#1
Bedankt voor de tip! Steeds slokjes water nemen is prima maar eten gaat lastiger als ik zo'n droge drugsbek heb. Gisteren 10 minuten over een tosti gedaan ![:tongueout:]()
Haha nice man, en idd de smaak is niet heel lekker maar heb er geen probleem mee. Voor de smaak in je mond heb je toch 1000000 opties toch, van smintjes tot mondspray voor alleen een frisse smaak.Inmiddels heb ik het geprobeerd, met pep tijdens oud en nieuw. Het werkt zeker tegen een droge mond, maar had voor een goed effect wel meerdere sprays in 1 keer nodig. En ik moet zeggen dat ik de smaak van de spray nogal ranzig vind en daarom eigenlijk niet meer dan 1 spray in 1 keer wilde gebruiken. Zeker gezien ik het überhaupt gebruik tegen de ranzige smaak en minder tegen de droge mond zelf.
Ik ben er dus nog niet helemaal over uit of het voor mijn doeleinden echt werkt, het is nu meer de ene ranzige smaak vervangen voor de ander. Maargoed ga het zeker nog vaker proberen om te bepalen of ik het een blijvertje vind of niet.
Hey dit heb ik laatst in een folder gezien en het leek me ideaal, nu hoor ik van jou dat het ook werkt. Ik had verwacht dat je een paar min na het sprayen opnieuw een droge mond krijgt, maar het doet zijn werk dus langer. Ik ga hem ook es uitproberen! Drinken en tandenpoetsen helpt bij mij niet tegen een droge mond, en een droge mond is echt niet goed voor je tanden.
Oeh ik ga dit ook uitproberen! Thanks voor het delen. Haat aan een droge woestijnbek. Drinken en tandenpoetsen helpt bij mij ook nooit echt goed daartegen.
Ik wordt helemaal gelukkig, ligt dus niet aan mijWou dat ik zulke shit ontdekte een jaar of 10 geleden, had een hoop vervelende momenten gescheeld. heb er ook wel overdreven last van moet ik zeggen maar eigelijk wel positief, vergeet in ieder geval nooit te drinken
![]()
Haha! Heeft dat spul ook nog iets van een smaak? Of is het echt een soort water?
Soort van permunt achtig maar niet echt zoet maar een heel klein beetje zout. Is niet vies, ook niet lekker. Je begint met kwijlen, nouja speeksel aanmaken maar kwijlen klinkt spannender en na een minuutje heb je nergens meer last van. Je moet alleen niet binnen 15 min wat eten of drinken, dan verdwijnt het net zo hard, maar daarna blijft t gevoel wel een hele tijd. lijkt wel een soort laagje ofzo, maar niet op een vervelende manier
Als je wil beginnen met leren eten onder drugs is spaghetti of elke pasta top, als t maar warm, niet te zout en een beetje romig of vettig is. En beter teveel saus dan te weinigBedankt voor de tip! Steeds slokjes water nemen is prima maar eten gaat lastiger als ik zo'n droge drugsbek heb. Gisteren 10 minuten over een tosti gedaan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."