mdma doen of andere drugs. Maar wel nog een keer 2cb in de tussentijd omdat een vriendin en ik het hadden beloofd en hier gaan we wel veilig mee om :wink:
Klik om te vergroten...

En vooral: doe het niet te vaak, niet om je gezondheid, niet om de tolerantie, maar om de magie van xtc in waarde te houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."